خرید ملک در ایتالیا

خرید ملک در ایتالیا:

شرایط خرید ملک در ایتالیا چگونه است؟ آیا در مورد خرید ملک در ایتالیا سوالی دارید؟ آیا با خرید ملک در ایتالیا می توان اقامت و تابعیت ایتالیا را اخذ کرد؟ آیا با خرید ملک در ایتالیا آشنایی دارید؟ یکی از راههایی که برای مهاجرت به ایتالیا وجود دارد و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می گیرد مهاجرت به ایتالیا از طریق خرید ملک در ایتالیا می باشد. همه ساله اشخاص بسیاری قصد خرید ملک در ایتالیا را دارند که بهتر است بدانید برای مهاجرت به ایتالیا می توانید از طریق خرید ملک در ایتالیا اقدام نمایید اما فرد متقاضی خرید ملک در ایتالیا باید دارای شرایطی باشد تا بتواند از این طریق به اقامت و تابعیت ایتالیا دست یابد. در این مقاله به خرید ملک در ایتالیا به طور اختصاصی می پردازیم تا با شرایط خرید ملک در ایتالیا آشنا شوید همچنین پاسخ سوالات خود در مورد خرید ملک در ایتالیا و همچنین سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ایتالیا بیابید.

مهاجرت به ایتالیا از طریق خرید ملک در ایتالیا:

در ابتدا بهتر است بدانید که برای مهاجرت به ایتالیا راههای متفاوتی وجود دارد که می توانید اقدام نمایید از جمله راههای مهاجرت به ایتالیا، سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ایتالیا و یا خرید ملک در ایتالیا می باشد که افراد می توانند با انتخاب یکی از این راهها به ایتالیا مهاجرت نمایند. در رابطه با خرید ملک در ایتالیا بهتر است بدانید که می توانید ملکی را در ایتالیا خریداری نمایید اما خرید ملک در نقاط مختلف ایتالیا متفاوت می باشد و بستگی به میزان سرمایه فرد دارد و همچنین منطقه ای که فرد متقاضی ملک مورد نظر را خریداری می نماید که ممکن است قیمت ملک کم و یا زیاد باشد. خرید ملک در ایتالیا می تواند به صورت های مختلفی باشد یعنی فرد متقاضی خرید ملک در ایتالیا اگر دانشجو باشد می تواند ملکی را خریداری نماید که مختص دانشجویان می باشد و یا این امکان را دارند که ملکی را خریداری نمایند که مختص افراد عادی باشد.

در اینجا بهتر است نکته مهمی در مورد خرید ملک در ایتالیا بیان شود و آن این است که اگر قصد اخذ اقامت و تابعیت ایتالیا را دارید بهتر است بدانید که خرید ملک در ایتالیا صرفا منجر به اقامت و تابعیت ایتالیا نمی شود و فقط با خرید ملک در ایتالیا نمی توان اقامت و تابعیت ایتالیا را اخذ کرد. اگر قصد اخذ اقامت و تابعیت ایتالیا را دارید می توانید از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ایتالیا اقدام نمایید تا از این طریق به اقامت و تابعیت ایتالیا دست یابید.

نرخ اجاره ملک در ایتالیا:

افراد در ایتالیا می توانند به نحو متعددی مسکن مناسب را اجاره نمایند اما اجاره مسکن بستگی به میزان درآمد افراد و همچنین محل و منطقه ای که مسکن در آنجا واقع شده دارد. اما برای زندگی در ایتالیا به مبلغی در حدود ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ یورو در ماه احتیاج خواهید داشت اما باز هم این مبلغ بستگی به سطح زندگی افراد دارد. همچنین قیمت اجاره مسکن در ایتالیا بین حدود ۲۵۰ تا ۶۰۰ یورو می باشد البته این میزان متفاوت است و قیمت مسکن در شهرهای کوچک به مراتب کمتر از شهرهای بزرگ در ایتالیا می باشد.

نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که دانشجویانی که در ایتالیا قصد اجاره مسکن را دارند می توانند به صورت گروهی و با چند نفر مسکن مناسب را اجاره نمایند تا هزینه های اجاره مسکن برای افراد کاهش یابد.

شرایط خرید ملک در ایتالیا:

اگر متقاضی مهاجرت به ایتالیا از طریق خرید ملک در ایتالیا هستید می توانید با خرید ملک در ایتالیا به اهداف خود برسید همچنین می توانید با خرید ملک در ایتالیا  به نوعی سرمایه گذاری نمایید. اگر متقاضی خرید ملک در ایتالیا می باشید بهتر است بدانید که می توانید برای خرید ملک در ایتالیا وام خرید مسکن دریافت نمایید که برای این کار باید دارای فیش حقوقی بالای ۱۰۰۰ یورو باشید تا بتوانید برای اخذ وام اقدام نمایید. اگر قصد اخذ اقامت و تابعیت ایتالیا را دارید بهتر است بدانید که با خرید ملک در ایتالیا امکان اخذ اقامت و تابعیت ایتالیا را نخواهید داشت اما اگر خواهان اخذ اقامت و تابعیت ایتالیا هستید می توانید از طرق دیگر مانند ثبت شرکت در ایتالیا اقدام نمایید.

انواع سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ایتالیا:

۱: شرکت با مسئولیت محدود

۲: شرکت از نوع سهامی عام

۳: شرکت از نوع شعب

گام اول در جهت ایجاد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ایتالیا:

۱: تهیه و تنظیم اساسنامه شرکت

۲: امضا فرم مدیران شرکت

۳: تهیه اظهار نامه برای شرکت

۱: شرکت با مسئولیت محدود:

شرکت با مسئولیت محدود یکی از پرطرفدارترین انواع شرکت ها می باشد که افراد می توانند اقدام نمایند. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود بهتر است بدانید که به حداقل سرمایه در حدود ۱۰۰۰۰ یورو احتیاج دارید تا بتوانید شرکت مورد نظر خود را به ثبت برسانید و فعالیت اقتصادی خود را آغاز نمایید. در شرکت با مسئولیت محدود هیچ محدودیتی برای تعداد سهامداران وجود ندارد و هر تعدادی می توانند به عنوان سهامدار در این شرکت فعالیت نمایند. نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که در شرکت با مسئولیت محدود وجود حداقل یک مدیر الزامی می باشد اما بهتر است در این نوع شرکت حداقل ۲ سهامدار وجود داشته باشد.

۲: شرکت از نوع سهامی عام:

شرکت سهامی عام جز شرکت های پر طرفدار در بین عموم مردم می باشد. برای ثبت این شرکت باید حداقل سرمایه ای در حدود ۱۲۰۰۰۰ یورو موجود باشد تا فرد متقاضی ثبت شرکت در ایتالیا بتواند شرکت مورد نظر خود را به ثبت برساند. برای شرکت سهامی عام حداقل باید یک مدیر وجود داشته باشد تا شرکت به ثبت برسد همچنین در این نوع شرکت هیچ گونه محدودیتی برای تعداد سهامداران وجود ندارد و هر تعدادی می توانند در این نوع شرکت سهامدار باشند.

۳: شرکت از نوع شعب:

در این نوع شرکت که مورد استقبال بسیاری از افراد می باشد باید حداقل دارای یک مدیر باشد. نکته بسیار مهمی که در مورد شرکت از نوع شعب وجود دارد این است که اگر شرکت دارای شعبه ای در ایتالیا باشد و شرکت اصلی در کشور دیگر واقع شده باشد تمامی مالیات ها و دیون شرکت و همچنین تمامی امور مهاجرتی شرکت به عهده ی شرکت اصلی خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت از نوع شعب:

۱: گواهی ثبت شرکت اصلی یا همان شرکت مادر

۲: گواهی اختلاط شرکت

۳: تفاهم نامه و اساسنامه شرکت

۴: اسامی مدیران و سهامداران شرکت

مزایای ثبت شرکت در ایتالیا:

۱: معاف از پرداخت مالیات به مدت ۱۰ سال

۲: کمک های مالی به شرکت تا ۵۰% از کل هزینه ها

۳: اخذ وام با بهره کم برای شرکت ایتالیایی

در اینجا بهتر است بدانید که ایتالیا از نظر کسب و کار برای افراد خارجی به خصوص در زمینه کار و تجارت و همچنین صادرات و واردات بسیار مهم و پر طرفدار می باشد همچنین سرمایه گذاران خارجی می توانند با سرمایه گذاری در ایتالیا و ایجاد تجارت و واردات و صادرات به سود و همچنین مزایای قابل قبولی دست یایند.

اخذ اقامت و تابعیت ایتالیا از طریق خرید ملک در ایتالیا:

در اینجا نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که اگر متقاضی مهاجرت به ایتالیا هستید  همچنین قصد اخذ اقامت و تابعیت ایتالیا را دارید بهتر است بدانید که با خرید ملک در ایتالیا نمی توان به اقامت و تابعیت ایتالیا دست یافت اما اگر خواهان اخذ اقامت و تابعیت ایتالیا می باشید بهتر است بدانید که بجز خرید ملک در ایتالیا می توانید با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ایتالیا به اقامت و تابعیت ایتالیا دست یابید.

در کل بهتر است بدانید که اگر قصد مهاجرت به ایتالیا را دارید می توانند از راههای بسیاری اقدام نمایید که یکی از آنها از طریق خرید ملک در ایتالیا می باشد و همچنین می توانید با ایجاد و شروع فعالیت اقتصادی به اقامت و تابعیت ایتالیا دست یابید اما بهتر است بدانید که اگر قصد مهاجرت به ایتالیا از طریق خرید ملک در ایتالیا را دارید به اقامت و تابعیت ایتالیا دست نخواهید یافت زیرا خرید ملک در ایتالیا منجر به اخذ اقامت و تابعیت نخواهد شد اما اگر خواهان اخذ اقامت و تابعیت ایتالیا هستید می توانید از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ایتالیا به اقامت و تابعیت ایتالیا دست یابید.  ثبت شرکت در ایتالیا می تواند به روش های مختلفی انجام شود و شرکت های مختلفی در ایتالیا به ثبت برسد که بستگی به افراد متقاضی و سرمایه و فعالیت آنها دارد. همچنین طرق دیگری برای مهاجرت به ایتالیا وجود دارد که می توانید اقدام نمایید مانند مهاجرت تحصیلی به ایتالیا و یا مهاجرت کاری به ایتالیا که با هر کدام از این طرق که به ایتالیا مهاجرت نمایید منجر به اقامت و تابعیت شما خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به ایتالیا همچنین خرید ملک در ایتالیا می توانید با مراجعه به موسسه MIE اطلاعات لازم را بدست آورید همچنین می توانید از مشاورین و وکیل مهاجرت به ایتالیا بهره مند شوید و اطلاعات کاملی در مورد خرید ملک در ایتالیا را اخذ نمایید.

نگارنده: نگار ولی یاری اسکندری

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *