مؤسسات کاریابی در ارمنستان

موسسات کاریابی در ارمنستان

نوشتار حاضر توسط وکلا و کارشناسان موسسه MIE  جهت آشنایی شما خواننده محترم با موضوع موسسات کاریابی در ارمنستان نگاشته شده است، لذا چنانچه در خصوص موضوع موسسات کاریابی در ارمنستان به دنبال کسب اطلاعات بوده و یا قصد یافتن شغل در ارمنستان را دارید پیشنهاد می شود مطالب این نوشتار را مطالعه فرمایید. همان گونه که مستحضرید یکی از بهترین روش ها جهت مهاجرت به کشوری دیگر روش مهاجرت از طریق کار می باشد، زیرا از این طریق افراد علاوه بر اینکه با یافتن شغل و داشتن درآمد نه تنها قادر به ادامه ی زندگی به صورت ایده آل خواهند بود بلکه می توانند با پرداخت مالیات و گذشت مدت زمان معین و زندگی در کشور مورد نظر نسبت به کسب اقامت و تابعیت آن کشور اقدام نمایند. به همین دلیل چنانچه شخصی به دنیال یافتن کار در ارمنستان باشد می بایست ابتدا با مرور موسسات کاریابی در ارمنستان اولاً متوجه گردد که چه مشاغلی مورد نیاز این کشور بوده و ثانیاً با مطالعه ی مشاغل مورد نیاز موسسات کاریابی در ارمنستان در می یابد که هر شغلی در ارمنستان چه میزان درآمد خواهد داشت. چنانچه با مطالعه ی مطالب حاضر سعی در کسب اطلاعات بیشتر و یا طرح پرسش در خصوص موضوع موسسات کاریابی در ارمنستان داشتید می توانید با کارشناسان و وکلای موسسه MIE در ارتباط باشید.

موسسه کاریابی Grant Thornton International Ltd

Grant Thornton International Ltd 8/1 Vagharshyan Street 0012 Yerevan Armenia

Phone: +374 (0)10 27 65 44

Web: http://www.grantthornton.am/

موسسه کاریابی گرنت تورنتون در شهر ایروان پایتخت ارمنستان که یکی از مهم ترین و قدیمی ترین شهرهای منطقه می باشد واقع شده است. این شرکت بین المللی از جمله شرکت های بازرگانی و قدیمی ارمنستان است که حدود ۱۵ سال سابقه داشته و نه تنها به یافتن شغل در ارمنستان کمک می کند، بلکه به متقاضی برای یافتن شغل در سایر کشورها نیز یاری می رساند. از جمله مشاغلی که این شرکت برای متقاضیان کار در ایروان پیشنهاد داده است عبارت است از: کیترینگ و مهمان داری، خدمات مالی، ساخت و ساز ساختمان، مشاور املاک، مراقبت های بهداشتی، خرده فروشی و ….

موسسه کاریابی ACCEPT Employment Center

Address 38 office, 19a Koryun st., 0009, Yerevan, Armenia

این موسسه کاریابی در شهر ایروان ارمنستان واقع شده و در واقع یک شرکت بین المللی در زمینه کاریابی محسوب می شود و بیشترین زمینه فعالیت این موسسه در راستای یافتن شغل برای حسابداران، مهندسان، طراحان گرافیک و … می باشد. از دیگر رشته های دانشگاهی که این موسسه برای افراد پیشنهاد کار می یابد مهندسین شیمی، اپراتود تلفن، مدیریت اجرایی، راهنمای توریست و …                    می باشد. چگونگی فعالیت این موسسه بدین صورت است که متقاضی یافتن کار در ارمنستان یا حتی در کشورهای دیگر رزومه ی کاری و تحصیلی خود  را برای موسسه ارسال نموده و موسسه پس از بررسی روزمه به متقاضی اطلاع داده و او را برای ادامه فعالیت راهنمایی               می نماید.

موسسه کاریابی jobfinder

JobFinder Career Center 6/1 Abelyan St., Suite A 204-1 Yerevan 0038, +374 (0)94 211012 +374 (0)91 952259

این موسسه کاریابی در شهر ایروان ارمنستان واقع شده و یکی از قدیمی ترین و معتبرترین موسسات کاریابی محسوب می شود. یکی از ویژگی های این موسسه کاریابی این است که علاوه بر جذب افرادی که در جست و جوی کار از خارج از کشور به ارمنستان هستند به افرادی که در ارمنستان تحصیل نموده اند نیز پیشنهادات کاری ارائه نموده و ایشان را برای ادامه زندگی و اقامت در ارمنستان ترغیب می نماید. از جمله مشاغلی که این موسسه به طور تخصصی نسبت به یافتن آن برای متقاضیان اقدام می نماید می توان به مشاغل حسابداری، مدیریت اجرایی، مدیریت مشتریان، طراحی گرافیک و … اشاره نمود.

موسسه کاریابی “PERSONA” EMPLOYMENT AGENCY

Armenia, 0009, Yerevan Teryan St., 91 Building, 2nd Floor, Room 6 (in the building of “Hakob Meghapart House of Print”) (Kentron adm. district)

این موسسه کاریابی در شهر ایروان ارمنستان واقع شده و به طور تخصصی نسبت به یافتن شغل مورد نیاز متقاضیان اقدام می نماید. این موسسه کاریابی با هماهنگی با دانشکده های اقتصاد و همچنین مدارس بازرگانی سعی در جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های حسابداری، بازرگانی، مدیریت های اجرایی و … دارد. این موسسه با انعقاد قرارداد با دانشکده های اقتصادی و بازرگانی حتی دانشجویان را در زمان ابتدای تحصیل نیز به کار جذب نموده و دانشگاه دوره های کاری دانشجویان را به عنوان کارآموزی و جزئی از دوران تحصیل دانشجو به حساب می آورد، االبته حقوقی نیز در دوره ی کارآموزی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب علاوه بر اینکه دانشجویان در دوران تحصیل به صورت عملی با کار آشنا شده و می توانند حقوقی هر چند کم داشته باشند این امر برای کارفرمایان نیز به دلیل استفاده از نیروی کار ارزان به صرفه خواهد بود.

 

نتیجه گیری

در مقاله ی حاضر تلاش شد به طور مختصر برخی از موسسات کاریابی در ارمنستان معرفی گردد و خواننده ی محترم این امکان را داشته باشد تا با مراجعه به موسسات کاریابی در ارمنستان نسبت به یافتن شغل موفق گردد. در تمامی دنیا موسسات کاریابی نقش به سزایی در یافتن شغل به متقاضیان دارند، زیرا با تخصصی شدن امور و همچنین تعداد بالای کارفرمایان یافتن شغل بدون کمک گرفتن از متخصصین به امری محال تبدیل شده است. به همین علت می بایست قبل از مهاجرت به کشوری دیگر حتما تمامی شرایط کاری و شغلی به طور دقیق سنجیده شده و سپس برای رفتن به کشور مورد نظر برنامه ریزس نمود. کشور ارمنستان به دلیل نزدیکی به کشور عزیزمان و همچنین به دلیل اشتراکات فرهنگی فراوان میان مردم هر دو کشور گزینه ی مطلوبی برای مهاجرت در بین ایرانیان عزیز محسوب می شود، البته نباید از نظر دور داشت که این کشورِ کوچک اقتصاد رو به پیشرفتی داشته و می توان آینده ی خوبی را برای آن تصور نمود. به همین علت موسسات کاریابی در ارمنستان به طور تخصصی نیروهای کار ماهر از کشورهای دیگر را جذب نموده و در راه پیشرفت اقتصادی ارمنستان قدم بر می دارند. چنانچه با مطالعه ی مطالب فوق سعی در کسب اطلاعات بیشتر و یا طرح پرسش در خصوص موضوع موسسات کاریابی در ارمنستان داشتید می توانید با کارشناسان و وکلای موسسه MIE در ارتباط باشید.

نگارنده: رویا خدایاری

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *