تحصیل در رشته ی دندانپزشکی در برترین دانشگاه آمریکا (دانشگاه ucla )

 تحصیل در رشته ی دندانپزشکی در برترین دانشگاه آمریکا  (دانشگاه ucla )

دانشکده دندانپزشکی UCLA در سال ۱۹۶۴ برای  پاسخ به نیاز مدرسه دولتی دندانپزشکی در منطقه لس آنجلس تاسیس شد. در سال ۱۹۶۸، اولین فارغ التحصیلان  ۲۸ دکتر جراحی دندانپزشکی در درجه DDS   میباشد . اگر چه دانشگاه UCLA دندانپزشکی نسبتا جوان است، دستاوردها و تمجیدی برای رقیبان میباشد و روزی نیز پیشی خواهد گرفت. تخصص این دانشگاه در آموزش جامه دندان ، لب و تحقیقات و مراقبت از بیمار و کیفیت خدمات عمومی از ابتدا ما را به دستیابی و حفظ رتبه در ۴ حوزه اصلی دندانپزشکی متمرکز کرده است .در طول ۵ دهه گذشته با ارائه دانش آموزان با استعداد کارکنان و فرغ التحصیلان برتر از این دانشگاه ، دانشگاه ucla  را یکی از برترینهای دندانپزشکی در سطح ملی و بین المللی تبدیل کرده است . ماموریت دانشکده دندانپزشکی ucla  بهبود سلامت دهان و سیستمیک از مردم کالیفرنیا ، از طریق آموزش و پژوهش مراقبت از بیمار و خدمات عمومی است .

دندانپزشکی حرفه ای هیجان انگیز و پویا با فرصت های زیادی برای توسعه حرفه ای و رضایت شخصی است. دانشکده UCLA از شهرت در سطح جهانی دندانپزشکی با برنامه های آموزشی عالی که به رسمیت شناخته شده است. در طول چند دهه گذشته، علمی که ارائه شده در حال  تکامل و رشد است. روش آموزش آنها این است که به سادگی نیست که در حال آموزش دندانپزشکان آینده است، اما در حال آماده سازی دانش آموزان استثنایی برای تبدیل شدن به رهبران در زمینه بهداشت دهان و دندان میباشد . بسیاری از فارغ التحصیلان DDS ما در به آموزش کارشناسی ارشد، و برخی به دنبال MS یا دکترا در زیست شناسی دهان میباشند .

اگر شما در حال  برنامه ریزی در مقطع کارشناسی میباشد  برنامه های ما ۴ سال دکتر جراحی دندانپزشکی (DDS) است ،و برای  یک دندانپزشک در خارج از این دانشگاه  آموزش دیده به دنبال برنامه های حرفه ای  میباشند (برنامه ۲ ساله) و یا اگر شما در حال حاضر دندانپزشک  میباشد و به دنبال به دنبال آموزش از طریق آموزش های پیشرفته و یا دوره های آموزش مداوم دندانپزشکی، می توانید شما را با مهارت ها و آموزش های لازم به سطح بالاتری برسند .

درمانگاهی وجود دارد  که شما از طریق دانشگاه برای کار به آنها معرفی میشوید درمانگاه دندانپزشکیUCLA واقع در وست وود و ونیز با  بهترین گزینه های منطقه برای درمان دندان عمومی و تخصصی،که خدماتی از جمله مراقبت جامع، اعم از شستشو و تمیز کردن و پر کردن به پرانتز و ایمپلنت ارائه میدهد .

از آنجا که دانش آموختگان این دانشگاه  برای اولین بار در سال ۱۹۶۸، نزدیک به ۴۴۰۰ نفر به درجه DDS دست یافتند . ما حدود ۱۹۰۰ برنامه در هر سال برای ۸۸ اسلات موجود برای رسیدن به مراتب بالاتر ارائه  میشود که بیش از ۷۰۰ برنامه های کاربردی برای ۲۰ اسلات های موجود برای برنامه های حرفه ای مختص برنامه دندانپزشکان بین المللی میباشد . برنامه های رزیدنتی آنها در میان بهترین و رقابتی ترین جهان است. پیشنهاد ویژه آنها ۱۵ برنامه های تخصصی و عمومی دندانپزشکی میباشد .

در مقطع دکترا افتخار بزرگی در برنامه های تحقیقاتی دانشکده دندانپزشکی UCLAدارا میباشد . محققان ما انجام برش لبه عمومی و ترجمه علوم،  تحقیقات بهداشت خدمات بالینی،که آموزشی و پژوهشی است . پژوهش و کارهای علمی فعالیت های ضروری برای تمام دانشکده دندانپزشکی  UCLA است که برای تمام دانشجویان و اساتید ضروری می باشد. تحقیقات با حمایت مالی ازسمت دانشگاه میباشد  ، تقریبا از سال ۱۹۹۵٫ پیشرفت به ۳ برابر رسیده است که ، این افزایش نشان دهنده این است که این دانشکده UCLA بین المللی شناخته شده و تمرکز قوی آنها در تحقیقات علمی-دانشجویی میباشد .

برنامه های آموزشی این دانشگاه ارائه طیف وسیعی از فرصت های به ادغام آموزش بالینی با تحقیقات پایه و کاربردی، و پژوهش چند رشته ای بسیار با ارزش میباشد . دانشگاه UCLA طیف وسیعی در تحقیق و پژوهش برای دندان را برای دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و یک فرصت منحصر به فرد برای مشارکت در تحقیقات بهداشت دهان و دندان فراهم کرده است.

تعهد به خدمات عمومی در سراسر دانشکده دندانپزشکی دارای اهمیت فراوان و تاکید میباشد . به عنوان بخشی از برنامه درسی، دانش آموزان برنامه ریزی میشود و با توجه به فرصت های زیادی که برای ارتباط برقرار کردن با مردم دارد تجربه چالش های بهداشت دهان و دندان و نیازهای مرتبط با گروه در جامعه است. در سال مالی ۲۰۱۲-۲۰۱۳، دانشجویان دندانپزشکی این دانشگاه و اساتید مراقبت از دندان به صورت رایگان و دستورالعمل بهداشت دهان در بیش از ۲،۰۰۰ اعضای جامعه در نمایشگاه های مختلف بهداشت و مراقبت های بالینی را در سراسر منطقه جنوب کالیفرنیا اداره میکنند .

2 پاسخ
  1. Avatar
    سعیده می گوید:

    سلام من از دانشگاه باهنر کرمان لیسانس کشاورزی دارم الانم در ارمنستان دندانپزشکی میخونم میخواستم بدونم میتونین واسه من پذیرش در رشته ی دندانپزشکی در آمریکا بگیرین میتونم هر آزمونی شرکت کنم

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید با تشکر
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *