شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا

شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا:

شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا چگونه است؟ آیا در مورد شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا اطلاعاتی دارید؟ آیا شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا را می دانید؟ آیا در مورد شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا سوالی دارید؟ اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید بهتر است بدانید که می توانید از طریق مهاجرت تحصیلی به کانادا اقدام نمایید در واقع برای مهاجرت به کانادا، مهاجرت تحصیلی به کانادا می تواند بهترین گزینه باشد. برای تحصیل در کانادا باید از شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا مطلع باشید تا بتوانید برای پذیرش دانشگاه اقدام نمایید. شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا متفاوت است و هر دانشگاه شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا را با توجه به شرایط خود دارا می باشد. ما در این مقاله بر آن شدیم تا در مورد شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا برای شما شرح دهیم و به سوالات متعدد شما در مورد شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا پاسخ دهیم.

همه ساله افراد بسیاری قصد مهاجرت به کانادا را دارند که می توانند از طرق بسیاری اقدام نمایند یکی از بهترین طرقی که برای مهاجرت به کانادا وجود دارد گزینه مهاجرت تحصیلی به کانادا می باشد که افراد می توانند به راحتی اقدام نمایند و از این طریق به اقامت و تابعیت کانادا دست یابند. برای اخذ پذیرش از دانشگاههای کانادا باید شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا فراهم باشد تا بتوانید برای دانشگاههای کانادا اقدام نمایید و به تحصیل بپردازید.

تحصیل در مقطع کارشناسی کانادا:

فرد متقاضی تحصیل در کانادا باید دارای دیپلم ۱۲ ساله باشد تا بتواند برای تحصیل در کانادا اقدام نماید همچنین برای تحصیل در کانادا فرد متقاضی باید مدرک زبان حداقل IELTS 6 را دارا باشد تا بتواند از دانشگاههای کانادا پذیرش تحصیلی را اخذ نماید. همچنین نکته مهمی که وجود دارد این است که تحصیل کارشناسی در کانادا ۴ ساله می باشد و افراد به راحتی می توانند در کانادا به تحصیل بپردازند.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد کانادا:

اگر قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا را دارید بهتر است بدانید که باید سطح زبان و نمره کافی برای ورود به دانشگاههای کانادا را داشته باشید. فرد متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا باید مدرک زبان IELTS 6.5 را دارا باشید تا بتوانید از دانشگاههای کانادا مدرک تحصیلی را اخذ نمایید. همچنین تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا ۲ ساله می باشد. نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که افرادی که قصد تحصیل در رشته های حقوق، مدیریت و مهندسی را دارند اگر دوره ای در این زمینه را گذرانده باشند احتیاج به گذراندن آزمون های LSAT، GMAT و GRE را نخواهند داشت اما در صورتی که دوره ای را در این رشته ها نگذرانده باشند باید برای ورود به دانشگاه این آزمون ها را بگذرانند.

تحصیل در مقطع دکترا کانادا:

افراد متقاضی تحصیل در مقطع دکترا در کانادا بهتر است بدانند که باید در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد معدل بالای ۱۳ را کسب کرده باشند تا بتوانند برای مقطع دکترا پذیرش را اخذ نمایند. همچنین فرد متقاضی باید مدرک زبان حداقل IELTS 7 را دارا باشد تا بتواند وارد دانشگاههای کانادا شود همچنین تحصیل در مقطع دکترا ۳ تا ۵ سال زمان می برد که فرد می تواند در حین تحصیل به کار پژوهشی نیز بپردازد. همچنین نکته مهمی که وجود دارد این است که تحصیل در مقطع دکترا job محسوب می شود و افراد می توانند به کار نیز بپردازند و حقوق مناسب را نیز دریافت نمایند.

شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا:

۱: پاسپورت فرد متقاضی تحصیل در کانادا که مدت اعتبار آن کمتر از ۶ ماه نباشد.

۲: دو قطعه عکس از فرد متقاضی تحصیل در کانادا

۳: نامه تمکن مالی فرد متقاضی تحصیل در کانادا

۵: گواهی عدم سو پیشینه فرد متقاضی

۶: اصل و کپی شناسنامه فرد متقاضی

۷: فرم درخواست ویزا برای فرد متقاضی

۸: بیمه نامه سلامت فرد متقاضی تحصیل در کانادا

شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا در مقطع کارشناسی:

۱: کپی مدرک دیپلم فرد متقاضی تحصیل در کانادا

۲: پذیرش تحصیلی فرد متقاضی تحصیل کارشناسی در کانادا

۳: مدارک ثبت نام فرد متقاضی تحصیل کارشناسی در کانادا

۴: ریز نمرات ۴ سال دبیرستان فرد متقاضی تحصیل کارشناسی در کانادا

شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا در مقطع کارشناسی ارشد:

۱: کپی مدرک لیسانس فرد متقاضی تحصیل در کانادا

۲: پذیرش تحصیلی فرد متقاضی تحصیل در کانادا برای مقطع کارشناسی ارشد.

۳: ریز نمرات مقطع لیسانس فرد متقاضی تحصیل در کانادا

بورس تحصیلی کانادا:

کانادا دارای بورس های متعددی می باشد که افراد می توانند اقدام نمایند. بورس های کانادا به صورت scholarship ، fund و یا fellowship می باشد. Scholarship بورسی می باشد که معمولا از طرف دانشگاه به دانشجویان تعلق می گیرد. این بورس به دانشجویانی تعلق می گیرد که دارای رتبه علمی بالایی در دانشگاه باشند اما بورس های دیگر مانند fund و fellowship در واقع نوعی کمک هزینه تحصیلی برای افراد دانشجو می باشد که این نوع بورس ها ممکن است از طرف مراکزی غیر از دانشگاه به دانشجویان تعلق بگیرد نکته مهمی که وجود دارد این است که این نوع بورس ها حتی ممکن است به افرادی که رتبه علمی بالایی ندارند نیز تعلق بگیرد و دانشجویان در کانادا می توانند از این نوع بورس ها استفاده نمایند.

در کل بهتر است بدانید که شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا همانند سایر کشورها می باشد و افراد برای اخذ پذیرش تحصیلی در کانادا باید این مدارک را به دانشگاه مورد نظر خود تحویل نمایند تا بتوانند از دانشگاه مورد نظر خود در کانادا پذیرش را اخذ نمایند و به تحصیل بپردازند. دانشگاههای کانادا جز دانشگاههای برتر در جهان می باشند و همچنین از رنکینگ جهانی بسیار خوبی برخوردار می باشند.  شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا باید در هنگام درخواست پذیرش توسط خود فرد متقاضی به سفارت کانادا تحویل داده شود تا مورد بررسی قرار گیرد و همچنین مورد تایید سفارت کانادا واقع شود که در این صورت منجر به اخذ ویزا برای فرد خواهد شد. نکته مهمی که وجود دارد این است که افراد برای مهاجرت به کانادا می توانند از طریق مهاجرت تحصیلی به کانادا و یا مهاجرت کاری به کانادا و یا سرمایه گذاری در کانادا اقدام نمایند و از یکی از این راهها اقامت و تابعیت کانادا را نیز اخذ نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا می توانید با موسسه MIE همراه شوید و اطلاعات لازم را در زمینه شرایط و مدارک اخذ پذیرش در کانادا بدست آورید همچنین می توانید از وکیل مهاجرت به کانادا بهره مند شوید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

نگارنده: نگار ولی یاری اسکندری

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *