خرید ملک در کشور هلند

خرید ملک در کشور هلند

کشورهلند د ارای سطح بالای رفاه اجتماعی و اقتصادی می باشد. جالب است بدانید که با خرید ملک در کشور هلند مخارج خدمات درمانی برای شما بصورت رایگان و کامل می باشد و این بدان معنی است که با خرید ملک در کشورهلند شما می توانید پول بیشتری را که بابت هزینه بالای درمان قرار است پرداخت کنید در جیب خودتان ذخیره کنید یا اینکه می توانید آن را در سایر هزینه های زندگیتان صرف نمایید .
خرید ملک در کشورهلند دارای محدودیتی برای اشخاص نمی باشد و افراد می تواننند با شرایطی به خرید ملک مورد نظر خود بپردازند. در خصوص خرید ملک درکشور هلند لازم است که از مشاورین حرفه ای کمک بگیرید .ما در این مقاله ( خرید ملک در کشور هلند ) سعی داریم اطلاعات لازم جهت خرید ملک در کشور هلند را مورد بررسی قرار دهیم .

خرید ملک در کشورهای اروپایی چگونه است ؟ شرایط خرید ملک چگونه است ؟ راه های خرید ملک در کشور هلند چگونه است ؟ میزان سرمایه خرید ملک چقدر می باشد ؟ آیا از وام مسکن هم برای خرید ملک می توان استفاده کرد ؟

نگاهی کلی به خرید ملک در اروپا

اخذ اقامت از روش خرید ملک یکی از راه های بدست آوردن اقامت در سالهای اخیر بوده است.زمانی که اروپا دچار بحران های شدید مالی شد این روش جهت اخذ اقامت دچار مشکلات زیادی گردید حتما تاکنون تبلیغات زیادی را در این زمینه دیده اید بیشتر این تبلیغات مربوط به کشورهای اسپانیا، قبرس و ایتالیا و پرتغال و فرانسه است و شرایط آن به این صورت است که اگر ملکی را به قیمت خاصی بخرید میتوانید اقامت این کشورها را اخذ نمایید. باید این نکته را یادآورشوم در هیچ یک از کشورهای ذکر شده قانونی مبنی بر اخذ اقامت دایم از طریق خرید ملک وجود ندارد و بهتر است که در این زمینه حواستان را جمع نمایید
هم اکنون تنها چند کشور وجود دارند که شما قادر خواهید بود از طریق خرید ملک اقامت این کشورها را اخذ نماییدکه البته منجر به اقامت دایم نمی شود مختصر به آنها می پردازیم :
کشور  لتونی حداقل خرید ملک در این کشور ۲۵۰ هزار یورو می باشد و هزینه قابل پرداخت به دولت ۳۵ هزار یورو است
کشور یونان حداقل خرید ملک در این کشور ۲۵۰ هزار یورومی باشد و هزینه قابل پرداخت به دولت ۳۰ هزار یورو است
خرید ملک در اتریش و آلمان

اجازه خرید ملک در کشور اتریش و آلمان داده میشود ولی با آن نمی توان اقامت دریافت کرد

در کشور اسپانیا و پرتغال این امر انجام شدنی است ولی دارای شرایطی است که عبارتست از :

در اسپانیا مناطق دور افتاده ملک خریداری شود و تازه اقامت ۶ ماه تا ۱ سال داده می شود و حداقل خرید ۱۶۰هزار یورو می باشد .
در کشور فرانسه هم با خرید ملک منجر به اقامت نمی شود ابتدا ویزای ۳ ماهه بعد ۶ ماهه بعد ۱ ساله و بعد ۳ ساله هیچ وقت منجر به اقامت دائم نمی شود .
در کشور حداقل سرمایه ۵۰۰ هزار یورو ودر ضمن اجازه کار همداده نمی شود .
در کشور هلند
هیچ محدودیتی برای خرید ملک در کشور برای خارجه ها وجود ندارد .
با این حال، هزینه های مرتبط با خرید ملک در کل هلند حدود ۶ درصد از قیمت خرید می باشد . همچنین خرید ملک در هلند مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت بین ۱ سال تا سال۵ است. البته با خرید ملک اقامت دائم داده نمی شود و اخذ اقامت دائم را ازطریق کار یا راههای دیگر باید کسب کند

مزیت خرید ملک در کشورهلند :

املاک در حال افزایش قیمت هستند در نتیجه شما سود می کنید
تقاضا برای اجاره کردن مسکن بسیار بالا است البته در شهرستانهای اصلی
دریافت وام مسکن با شرایط آسان
پایین بودن نرخ بهره بانکی
البته با توجه به شرایط پیش آمده در سالهای اخیر و مشکلات مالی اتحادیه اروپا از سال ۲۰۱۲ ،دادن وام به افراد خارج از اتحادیه اروپا بسیار سخت شده است و بانک ها تمایل زیادی به قرض دادن ندارند
معمولا بازپرداخت وام در کشور هلند بین ۳۰ – ۲۰ سال است . هزینه ارزیابی ملک معمولا بین ۴۰۰ – ۳۰۰ یورو می باشد
کارگزار وام مسکن و یا هزینه مشاور که معمولا بین ۱۵۰۰ -۵۰۰ یورو است
هزینه های اداری برای وام مسکن، به طور معمول ۱۰۰۰ – ۵۰۰ یورو می باشد
خریدهر متر خانه بین ۳-۲ هزار یورو می باشد
اجاره دادن یک آپارتمان ۲ یا ۳ خوابه در حومه های شهر ماهیانه ۱۵۰۰ یورو و در شهرهای به ۳۰۰۰ یورو هم میرسد .

نکات لازم جهت خرید ملک در هلند :

بررسی کامل بازار مسکن : درست است که چرخش جهانی تغییرات مسکن فقط محدود به یک کشور نیست اما با انتخاب صحیح منطقه ، دانستن قیمت ارز ، و مواردی از این دست آینده انتخاب شما را  تحت پوشش قرار می دهد
استفاده از یک مشاوره حرفه ای در خرید:  برای خرید هر محصولی شما باید اطلاعات لازم نسبت به محصول و نحوه ی  کسب محصول از روش های معقول را داشته باشید .
استخدام یک نماینده قانونی : در کشورهلند اجباری برای داشتن یک وکیل نیست اما استفاده از یک وکیل حرفه ای برای شما ضروری است زیرا شما قوانین کشورهلند را به طورکامل نمی دانید و ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید .
ترجمه مدارک مهم : شما باید تمام مدارک و اسناد مورد نیاز خود را بصورت حرفه ای ترجمه نمایید زیرا شما پس از امضاء و تعهد به موارد مندرج در سند مجبور به تسلیم و اجرای آنان خواهید بود .

در پایان باید به این نکته باید توجه کرد که راههای اخذ اقامت در کشور هلند فراوان است و بهتر است برای اخذ اقامت و تابعیت از طریق خرید ملک در کشور هلند اقدام نشود واز راههای کم هزینه تر و آسانتر مانند تحصیل ، کار، ازدواج اقدام کرد زیرا هرچند به شما اجازه داده می شود که خرید ملک در کشور هلند داشته باشید ولی این امر منجر به اخذ اقامت دائم نخواهد شد. امیدوارم در این مقاله کمکی به افزایش دانش و اطلاعات شما کرده باشیم .

نگارنده : علی ابراهیمی

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *