ثبت شرکت در انگلیس

ثبت شرکت در انگلیس

ورود به کشور انگلیس از موضوعاتی است که امروزه نظر افراد بسیار زیادی را به سمت خود کشانده است. ثبت شرکت در انگلیس از جمله مواردی است که افراد در این موضوع اقداماتی را انجام داده اند اما سوال اصلی و اساسی این است که آیا ثبت شرکت در انگلیس برای همه ی افراد قابل انجام است؟ بهتر است قبل از ورود به هر کشور تمام اطلاعات آن کشور را به دست آورید و در صورتی که برای شما امکان پذیر بود اقدام نمایید. ثبت شرکت در انگلیس از جمله طرح هایی است که افراد باید در این زمینه تمامی اطلاعات را کسب نمایند و در صورتی که همه ی شرایط را بررسی کردند اقدام نمایند. یکی از مزیت هایی که در زمینه ثبت شرکت در انگلیس وجود دارد این است که این موضوع برای افراد ایرانی بسیار راحت و مقدور می باشد و بر خلاف بعضی از کشورها که با مشکلات زیادی روبرو خواهد بود، قابل پذیرش می باشد. سوال دیگری که مطرح می شود اجازه ی بردن همراه خواهد بود که بهتر است بدانید افراد در زمینه ی ثبت شرکت در انگلیس اجازه ی بردن همسر و فرزندان خود را تا قبل از سن قانونی دارند. سوال دیگر این است که آیا وجود فرد در کشور انگلیس جهت ثبت شرکت در انگلیس الزامی است؟

کشور انگلستان از جمله کشورهایی است که معاملات مالی زیادی را انجام می دهد و این موضوع باعث شده است که افراد زیادی تمایل به ثبت شرکت در انگلیس و ایجاد شغل و کار آفرینی در انگلیس را داشته باشند. به طور قطع افراد سرمایه گذار به دنبال راهی هستند که خطر و ریسک کمی را به همراه داشته باشد که این موضوع از مواردی است که اگر از طریق وکیل مهاجرتی پیگیری شود ریسک پایینی را به همراه خواهد داشت و افراد با اطمینان بیشتری پیگیر کار خواهند شد. به طور قطع افرادی که وارد کشور انگلستان می شوند به خصوص زمانی که سرمایه ای را وارد کشور می نمایند، موضوع رشد و ایجاد شغل و کار آفرینی و از همه مهمتر سود دهی اهمیت ویژه ای برایشان خواهد داشت. پس باید تمام مزایا و معایب را به طور کامل بررسی نمایند. در ادامه ی مقاله برای شما عزیزان تمامی اطلاعات مورد بررسی قرار می گیرد تا بتوانید با کسب اطلاعات از مشاورین و وکیل مهاجرت از طریق ثبت شرکت در انگلیس اطلاعات کافی و کامل را به دست آورید.

اطلاعات کلی راجع به انواع ثبت شرکت در انگلیس:

شرکت سهامی خاص با مسولیت محدود – شرکت با تعهدات متقابل – شرکت سهامی عام که شرکت می تواند از یکی از این طرق پیگیری و انجام شود. افراد باید در کشور انگلستان یک فرد را به عنوان نماینده انتخاب نمایند که این فرد تمامی کارهای ثبتی و اداری را پیگیری و انجام خواهد داد. که در کنار این باید نام شرکت، مدارک و اساسنامه شرکت، کارمندان شرکت و … مشخص شده باشد.

از موضوعاتی که امروزه برای افراد بسیار سوال و ابهام ایجاد کرده است این است که ایا فردی که قصد ثبت شرکت در انگلیس را دارد باید حتما از قبل بیزینس و یا شغلی را در کشور ایجاد کرده باشد؟ آیا سابقه ی کاری فرد در کشور انگلستان مهم است یا خیر؟ به طور کلی فرد نیازی به ارائه ی سابقه ی کار و یا سابقه ی قبلی در کشور انگلستان ندارد و این موضوع کار افراد را سهل تر کرده است.

از موضوعاتی که شاید برای افراد زیادی قابل اهمیت باشد این است که افراد می توانند کالاهایی را که شاید با محدودیت روبرو شود و یا اجازه ی ورود و خروج به کشور را نداشته باشند از طریق شرکت خود جا بجا نمایند البته این موضوع برای کالاهای خاص و غیر مجاز صدق نمی کند. در واقع این موضوع پروسه ی جابجایی را برای شما راحت تر کرده است.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در انگلیس:

مدارک هویتی فرد من الجمله شناسنامه و پاسپورت

ترجمه مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت و همچنین جهت ورود به سفارت

اعلام نام برای شرکت

ارائه ی فرم های مورد نیاز

باز کردن حساب بانکی معتبر به نام شرکت در کشور انگلستان

ارائه ی مهر مخصوص شرکت

اعلام آدرس شرکت

شرایط همراهان و اخذ اقامت فرد اصلی و همراهان

در پروسه ی ثبت شرکت در انگلیس فرد اصلی می تواند در جهت ثبت شرکت اقدام نماید و همراهان را به همراه خود وارد کشور نماید. پس قرار نیست همه ی اعضای خانواده جهت ثبت شرکت اقدام نمایند و این موضوع از طرف نفر اصلی انجام می کیرد. افرادی که وارد کشور می شوند می توانند پس از ۵ سال جهت اقامت دائم اقدام نمایند و افرادی که به عنوان همراه هستند در صورت اخذ اقامت نفر اصلی می توانند جهت اقامت خود اقدام نمایند. البته منظور از همراه همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال می باشد. فرزندانی که به عنوان همراه هستند می توانند در کشور به صورت رایگان تحصیل نمایند و از شرایط  کشور در این مدت استفاده نمایند. و خود فرد و همراهان می توانند از شرایط کشور و به خصوص بیمه استفاده نمایند.

میزان مالیات در ثبت شرکت انگلیس

مالیات در زمان ثبت شرکت بسیار مناسب و منطقی می باشد و افراد با پرداخت مالیات به موقع می توانند جهت اقامت اقدام نمایند که این مالیات حدودا ۲۳ در صد می باشد.

در نهایت بهتر است تمام شرایط ثبت شرکت در انگلیس را بررسی نمایید و در صورت نیاز اقدام نمایید. کشور انگلیس از جمله کشورهایی است که از لحاظ اقتصاد بسیار موفق بوده و سرمایه گذاران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. از مزایای ثبت شرکت در انگلیس ارزش پوند می باشد. با وجود بالا و پایین امدن قیمت پوند، باز هم ارزش پوند نسبت به یورو و دلار بالاتر می باشد که این موضوع باعث شده است افرادی که قصد ثبت شرکت در انگلیس را دارند با اطمینان بیشتری اقدام نمایند. این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید در بازار و سود و تجارت جهانی شریک باشید و خود را در کنار سرمایه گذاران دیگر ببینید. البته در ادامه بهتر است بدانید راه های دیگری در کشور انگلستان وجود دارد که شما می توانید از این طرق جهت اقامت در انگلستان و اخذ تابعیت در انگلستان اقدام نمایید من الجمله تحصیل در کشور انگلستان، کار در کشور انگلستان و راه های دیگر که می توانید اقدام نمایید. دقت داشته باشید از افرادی کمک بگیرید که در این زمینه اطلاعات کافی و لازم را داشته باشند و بتوانند شما را در جهت ثبت شرکت در انگلیس به درستی راهنمایی نمایند در غیر اینصورت ممکن است با مشکل مواجه شوید.

 

نگارنده: آرزو سادات نفر

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *