مؤسسات کاریابی در انگلیس

موسسات کاریابی در انگلیس

امروزه موسسات کاریابی در انگلیس نقش مهم و تاثیر گذاری در تسهیل فرایند اعطای اقامت کاری و ویزای کار به متقاضیان کار و اقامت در انگلیس ایفا می کنند و بسیاری از متقاضیانی که قصد اخذ اقامت انگلیس را دارند می توانند از طریق موسسات کاریابی در انگلیس کارفرمای مورد نظر خود را بیابند و به این ترتیب گام مهمی در جهت اخذ ویزای کار انگلیس بردارند. برای این منظور در این مقاله ضمن تشریح فرایند اخذ ویزای کار انگلیس و عملکرد قانونی موسسات کاریابی در انگلیس به معرفی این موسسات کاریابی نیز خواهیم پرداخت. شناخت موسسات کاریابی در انگلیس از این نظر حائز اهمیت است که متقاضیان کار در این کشور با ارائه مدارک و رزومه خود به موسسات کاریابی در انگلیس با کارفرمایان معتبر و فرصت های شغلی موجود در این کشور دسترسی می یابند. پیشنهاد می شود برای تکمیل اطلاعات خود در خصوص موسسات کاریابی در انگلیس و به طور کلی اخذ اقامت انگلیس از طریق ویزای کار به وکیل مهاجرت به انگلیس و کارشناس متخصص امر مهاجرت مراجعه فرمایید و ضمن ارزیابی طریقه مهاجرت کاری سایر طرق اخذ اقامت انگلیس مثل ویزای تحصیلی انگلیس، اقامت از طریق سرمایه گذاری در انگلیس و قوانین انگلیس راجع به مهاجرت را به دقت بررسی فرمایید.

موسسات کاریابی در انگلیس چه خدماتی را ارائه می دهند؟ آیا امکان اخذ شغل از طریق موسسات کاریابی در انگلیس برای اتباع خارجی وجود دارد؟ موسسات معتبر کاریابی در انگلیس کدامند؟ مزیت استفاده از موسسات کاریابی در انگلیس چیست ؟ هزینه های موسسات کاریابی در انگلیس چقدر می باشد ؟ آیا امکان ثبت نام در چند موسسه کاریابی و آژانس استخدام در انگلیس وجود دارد ؟ و سوالات دیگر در زمینه موسسات کاریابی در انگلیس که سعی داریم اطلاعات مفیدی با توجه به قوانین انگلیس در اختیار شما سروران گرامی قرار دهیم. در باب موسسات کاریابی در انگلیس به بررسی این موضوع می پردازیم که موسسات کاریابی در انگلیس اساسا چه خدماتی را ارائه میدهند و چگونه می توان با موسسات کاریابی در انگلیس ارتباط بررقرار نمود.

نگاه کلی در باب موسسات کاریابی در انگلیس

کشور انگلیس یکی از برترین کشورها در زمینه موسسات کاریابی در جهان محسوب میشود، موسسات کاریابی رابط بین کارفرمایان و افراد جویای کار (کارجویان) می باشند، که به کارجویان برای پیداکردن شغل کمک میکنند،موسسات کاریابی راه حل مناسبی با توجه به رزومه کارجویان برای استخدام ارائه میدهند،شرایط و رزومه کارجویان میتواند مهمترین عامل برای استخدام تلقی گردد، در موسسات تیم ها و افراد مختلفی حضور دارند که در زمینه کاریابی مشاوره های تخصصی به کارجویان ارائه میدهند. به طور کلی موسسات کاریابی به عنوان یک واسطه بین یک سازمان که به دنبال استخدام نیروی کار است و یک فرد که به دنبال شغل است می باشد و عامل اصلی برای استخدام نیروز با توجه به جای خالی منابع فرد و شرایط شخص می باشد.

موسسات کاریابی چگونه کار میکنند ؟

موسسات کاریابی یا آژانس های استخدام در رویکرد خود متفاوت می باشند اما الگوی کلی آنها به شرح زیر است :

  • این سازمان به توصیف و شرح شغل های مورد نیاز می پردازد که دارای موقعیت و شرایط مناسب می باشد
  • دارای لیستی از متقاضیان جویای کار هستند که توسط آژانس این افراد شناسایی شده اند و cv و رزومه کارجویان در پایگاه داده نگهداری میشود
  • موسسات و سازمان ها افراد مورد نظر را با توجه به cv انتخاب می نمایند و آژانس هماهنگی های لازم را برای انجام مصاحبه فراهم میکنند.

مزیت استفاده از یک موسسه کاریابی یا سازمان استخدام چیست؟ یک آژانس استخدام میتواند ابزار مفیدی برای جستجوی کار برای کارجویان باشد،این موسسات هماهنگی وقت مصاحبه کارجویان را با شرکت های مختلف فراهم میکند و سازمان استخدام شخص را برای مصاحبه با توجه به خواسته های کارفرما و اطلاعات کافی از کارفرما آماده میکنند، از مزایای این موسسات صرف جویی در زمان کارجویان می باشد،از مزایای دیگر موسسات این است که کارجویان هزینه هایی را متحمل نمیشوند که هزینه عضو شدن در موسسات بر عهده کارفرمایان می باشد،اما مهمترین رسالت این موسسات و آژانس های کاریابی و استخدام ارائه مشاوره های شغلی مانند اخذ مجوز کاز و درخواست برای پذیرش، معرفی مدارک مورد نیاز برای استخدام و … می باشد،ذکر این نکته مهم است که برای پیدا کردن شغل فقط نباید به موسسات کاریابی اتکا نمود بلکه موسسات کاریابی در انگلیس صرفا تامین امنیت یک موقعیت است.

لیست برخی از موسسات کاریابی معتبر در انگلیس

AGENCY CENTRAL ( استخدام مرکزی انگلیس)

ALEXANDER MANN SOLUTIONS ( ایجاد استعداد در سطح جهانی و قابلیت منابع برای برخی از شرکت های پیشرو در جهان،اقدام به عنوان یک مشاور مورد اعتماد برای ارائه طیف وسیعی از راه حل های نوآورانه)

ALL JOBS UK ( جمعی از آژانس های استخدام در انگلیس)

ARGENT RECRUITMENT ( یک سازمان متخصص و مستقل در جایگاه هایی در ساخت و ساز بخش مشاوره در سراسر انگلستان)

BADENOCH & CLARK ( مشاوره استخدام و جستجوی کار)

BARRY LATCHFORD_RECRUITMENT AGENCY ( استخدام آزانس برای طیف گسترده ای از تخصص با دفاتری در لندن)

BLT ( BEAMENT LESLIE THOMAS) ( متخصص استخدام دائمی و موقت)

FRESHMINDS TALENT ( مشاوره استخدام با آگهی بالا و دستاورهای علمی)

FUEL RECRUITMENT AGENCY ( آژانس استخدام سوخت در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و یک متخصص فنی و مدیریتی در بحث استخدام است بویژه در تخصص IT ، مخابرات ، پخش رسانه های جدید و مهندسی صنایع)

GRADUATE RECRUITMENT COMPANY ( شرکت استخدام فارغ التحصیلان مانند شرکت های سنتی RBS ، فوجیستو، کری فودس ، ژیلت )

HAYS RECRUITMENT ( گروه پیشرو استخدام متخصص جهانی و رهبر بازار در انگلیس و استرالیا )

INSIGHT RECRUUITMENT ( استخدام آژانس در سراسر انگلیس،اروپا و آسیا و متخصص در بانکداری،امور بانکی،تجارت انرژی و استخدام منابع انسانی)

LIFEWORTH

MINDBENCH

MORGAN HUNT ( استخدام آژانس که با شرکت های پیشرو جهانی در SME ، نهادهای دولتی و موسسات کار میکند)

PENNA_RECRUITMENT AGENCY

SPRING PERSONAL

STEP AHEAD

TEACHING JOBS IN THE UK

با توجه مطالعه مقاله فوق درباب موسسات کاریابی در انگلیس در می یابیم که افرادی که قصد مهاجرت کاری به انگلیس را در سر دارند برای پیدا کردن کار میتوانند از موسسات کاریابی معتبر در انگلیس استفاده نمایند،البته دانشجویانی که در انگلیس در حال تحصیل می باشند آنها نیز برای اخذ شغل پاره وقت میتوانند از موسسات کاریابی در انگلیس بهره مند گردند، حال به شما متقاضیان مهاجرت کاری به انگلیس پیشنهاد میکنیم قبل از هر اقدامی با مشاوران و وکیل مهاجرت به انگلیس مشورت نمائید و سپس اقدام به مهاجرت نمائید تا بتوانید در این پروسه پیروز باشید.

نگارنده: امید جلالی فراهانی

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *