سرمایه گذاری در مالزی

سرمایه گذاری در مالزی

سرمایه گذاری در مالزی موضوعی است که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم ، امروزه اشخاصی که به دنبال مهاجرت به کشورهای آسیایی می باشند و در جستجوی طرق مهاجرت به کشورهای آسیایی هستند و در این بین به دنبال سرمایه گذاری در مالزی و یا ثبت شرکت در مالزی هستند که ما در این مقاله سعی داریم تا سرمایه گذاری در مالزی را تشریح نمائیم و انواع سرمایه گذاری در مالزی و شرایط سرمایه‌گذاری در مالزی را در این مقاله خدمت شما سرمایه‌گذاران خارجی متقاضی سرمایه گذاری در مالزی تقدیم نمائیم، سرمایه گذاری در مالزی و ثبت شرکت در مالزی یکی راه‌های مهاجرت به مالزی می باشد، در حالی که برای مهاجرت به مالزی راه های گوناگونی وجود دارد که افراد میتوانند برای مهاجرت به مالزی از آنها بهره مند گردند، موضوع سرمایه‌گذاری در مالزی موضوعی است که سرمایه‌گذاران خارجی امروزه در وبلاگ‌ها و سایت‌های مختلف به جستجوی آن می پردازند اما آیا واقعا به همه ی وب سایت ها و وبلاگ ها میتوان اعتماد کرد؟ سرمایه گذاری در مالزی به دلیل اینکه اصول و قواعد گوناگون و پیچیده ای دارد به شما سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در مالزی دارید توصیه میگردد در این مسیر به وکیل بین الملل و وکیل مهاجرت به مالزیکه متخصص و مسلط به قوانین سرمایه گذاری در مالزی است مراجعه نمایید تا بتوانید در این مسیر دشوارقدم‌های محکم‌تری را بردارید .

آیا امکان سرمایه‌گذاری در مالزی برای سرمایه‌گذاران خارجی وجود دارد؟ شرایط سرمایه گذاری در مالزی برای سرمایه‌گذاران خارجی چگونه است؟ آیا از طریق سرمایه گذاری در مالزی می توان اقامت دائم و تابعیت این کشور  را اخذ نمود؟ راه های سرمایه گذاری در مالزی کدام است؟ مراحل سرمایه‌گذاری در مالزی و ثبت شرکت در مالزی چیست؟ و سایر سوالات شما متقاضیان سرمایه گذاری در مالزی که سعی داریم در این مقاله با توجه به قوانین سرمایه گذاری در مالزی و قوانین قوانین بین الملل مالزی به آنها پاسخگو باشیم و به طور کلی شرایط و مراحل سرمایه‌گذاری در مالزی را تشریح نمائیم.

مالزی دارای یک اقتصاد بسیار قوی و یک دولت طرفدار کسب و کار است که این دلیل باعث شده است که کشور مالزی را به یک مقصد سرمایه‌گذاری جذاب برای سرمایه گذاران بین المللی تبدیل کرده باشد. در مالزی ایجاد یک محیط امن برای سرمایه‌گذاری بیش از ۸۰۰۰ شرکت بین المللی را برای سرمایه‌گذاری در مالزی جذب کرده است که بیش از ۴۰ کشور دنیا برای سرمایه گذاری در مالزی اقدام نموده اند.

سرمایه گذاری در مالزی در انواع مختلفی انجام می‌گیرد به عنوان افتتاح یک حساب پس انداز در بانک های مالزی، گواهی سپرده، خرید سهام یا اوراق قرضه، خرید ملک به عنوان خانه دوم ، ثبت انواع شرکت ها که به صورت خلاصه هر کدام از آنها را بیان میکنیم.

افتتاح یک حساب پس انداز: حساب های پس انداز یک پناهگاه امن برای ذخیره بودجه اضطراری افراد می باشد چراکه هم دسترسی اسان به پول خود را دارند و هم سرمایه آنها بیمه می شود، فرد یا اعضای خانواده میتوانند حساب های سپرده در یکی از FDIC ( بانک بیمه) و یا پس انداز انجمن کل با ۱۰۰۰۰۰ دلار یا کمتر افتتاح نمایند،خرید سهام یا اوراق قرضه در مالزی : هنگامی که شما سهامی را خریداری میکنید سهام شما بخشی از دارایی های یک شرکت می باشد که شما میتوانید با فروش سهام سود نمائید و یا سود سهام خود را بفر وشید اما برای این کار باید اطلاعات جامعی از بازار بورس در مالزی داشته باشید تا سرمایه شما از بین نرود، اوراق قرضه بدین معنا است که شما پوای را به عنوان قرض به یک ارگان یا شرکتی برای یک بازه ی زمانی مشخص با سود مشخص می دهید، اوراق قرضه ابزار قابل معامله هستند و به طور کلی می توان امن تر از سهام در نظر گرفت؛ برخی از شایع ترین اوراق قرضه در مالزی :
اوراق قرضه شهرداری
اوراق قرضه شرکتی( شرکت های خصوصی و دولتی)
اوراق قرضه عملکرد بالا
اوراق بهادار وام مسکن

خرید ملک در مالزی: خرید ملک در مالزی راه دیگر سرمایه گذاری می باشد که اتباع خارجی امکان خرید ملک در مالزی را دارند، شرایط کلی این است که ارزش ملک خریداری شده در مالزی مالزی نباید کمتر از ۱۵۰۰۰۰رینگت مالزی باشد بالاتر از آن بلامانع است و شخص نمی تواند بیش از دو ملک را خریداری نماید و با این شرایط حتی فرد میتواند وام های مسکن نیز دریافت کند.

ثبت شرکت در مالزی: ثبت شرکت در مالزی یکی از کم هزینه ترین و در واقع ارزانترین راه های اقامت مالزی محسوب میشود، اتباع خارجی که تمایل به ثبت شرکت در مالزی را دارند می‌توانند برای سهولت برای ثبت شرکت از شریک مالزیایی استفاده نمایند اما اگر افراد تمایلی به شریک مالزیایی ندارند میتوانند خودشان با مالکیت کامل شرکت به ثبت برسانند که در این صورت حداقل سرمایه ای که برای ثبت شرکت نیاز دارند ۵۰۰۰۰۰ رینگت مالزی است. ثبت شرکت در مالزی بنابر دلایلی همچون سرمایه اولیه کم برای راه اندازی شرکت، پرداخت های مالیات های بسیار پایین، استفاده از وام های دولتی و غیره گزینه ایده آلی برای سرمایه گذاری در مالزی محسوب می شود، انواع شرکت و شرایط ثبت شرکت در مالزی نیز اطلاعات بسیاری دارد که برای دریافت اطلاعات در این زمینه میتوانید به همین وب سایت مراجعه نمائید.

نتیجه گیری
با توجه به آنچه در مقاله فوق در باب سرمایه گذاری در مالزی خدمت شما سروران گرامی بیان شد در میابیم که یکی از راه های مهاجرت به مالزی سرمایه گذاری در مالزی و یا ثبت شرکت و همینطور خرید ملک در مالزی است که تمامی شرایط سرمایه گذاری در مالزی در این مقاله تشریح شد اما مهاجرت به مالزی طرق دیگری دارد که بسیار مناسب تر از سرمایه گذاری در مالزی می باشد چراکه برای سرمایه گذاری در مالزی نیازمند سرمایه های فراوان و شرایط مالی ایده آل هستیم اما طرقی همانند تحصیل در مالزی ، گذراندن دوره های زبان در مالزی بسیار کم ریسک تر و به صرفه تر از سرمایه گذاری در مالزی تلقی میشود که متقاضیان میتوانند از آنها برای مهاجرت به مالزی استفاده نمایند

نگارنده : امید جلالی فراهانی

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *