ثبت شرکت در سنگاپور

ثبت شرکت در سنگاپور

ثبت شرکت در سنگاپور گزینه ی مناسبی است که بسیاری از متقاضیان مهاجرت به سنگاپور را به سمت و سو سوق می دهد . ثبت شرکت در سنگاپور یکی از طرق مهاجرتی اخذ اقامت در سنگانپور است ، لذا افراد متقاضی مهاجرت به سنگاپور می توانند با آگاهی تمام از قوانین مهاجرتی در این کشور از جمله قوانین کار در سنگاپور ، سرمایه گذاری در سنگاپور و مالیات های در سنگاپور را از متخصصین امر به عبارتی از وکیل مهاجرتی مجرب تحقیق و تفحص نمایند . سنگاپور به علل مختلف از جمله سیستم مالیاتی مناسب ، موقعیت اجتماعی و جغرافیایی و سطح رفاه نسبتاً بالا در منطقه به مقصود بسیار از سرمایه داران جهت ثبت شرکت در سنگاپور شده است ، لذا تلاش شده است که در این مقاله تمام اطلاعات از قوانین مهاجرتی سنگاپور را در اختیار شما متقاضیان ثبت شرکت در سنگاپور قرار دهیم.

سیاست های بین الملل این کشور و همچنین قوانین مهاجرتی سنگاپور به نحوی است که افراد سرمایه گذار خارجی که تابعیت سنگاپور را ندارند می تواند در این کشور سرمایه گذاری کرده و مدیریت سرمایه گذاری خود را خودشان بر عهده بگیرند . لذا لازم به ذکر است که در بسیاری از کشور های اروپایی و یا آسیایی سرمایه گذاران باید مقداری از سرمایه خود را به صورت سهام به نام شخصی کند که در آن کشور تابعیت دارد ، لذا این برنامه سبب شده است که شخص بین المللی می تواند خود تمام سرمایه و بیزینس را مدیریت کند .

سنگاپور در حال حاضر شرایط و وضعیت مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی فراهم کرده است ، لذا در آمار و ارقام منتشر شده توسط صندوق بین المللی پول در سال های اخیر این کشور به عنوان یکی از برترین کشور ها جهت سرمایه گذاری مطرح شده است و در سال ۲۰۱۵ به عنوان راحت ترین کشوری که به فکر جذب سرمایه داران خارجی است عنوان شده است . حتی باید اشاره کرد که در این بین بانک های سنگاپور به متقاضیان ثبت شرکت در سنگاپور وام هایی نیز اهدا می کند که با بازپرداخت و تقسیط مناسب فضا را برای افراد امن نگه می دارد .

یکی از طرق ثبت شرکت در سنگاپور به این صورت است که سرمایه داران و بیزینس من ها اگر در کشوری یک شرکتی را ثبت کرده و این ثبت به صورت بین الملل باشد ، این دسته از افراد می تواند شعبه ی دیگر همان شرکت را در خاک سنگاپور احداث نمایند . بنابراین موقعیت جغرافیایی مناسب سنگاپور سبب شده است تا برای واردات و صادرات سرمایه داران و صاحبان شرکت های بزرگ پلی بین غرب و شرق باشد . همان طور که مستحضر هستید سنگاپور یکی از کشور هایی است که در آسیا مالیات های فوق العاده مناسبی نسبت به بیزینس از متقاضیان ثبت شرکت در سنگاپور اخذ می کند و سرمایه داران خارجی پس از ثبت شرکت در سنگاپور بنا به نوع بیزینس خود مالیات تعریف شده را پرداخت می کنند . لذا همین امر سبب شده است تا به علت شهر های بزرگی که در سنگاپور وجود دارد بتواند شرایط را برای ثبت شرکت در سنگاپور مناسب کند .

موضع جالب برای سرمایه گذاری در این کشور این جا است که در ابتدا متقاضی ثبت شرکت در سنگاپور تمکن مالی بالایی نباید در حساب خود نشان دهد ، لذا باید در قدم اول شرکت خود را در سنگاپور ثبت نماید . پس از ثبت شرکت در سنگاپور توسط وکیل مهاجرتی و یا خود شخص وی باید مکانی را به عنوان دفتر شرکت معرفی کند . لذا این مراحل قبل از زمانی است که به تمکن مالی حسابرسی خواهد شد . بعد از مراحل مذکور باید شخص متقاضی تمکن مالی خود را نشان دهد که مبلغی بالغ بر ۱ میلیون دلار سنگار می باشد . بعد از اثبات تمکن مالی باید شما حساب بانکی خود را در داخل این کشور افتتاح نمایید و این مبلغ را به ای کشور انتقال دهید و به عنوان پشتوانه مالی شرکت شما قرار گیرد .

 

اینکه شما چه نوع شرکتی را مایل به ثبت آن هستید از مواردی است که شما انتخاب می کنید ولکن باید گفت دقت داشته باشید که هزینه های مالیاتی در این شرکت ها متفاوت است . لذا به عنوان مثال باید دقت بفرماید در بعضی از شرکت ها باید چند نفر که تابعیت سنگاپور را دارند را استخدام نمایید و ماهیانه حقوق و مالیات و بیمه آن ها تامین نمایید . در سنگاپور دو نوع شرکت ممکن است ثبت شود :

  1. شرکت با مسئولیت محدود
  2. شرکت با مشارکت محدود

لازم به ذکر است که در کنار مواردی از جمله تمکن مالی ، نام و مکان ثبت شده ی شرکت جهت ثبت شرکت در سنگاپور باید بیزینس پلی هنوان شود که سفارت و وزارت کشور سنگاپور آن را تائید نماید ، لذا برای اینکه بتوانیم بیزینس پلن را تائید کنید باید از عناوین بیزینسی که در این کشور مطرح شده است و نوآوری خاصی در آن به چشم می خورد استفاده نمایید و یا اینکه می توانید از بیزینس پلن های قدیمی استفاده کنید ولی باید سود آور بودن بیزینس را اثبات نمایید .

شرکت با مشارکت به این نحو است که می تواند این شرکت تا ۲۰ سهامدار داشته باشد و هر یک از شرکا تا میزان دارایی و نسبت دارایی خود در سود این کشور سهیم باشند . شرکت باید برای اخذ مجوز ادامه کار برای سال بعد مبلغ ۵ میلیون دلار سنگاپور تراکنش و گردش حساب نشان دهید . این مبلغ در صورتی است که بیزینس پلن شما حداقل مبلغ ها باشد .  در پایان شایان ذکر است که ثبت شرکت در سنگاپور از طرق مهاجرت به سنگاپور است ولکن باید در نظر داشته باشید که ورود به این کشور از طرق مختلف دیگری از جمله کار در سنگاپور ، تحصیل در سنگاپور ، سرمایه گذاری در سنگاپور ، ازدواج در سنگاپور و طرق خاص دیگر اقدام نمایید . لذا پیشنهاد می شود تمام قوانین مهاجرتی سنگاپور را از وکیل مهاجرتی متخصص و مجرب بپرسید و اطلاعات خود را تکمیل نمایید .

نگارنده : رضا شریفی

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *