تحصیل در اسلوونی

تحصیل در اسلوونی

تحصیل در اسلوونی شرایط ایده عالی برای متقاضیان فراهم میکند.شما میتوانید با داشتن پذیرش از دانشگاه های کشور اسلوونی برای اخذ ویزای تحصیل در اسلوونی اقدام کنید. شرایط تحصیل در اسلوونی در دانشگاه های دولتی و خصوصی این کشور فراهم است. همچنین متقاضیان میتوانند بعد گذراندن چند ترم از دوره دانشگاهی خود برای اخذ بورسیه های تحصیلی دانشگاه های اسلوونی اقدام کنند. بسیاری از دوستان جهت تحصیل در اسلوونی ذهنیت شفافی نداشتند، اما از سال ۲۰۱۵ با امکاناتی که دولت این کشور جهت تحصیل در اسلوونی فراهم نموده است میتوان تحصیل در اسلوونی را گزینه ای نوین و خوش نام جهت مراجعه ی دانش آموزان و دانشجویان عزیز معرفی نمود. جهت تحصیل در اسلوونی در مقطع لیسانس ، تحصیل در اسلوونی در مقطع فوق لیسانس و همچنین تحصیل در اسلوونی در مقطع دکتری میتوان برای دانشگاه های اسلوونی تقاضانامه پر کرد. ارسال تقاضانامه جهیت تحصیل در اسلوونی باید در زمان خاصی و با شرایط مشخصی باشد تا بتوان به بهترین نتیجه رسید.

کشور اسلوونی کشوری کوچک در جنوب اروپای مرکزی است.اسلوونی دارای مرز مشترک با کشورهای اتریش , ایتالیا , کرواسی و مجارستان است.این کشور عضو رسمی اتحادیه اروپا و اتحادیه شنگن است.این کشور از نظر اقتصادی , اجتمایی و فرهنگی در میان کشور های پیشرفته اروپا قرار دارد و با داشتن جمعیت ۲ ملیون نفری شرایط مناسبی از نظر شغل و تحصیل برای متقاضیان مهاجرت به اروپا را دارد.زبان رسمی این کشور اسلوونیایی است ولی غالب جمعیت مردم در اسلوونی به زبان انگلیسی تسلط دارند و بیشتر کورس های دانشگاهی این کشور به زبان انگلیسی برگزار میشود. تقریبا میتوان به این نتیجه رسید که تحصیل در اسلوونی به زبان انگلیسی در هر رشته ای مکن میباشد.

دلیل عمده ی رغبت دانش آموزان و دانش جویان به تحصیل در اسلوونی هزینه های پایین و همچنین کیفیت بالای تحصیل در این کشور است. متقاضیان تحصیل در اسلوونی میتوانند با اخذ پذیرش از دانشگاه ها یا کالج های کشور اسلوونی از طریق اخذ ویزای تحصیل در اسلوونی وارد این کشور شوند و با داشتن اقامت این کشور در تمامی کشورهای اروپایی عضو اتحادیه شنگن عبور و مرور کنند.هزینه های تحصیل در اسلوونی به طور معمول چیزی بین ۴ تا ۵ هزار یورو به صورت سالیانه است.همچنین هزینه های زندگی در این کشور برای هر فرد ۶ تا ۸ هزار یورو به صورت سالیانه است که درمیان کشورهای اروپایی جزو کمترین هزینه ها به شمار میرود.

متقاضیان ویزاهای تحصیل در اسلوونی نیاز به دانش زبان انگلیسی هم دارند زیرا که کورس های دانشگاه های این کشور به این زبان برگزار میشود ولی نیاز به مدرکی مبنی بر اثبات آن ندارند چون در حال حاضر دولت اسلوونی بر مبنای راستی آزمایی عمل کرده و اشخاصی که ادعای داشتن دانش زبان انگلیسی را دارند را بدون ازمون ورودی میپذیرد که خود عاملی مثبت در جذب دانشجویان از کشورهای دیگر شده است. بنا براین امکان تحصیل در اسلوونی بدون نیاز به مدرک زبان IELTS ، در واقع امکان تحصیل در اروپا بدون نیاز به اخذ مدرک IELTS را عملی کرده و شما متقاضیانی که تا این لحظه از نظر اطلاعات جهت احجدم برای مهاجرت تحصیلی منتظر گزینه ای مناسب بوده اید، به شما تحصیل در اسلوونی را پیشنهاد میدهیم تا با مفاهیم تحصیل در خارج از کشور بدون نیاز به اخذ مدرک IELTS را درک نمایید.

شما دانشجویان عزیز میتوانید با اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور در تمامی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری اقدام کنید.همچنین دانشگاه های کشور اسلوونی در تمامی رشته های مهندسی و پزشکی و پیرا پزشکی و رشته های علوم انسانی شرایط تحصیل را برای دانشجویان غیر مقیم این کشور مهیا کرده است.

دانشگاه های کشور اسلوونی دارای کیفیت بالایی میباشند و در رنکینگ های جهانی رتبه های مناسبی را کسب کرده اند.همچنین متخصصان زیادی در سرتا سر دنیا فارغ التحصیل دانشگاه های این کشور هستند.سیستم آموزش ملی در اسلوونی شامل موسسات آموزشی دولتی و خصوصی است.

دلایل عمده انتخاب کشور اسلوونی برای ادامه ی تحصیل به اختصار در ادامه توضیح داده شده اند :

اخذ مدرک تحصیلی از اسلوونی بدون تردید عاملی موثر و کلیدی برای بدست آوردن موقعیت شغلی مناسب در سراسر جهان است.به منظور ایجاد شرایط بهتر برای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان , کشور اسلوونی در سال های اخیر تغییرات عمده ای را در نظام آموزش عالی انجام داده است.

کشور اسلوونی عضو سیستم انتقال اعتبار اروپا (ECTS) است.این سیستم به دانشجویان بین المللی این امکان را میدهد که به آسانی اعتبار تحصیلی و مدارک اخذ شده خود را به سیستم اعتباری ملی خود انتقال دهند.علاقه مندان به تحصیل در کشورهای اروپایی با توجه به امکان استفاده ازاین سیستم , میتوانند تحصیلات خود را در اسلوونی گذرانده و پس از گذراندن چند ترم از دوره ی تحصیل به آسانی به کشور مورد علاقه خود مهاجرت کنند.

موسسات آموزش عالی اسلوونی پس از تحقیقات گسترده به خوبی به امکانات مدرن و مورد نیاز اعم از آزمایشگاه ها , کارگاه ها و مراکز کامپیوتر مجهز شده اند.در اختیار داشتن محیط مناسب تحصیل و تحقیق , به همراه اساتید مجرب شرایط مناسبی را برای موفقیت دانش جویان این کشور فراهم کرده است.فارغ التحصیلان دانشگاه های اسلوونی به صورت فعال در رقابت ها و برنامه های مختلف علمی در سطح بین المللی حضور دارند که خود میتواند پایه ای برای پروژه های تبادل دانشجو برای توسعه علم باشد.

علاقمندان به تحصیل در اسلوونی امکان انتخاب رشته مورد علاقه خود از میان طیف وسیعی از رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه های اسلوونی را دارند.کشور اسلوونی از گذشته همواره به عنوان کشوری با سطح بالای تدریس آموزش عالی در سطح کشور های اروپایی مطرح بوده است.شهریه دانشگاه ها و هزینه های زندگی در اسلوونی , در مقایسه با کشورهای شناخته شده تر اروپایی بسیار ارزان است.

دلایل متعدد از جمله دلایل ذکر شده در بالا , دانشگاه های اسلوونی را در زمره دانشگاه های محبوب اروپا در میان دانشجویان خارجی قرار میدهد.همچنین مدارک صادره از دانشگاه های اسلوونی در تمامی کشورهای اتحادیه اروپا معتبر است و مجددا مورد ارزیابی قرار نمیگیرند. تحصیل در اسلوونی برای دانشجویان خارجی در اکثر رشته ها به زبان انگلیسی امکان پذیراست و همانطور که اشاره شد برای اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی نیست.

شاید شما سابقا با هدف تحصیل در اروپا، جهت تحصیل در دانشگاه کشور های زیادی اقدام نموده باشید ولی به اخذ پذیرش نرسیده باشید، شاید شما با اقدام به اخذ پذیرش از دانشگاه های اروپا یا آمریکا وارد پروسه ی اخذ ویزا شده باشید ولی علم حقوقی مراجعه به سفارت و قواعد آن را ندانید، برای شما عزیزان با شرایط مذکور میتوانیم هم مسیر هایی سهل و مناسب جهت تحصیل در اسلوونی را پیشنهاد دهیم، و هم میتوانیم با مشاوران موسسه MIE و اصول مهاجرت و حقوق اتباع شما را دقیق راهنمایی کنند.

در انتها برای افرادی که برای ادامه تحصیل تمایل به اخذ مدرک زبان انگلیسی ندارند یا علاقه مند به تحصیل و زندگی در کشور های اروپایی با هزینه پایین هستند , کشور اسلوونی را با شرایطی ایده عال پیشنهاد میدهیم زیرا با هزینه های بسیار پایین امکانات مناسب تحصیلی و رفاهی را در مرکز اروپا در اختیار دانشجویان میگذارد.همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه های این کشور میتوانند بعد از اتمام دوران تحصیل برای ویزاهای کاری کشور های صنعتی اروپا نیز اقدام کنند و در این کشورها اقامت کاری اخذ کنند.

 

2 پاسخ
  1. Avatar
    ساسان شیر خانی می گوید:

    سلام من فوق لیسانس دارم اقلیم شناسی
    پذیرش دانشگاه بوکو وین دارم ثبت نام کردم
    برای تحصیل دکتری در اسلوونی راهنمایی بفرمائیدو انگلیسی من خوبه
    ۱۲سال سابقه کار در سازمان محیط زیست دارم چندین مقاله و یک گزارش ملی در سایت سازمان هواشناسی جهانی و چندین وورک شاپ بین المللی …

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با عرض سلام شما میتوانید از طریق ثبت شرکت هم اقدام نمایید جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید با تشکر
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *