ثبت شرکت در سوئیس

ثبت شرکت در سوئیس:

قصد مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت در سوئیس را دارید؟ آیا در مورد ثبت شرکت در سوئیس اطلاعاتی دارید؟ شرایط ثبت شرکت در سوئیس چگونه است؟ آیا از طریق ثبت شرکت در سوئیس می توان اقامت و تابعیت سوئیس را اخذ کرد؟ همه ساله افراد بسیاری قصد مهاجرت به سوئیس را دارند که می توانند از راههای متفاوتی به سوئیس مهاجرت نمایند یکی از راههایی که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می گیرد مهاجرت به سوئیس از طریق ثبت شرکت در سوئیس می باشد که با توجه به شرایط هر فرد می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد فرد متقاضی مهاجرت به سوئیس می تواند از طریق ثبت شرکت در سوئیس به اقامت و تابعیت سوئیس دست یابد. ما در این مقاله سعی داریم تا در مورد ثبت شرکت در سوئیس برای شما عزیزان مطالبی را بیان نماییم و به سوالات متعدد شما در مورد ثبت شرکت در سوئیس پاسخ دهیم.

ثبت شرکت در سوئیس می تواند به عنوان یکی از مطمئن ترین راههای مهاجرت باشد که افراد متقاضی مهاجرت به سوئیس می توانند آن را برگزینند اما نکته مهمی که در مورد ثبت شرکت در سوئیس وجود دارد این است که فرد متقاضی ثبت شرکت در سوئیس باید دارای شرایطی باشد تا بتواند برای ثبت شرکت در سوئیس اقدام نماید و همچنین کمترین ریسک را برای فرد متقاضی در بر داشته باشد تا بتواند از این طریق به اقامت و تابعیت سوئیس دست یابد همچنین نکته مهمی که در مورد ثبت شرکت در سوئیس وجود دارد ارائه بیزینس پلن قوی می باشد که فرد متقاضی باید ارائه دهد.

قانون ثبت شرکت در سوئیس:

هر کشوری قوانین و مقررات خاص خود را برای ثبت شرکت دارد که کشور سوئیس نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. افرادی که قصد ثبت شرکت در سوئیس را دارند بهتر است بدانند تشکیل یک شرکت در سوئیس باید توسط قوانین شرکت ها در کشور سوئیس تنظیم و به ثبت برسد. هر شرکتی که در سوئیس تشکیل می شود باید به ثبت برسد تا بتواند فعالیت اقتصادی و تجاری خود را انجام دهد. هر شرکتی که در سوئیس به ثبت می رسد باید دارای آدرس دقیق و یا همان اقامتگاه باشد. در سوئیس شرکت های بسیاری وجود دارد که افراد می توانند آنها را به ثبت برسانند و فعالیت اقتصادی خود را آغاز نمایند از جمله شرکت هایی که در سوئیس وجود دارد عبارتند از: شرکت با مسئولیت محدود، مالکیت انحصاری، شرکت های سهامی و شرکت های مشارکت که از بین تمامی این شرکت ها شرکت با مسئولیت محدود طرفداران بسیاری دارد.

۱: شرکت سهامی:

زمانی که یک شرکت سهامی به ثبت می رسد به عنوان یک شخصیت حقوقی محسوب می شود. تمامی مسئولیت هایی که در شرکت سهامی ایجاد می شود به شرکت ارتباط دارد همچنین بهتر است بدانید که برای ایجاد یک شرکت سهامی حداقل باید ۲ نفر مشارکت داشته باشند تا بتوانند شرکت سهامی را به ثبت برسانند. نکته حائز اهمیتی که در مورد شرکت سهامی وجود دارد این است که در صورتی که شرکت سهامی ورشکسته شود صاحبان شرکت سهامی ورشکسته تلقی نمی شوند.

۲: مالکیت انحصاری:

در شرکت مالکیت انحصاری در واقع فرد و تجارت یکی هستند منظور از این موضوع این است که فردی که تجارت را آغاز می نماید تمام مسئولیت های شرکت را نیز بر عهده دارد. نکته مهمی که در مورد شرکت های مالکیت انحصاری وجود دارد این است که درآمد شرکت با درآمد فرد جمع می شود که این امر ممکن است افزایش مالیات برای شرکت را در بر داشته باشد. همچنین نکته دیگری که در مورد شرکت های مالکیت انحصاری وجود دارد این است که در صورتی که شرکت ورشکست شود فرد ممکن است دارایی خود را از دست دهد چون فرد مسئول تمامی کارهای شرکت خواهد بود.

۳: شرکت های مشارکت:

فعالیت شرکت های مشارکت مانند شرکت های تضامنی می باشند. در شرکت های مشارکت ۲ یا چند نفر با یک دیگر مشارکت خواهند داشت. شرکت های مشارکت طرفداران بسیاری دارد. شرکت های مشارکت همانند شرکت های مالکیت انحصاری می باشد اما تفاوتی که با شرکت های مالکیت انحصاری دارد این است که درآمد و یا ضرر شرکت بین شرکا تقسیم می شود و تمامی شرکا مسئول خواهند بود.

۴: شرکت با مسئولیت محدود:

شرکت با مسئولیت محدود در بین مردم سوئیس طرفداران بسیاری دارد این شرکت یکی از انواع شرکت های تجاری می باشد که افراد می توانند تاسیس نمایند و به کار و فعالیت بپردازند. اعضای شرکت با مسئولیت محدود می توانند ۱ و یا چند نفر باشند. نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که پس از افتتاح و به ثبت رسیدن شرکت با مسئولیت محدود و پس از شروع فعالیت خود باید مالیات بر درآمد خود را نیز پرداخت نمایند. اگر قصد ایجاد شرکت با مسئولیت محدود را دارید بهتر است بدانید که باید در ابتدا اساسنامه شرکت را تهیه نمایید و سپس شرکت با مسئولیت محدود را به ثبت برسانید و شروع به فعالیت نمایید همچنین اعضای هیئت مدیره شرکت و سرمایه شرکت در شرکت با مسئولیت محدود باید کاملا مشخص شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در سوئیس:

۱: پاسپورت شخص متقاضی ثبت شرکت در سوئیس در صورتی که مدت اعتبار پاسپورت کمتر از ۶ ماه نباشد.

۲: مشخص نمودن ثبت شرکت

۳: معرفی فعالیت های شرکت

۴: نشانی کامل محل اقامت دائم فرد متقاضی ثبت شرکت در سوئیس.

اخذ اقامت و تابعیت سوئیس از طریق ثبت شرکت در سوئیس:

اگر قصد اخذ اقامت و تابعیت سوئیس را دارید بهتر است بدانید که می توانید از طرق متفاوتی اقدام نمایید که یکی از این طرق ثبت شرکت در سوئیس می باشد که فرد متقاضی ثبت شرکت در سوئیس بهتر است بداند که با ایجاد و ثبت یک شرکت در سوئیس همچنین با شروع فعالیت اقتصادی در سوئیس می تواند اقامت و تابعیت سوئیس را اخذ نماید. نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که پس از ثبت شرکت در سوئیس در صورتی که شرکت ۳ سال متوالی فعالیت اقتصادی پر سود داشته باشد می توانید اقامت دائم و سپس تابعیت سوئیس را اخذ نمایید.

در نهایت بهتر است بدانید که اگر قصد مهاجرت به سوئیس را دارید می توانند از راههای متعددی اقدام نمایید که یکی از آنها از طریق ثبت شرکت در سوئیس می باشد که با ثبت شرکت در سوئیس و همچنین ایجاد و شروع فعالیت اقتصادی می توانید به اقامت و تابعیت سوئیس دست یابید. ثبت شرکت در سوئیس می تواند به روش های مختلفی انجام شود و شرکت های مختلفی در سوئیس به ثبت برسد که بستگی به افراد متقاضی و سرمایه و فعالیت آنها دارد. اگر قصد مهاجرت به سوئیس را دارید می توانید از طریق ثبت شرکت در سوئیس اقدام نمایید و اقامت و تابعیت سوئیس را اخذ کنید همچنین طرق دیگری برای مهاجرت به سوئیس وجود دارد که می توانید اقدام نمایید مانند مهاجرت تحصیلی به سوئیس و یا مهاجرت کاری به سوئیس که با هر کدام از این طرق که به سوئیس مهاجرت نمایید منجر به اقامت و تابعیت شما خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به سوئیس همچنین ثبت شرکت در سوئیس می توانید با مراجعه به موسسه MIE اطلاعات لازم را بدست آورید همچنین می توانید از مشاورین و وکیل مهاجرت به سوئیس بهره مند شوید و اطلاعات کاملی در مورد ثبت شرکت در سوئیس را اخذ نمایید.

نگارنده: نگار ولی یاری اسکندری

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *