ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا

 

همانطور که می دانید ثبت شرکت در استرالیا مورد توجه افراد بسیاری قرار می گیرد . و بهتر است بدانید مهاجرت به استرالیا دارای انواع مختلفی علاوه بر ثبت شرکت در استرالیا می باشد که عبارتند از : مهاجرت کاری به استرالیا ، مهاجرت تحصیلی در استرالیا ،  سرمایه گذاری در استرالیا که در تمام این موارد مخصوصا ثبت شرکت دراسترالیا بهتر است از  وکیل مهاجرت به استرالیا تمامی سوالات خود را جویا شوند. ثبت شرکت در استرالیا به اینصورت می باشد که افراد باید علاوه بر درنظر گرفتن هزینه ی ثبت هزینه های مالیاتی بالای ثبت شرکت در استرالیا را مدنظر قرار دهند .افراد همچنین می توانند برای کسب اطلاعات با وکیل مهاجرت به استرالیا نیز صحبت نموده و در مورد مهاجرت به استرالیا از طرق مختلف نظیر مهاجرت تحصیلی در استرالیا و مهاجرت کاری در استرالیا و همچنین سرمایه گذاری در استرالیا  اطلاعات لازم را کسب نمایید .

ثبت شرکت در استرالیا چگونه می باشد ؟ سرمایه گذاری در استرالیا از چه طرقی انجام می شود ؟ ثبت شرکت در استرالیا دارای چه میزان کارکرد می باشد ؟

 

ثبت شرکت در استرالیا

به طور کلی در کشورهای مختلف اخذ ویزا از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری وجود دارد و در کشور استرالیا نیز به همین ترتیب می باشد. افراد در کشور استرالیا باید برای انجام این امر در مرحله ی اول پس از ثبت شرکت و افتتاح حساب در کشور استرالیا از وزرات مهاجرت در این کشور اجازه ی لازم را کسب نموده و در ظرف ۶ ماه پس از ورود اولیه در کشور استرالیا باید آدرس مسکن خود را به اداره مهاجرت بدهند . در ضمن باید دقت داشته باشید که هرگونه تغییر در اطلاعات از جمله آدرس مسکونی فرد ظرف مدت ۲۸ روز از تغییر آدرس باید به اطلاع DIBP برسد  .

 

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا می تواند یکی از راههای مهاجرت به استرالیا باشد . نام ویزای ثبت شرکت در استرالیا ویزای ۱۸۸ subclass می باشد که اقامت اخذ  شده ۴ ساله می باشد .

اگر متقاضی سرمایه گذاری در استرالیا به مدت ۴ سال اقامت داشته و همچنین فعالیت اقتصادی مناسبی داشته باشد و شرکت وی کارکرد خوبی داشته باشد بعد از طی مدت ۴ سال می تواند درخواست اقامت دائم از کشور  فرانسه نماید .

و در صورتی که شما اقدام به اخذ اقامت دائم ننمودید در صورت ارائه ی کارکرد مناسب در کشور استرالیا بوده که این کارکرد در حدود ۵۰۰۰۰۰ هزار دلار می باشد که افراد باید در طی دو سال اخر از ۴ ساله گفته شده این کارکرد را نشان دهند و ۴ سال شما به پایان رسید این کشور به شما اقامت دوساله ی دیگری نیز اعطا می نماید که در صورت جمع این سالها پس از شش سال شما به طور خودکار دارای اقامت دائم می شوید .

البته ثبت شرکت و سرمایه گذاری و کارآفرینی در استرالیا متفاوت می باشد و بهتر است بدانید که  افراد زیادی از این طریق اقدام به سرمایه گذاری می نمایند .

 

راه دیگری که در این مورد وجود دارد اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری ۱۵۰۰۰۰۰ دلاری استرالیا می باشد که افراد در این نوع از سرمایه گذاری در دو سال اخر از ۴ سال اقامت ویزای ۱۸۸ subclass باید به میزان دو ملیون و دویست و پنجاه هزار دلار گردش مالی نشان دهند تا این ویزا تمدید شود . همچنین باید توجه داشت که شخص main applicant باید حداقل سه سال سابقه ی مدیریت داشته باشد .

 

افرادی که از طریق ثبت شرکت وارد کشور استرالیا می شوند برای انجام کسب و کار می توانند یکی از امور زیر را انجام دهند :

توسعه ی کسب و کار از طریق بازاهای بین المللی در فضای مجازی- صادرات کالا و یا حتی خدمات استرالیایی معرفی فناوری های جدید یا همچنین بهبود یافته -انجام هرگونه فعالیت های تجاری

 

 

شرایط و ضوابط دارندگان ویزای موقت کسب و کار

این افراد باید در طی مدتی که در کشور استرالیا می باشند کارکرد مناسبی در استرالیا نشان داده و این بسیار برای کشور استرالیا مهم می باشد .

این افراد باید تلاش واقعی برای نشان دادن مشارکت در امر مدیریت در سح ارشد نمایند که بهتر است بدانید دارندگان ویزای کسب و کار باید معیارهای بالا را در کمتر از ۳ سال پس از ورود به خاک استرالیا تامین نمایند و عدم نشان دادن این امور باعث لغو ویزا می شود .

بهتر است بدانید دارندگان ویزای سرمایه گذاری در استرالیا اگر به مدت ۴ سال شرکت خود را حفظ ننمایند ویزای آنها تمدید نشده و باعث لغو ویزا می شود .

به دلیل قوانین موجود در کشور استرالیا بسیاری از افراد نیز اقدام به ثبت شرکت و سرمایه گذاری از طریق ویزای ۱۸۸ را مناسب ندانسته و ریسک آن را قبول نمی کنند و به جای آن از طرق دیگر نظیر ویزاهای کاری اقدام می نماند همچنین اقدام برای ویزای تحصیلی نیز برای کشور استرالیا فوق العاده زیاد می باشد .

برای ثبت شرکت در استرالیا بهتر است در ابتدای امر دقت و توجه داشته باشید تا برای امر مهاجرت به استرالیا از وکیل مهاجرت به استرالیا کمک نموده تا شما را علاوه بر ثبت شرکت در استرالیا در مهاجرت تحصیلی به استرالیا و همچنین مهاجرت کاری به استرالیا و سرمایه گذاری در استرالیا کمک و راهنمایی نماید  . همانطور که ملاحظه نمودید در ثبت شرکت  در استرالیا افراد باید مبلغ زیادی را بابت کاکرد در ۲ سال اخر نشان دهند تا بتوانند اقامت خود را تمدید نمایند و به همین دلیل می توان گفت این ادله به قدری برای افراد سخت و دشوار می باشد که اکثرا راه ویزای کاری استرالیا را به جای ثبت شرکت در استرالیا انتخاب می نمایند و اغلب افرادی نیز که شرایط تحصیل در این کشور را دارا می باشند از طریق ویزای دانشجویی وارد این کشور شده و به تحصیل و اخذ اقامت در کشور استرالیا می پردازند . در این مقاله برای شما عزیزان تمامی شرایط ثبت شرکت و سرمایه گذاری در استر الیا توضیح داده شد تا با دید بازتری نسبت به این امر تصمیم گیری و اقدام نمایید زیرا اگر در امر مهاجرت  اطلاعات کافی نداشته باشید با مشکلات فراوانی روبرو خواهید شد پس قبل از هر اقدامی در امر مهاجرت به استرالیا و حتی ثبت شرکت در استرالیا در اول امر اقدام به کسب اطلاعات در این زمینه از طریق وکیل مهاجرت به استرالیا نمایید .

 

نگارنده: سپیده ایمانعلی زاده

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *