اخذ اقامت اروپا ازطریق اسلواکی

اخذ اقامت اروپا ازطریق اسلواکی

کشور اسلواکی علاقمندان زیادی را در سالهای اخیر به خود جذب کرده است و افراد زیادی خواستار اخذ اقامت اروپا از طریق اسلواکی هستند. اسلواکی کشور بسیاری زیبایی واقع در اروپای مرکزی است که دارای منابع طبیعی و فرهنگ و تاریخ بسیار غنی می باشد و به همین دلیل افرادی که قصد مهاجرت به اروپا را دارند اسلواکی را جهت اخذ اقامت و مهاجرت به اروپا انتخاب می کنند. عده زیادی با مراجعه به مؤسسات مهاجرتی درخواست معرفی راههای مهاجرت به اسلواکی هستند و از این رو سؤالات آنها بیشتر در باب اخذ اقامت اروپا از طریق اسلواکی است. حال می خواهیم بدانیم راههای مهاجرت به اسلواکی چیست و از چه طریق می توان اقامت اروپا را از طریق اسلواکی به دست آورد؟ در وحله اول توجه داشته باشید در پی پاسخ به سؤالات خود در رابطه با مهاجرت و راههای امن مهاجرتی به مؤسسه MIE مراجعه نمایید و از اعتماد به مؤسسات مهاجرتی نامعتبر و فاقد پایه قانونی به شدت پرهیز نمایید.

یکی از راههای اخذ اقامت اروپا از طریق اسلواکی، تحصیل در اسلواکی است. دانشگاههای کشور اسلواکی دانشگاههای معتبری در محدوده اروپا و حوزه شنگن هستند که همه ساله دانشجویان زیادی برای تحصیل در اسلواکی عازم این کشور می شوند. اما می خواهیم بدانیم برای تحصیل در دانشگاههای اسلواکی و اخذ پذیرش از دانشگاههای اسلواکی چه مدارکی می بایست تهیه شود و چه اقداماتی باید رعایت شود. اولین موضوع شرایط سنی ورود به دانشگاههای اسلواکی است چنانچه دانشجویان قصد تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاههای اسلواکی را داشته باشند تا سن ۲۵ سال می توانند در این مقطع تحصیلی پذیرش و ویزا اخذ نمایند همین طور در مقطع فوق لیسانس نیز دانشجویان تا سن ۳۵ سال امکان اقدام خواهند داشت اما برای ورود به مقطع دکترا در اسلواکی محدودیت سنی وجود ندارد و پذیرش در این مقطع بیشتر بر پایه رزومه علمی و دانش متقاضی انجام می شود و در صورتی که دانشجو سایر شرایط لازم جهت پذیرش در مقطع دکترا را رعایت نماید می تواند در دانشگاههای اسلواکی تحصیل نماید و مدرک تحصیلی خود را در مقطع دکترا از بهترین دانشگاههای اسلواکی اخذ نماید. بنابراین تحصیل در اسلواکی یکی از طرق اخذ اقامت اروپا از طریق اسلواکی است و بدین ترتیب اشخاصی که علاقمند به تحصیل در اروپا هستند می توانند در بهترین دانشگاههای اسلواکی تحصیل کنند. نکته قابل توجه اینکه به دلیل شرایط مشابه تحصیلی دانشگاههای اسلواکی و دانشگاههای دیگر کشورهای همسایه این کشور همچون اتریش، پرتغال، اسپانیا و اسلوونی علاقمندان به تحصیل در اروپا و اخذ اقامت اروپا از طریق تحصیل می توانند در مورد کشورهای یاد شده نیز تحقیقات خود را کامل کنند.

راه دیگری که برای اخذ اقامت اروپا از طریق اسلواکی توصیه می شود ثبت شرکت در اسلواکی است. به نحوی که متقاضی می تواند با سرمایه ای معادل ۲۵ هزار یورو و انتقال این سرمایه به حساب شرکتی ثبت شده در اسلواکی می تواند اقامت اسلواکی را اخذ نماید. البته لازمه ثبت شرکت در اسلواکی تهیه و تأیید یک بیزینس پلان جهت ثبت شرکت است. امروزه عده زیادی از متقاضیان مهاجرت به اروپا خواهان سرمایه گذاری در اروپا هستند و ترجیح می دهند سرمایه گذاری در اروپا با کمترین سرمایه انجام شود و قاعدتأ صرف هزینه کمتر برای سرمایه گذاری ریسک بسیار پایین تری به همراه خواهد داشت. اکثر متقاضیان قصد ورود به بازارهای اقتصادی کشورهای پشرفته اروپایی همچون سوئیس، اتریش و سوئد را دارند اما سرمایه گذاری در کشورهای یاد شده نیازمند سرمایه بسیار زیاد است. لذا با توجه به موقعیت بسیار مناسب اسلواکی برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت متقاضیان ترجیح می دهند از طریق کشور اسلواکی به اروپا ورود نمایند و از طریق ثبت شرکت در اسلواکی پا به عرصه اقتصادی کشورهای پیشرفته ای همچون سوئیس و اتریش بگذارند. البته یکی از دلایل خاص ثبت شرکت به اسلواکی ورود به بازار کاری اروپا است. همانطور که می دانید برای اخذ اقامت کاری در اروپا اخذ پیشنهاد کاری از یک کارفرمای اروپایی کمی ناممکن است لذا متقاضیان ترجیح می دهند به جای تلاش بی فایده جهت توجیح و اقنای کارفرمای خارجی و پشت سر گذاشتن قوانین استخدامی اروپا اقدام به کارآفرینی و ثبت شرکت در اروپا نمایند.

یکی از راههای اخذ اقامت اروپا از طریق اسلواکی ازدواج با یکی اتباع این کشور است. به نحوی که اگر شخصی با یکی از اتباع اسلواکی ازدواج کند خواهد توانست اقامت دائم اسلواکی و در نهایت تابعیت اسلواکی را اخذ نماید. البته شایان ذکر است که این راه مناسب همه افراد نمی باشد گاهأ دیده شده عده ای شیاد و کلاهبردار با وعده های دروغین برای فراهم نمودن کیس ازدواج پیشنهاد های اغواکننده ای به افراد می دهند و عده زیادی از این طریق سرمایه مالی و معنوی خود را از دست داده اند. لذا توصیه می شود برای اخذ اقامت اروپا و کشورهایی نظیر کشور اسلواکی با دید باز و با مشاوره تخصصی در این باب اقدام نمایید و بهترین راه را برای مهاجرت خود انتخاب نمایید. لذا اخذ اقامت اسلواکی از طریق ازدواج به افرادی که واجد شرایط نیستند توصیه نمی گردد.

همانگونه که ملاحظه نمودید اخذ اقامت اروپا از طریق اسلواکی از راههای متعددی امکانپذیر از که از جمله آنها به راههای تحصیل در اسلواکی، ثبت شرکت در اسلواکی و ازدواج با اتباع اسلواکی اشاره گردید. برای اخذ اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت در اسلواکی و تحصیل در اسلواکی می توانید به مقالات همین سایت با این عناوین مراجعه نمایید و اطالاعات کافی را در این زمینه برداشت نمایید.

توصیه می گردد پیش از هرگونه اقدان در جهت اخذ اقامت اروپا از طریق اسلواکی با افراد صاحب نظر در زمینه قوانین بین الملل مشاوره نمایید و کلیه قوانین اسلواکی را برای مهاجرت به این کشور بررسی نموده و با دید باز برای مهاجرت به اروپا از طریق اسلواکی اقدام نمایید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *