سرمایه گذاری در قبرس

اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری

سالانه بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کشور های اروپایی از طریق سرمایه گذاری اقدام مینمایند . در حال حاضر در کشور قبرس هم از طریق خرید ملک اقامت میدهند و هم از طریق ثبت  شرکت البته از طریق خرید ملک کشور قبرس اقامت دائم نمیدهد بلکه اقامت موقت صادر میکند. شما میتوانید از طریق خرید اقامت موقت قبرس را اخذ کنید.

برای ثبت شرکت هم میتوانید با ارایه طرح توجیه اقتصادی خود و میزان سرمایه ای که دارید به دولت قبرس برای ثبت شرکت در قبرس اقدام نمایید و از این طریق اقامت کشور قبرس را برای خود و خانواده خود اخذ کنید. کشور قبرس به دلیل اروپایی بودنش و مالیاتها ی پایینی که دارد گزینه مناسبی برای زندگی میباشد. با اخذ اقامت کشور قبرس از طریق سرمایه گذاری فرزندان شما از تحصیلات رایگان برخوردار میشوند.

 لطفا دقت بفرمایید که فقط مهاجرت امری درست نیست ما به مشکلات داخل کشور آگاه هستیم اما در نظر بگیرید اگر به قبرس یا سایر کشورها جهت اخذ اقامت سفر می کنید شما باید نسبت به قواعد بازی در این کشورها آگاه باشید تا بتوانید سفری درست و مقرون به صرفه داشته باشید.

قبرس برای تجارت کشور بسیار مناسبی می باشد زیرا به نسبت مالیات پایین تری دارد

اما نکته حایز اهمیت این است که کشور ارزانی نیست. به بیان دیگر قبرس کشور تقریبا پر هزینه ای محسوب میشود .

دقت کنید که ما از قبرس یا هیچ کشوری بد گویی نمی کنیم بلکه میخواهیم شما حد اقل واقعیت را بدانید و بدانید امر مهاجرت سرمایه گذاری سختی ها و آسانی هایی دارد که شما باید به آنها اشراف داشته باشید.

این صحیح نیست که ما فقط نقاط مثبت را ذکر کنیم و نقاط منفی را اصلا نگوییم، بنابرین هرچند اقامت قبرس آری آسان می باشد اما امری بی هزینه نمی باشد .

دیگر از مطالبی که می خواهیم شما بدانید این است که هرچند قبرس زیباست اما زبان همه مردم انگلیسی نمی باشد و شما برای ارتباط گرفتن با مردم گاه به مشکلاتی دچار می شوید، اما در کنار همه این مطالب ، شما بایست بدانید مردم قبرس مردم خون گرم و مهربانی هستند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *