ویزای تضمینی توریستی هلند

ویزای تضمینی توریستی هلند

 

از شرایط اخذ ویزای توریستی هلند اطلاع دارید؟ می دانید برای اخذ ویزای توریستی هلند چه اشخاصی می تواننداقدام کنند؟ چه مدارکی برای اخذ ویزای توریستی هلند لازم است ؟  مدت زمان ویزای توریستی هلند را می دانید؟

امروزه افراد زیادی هستند که برای مدت زمان کوتاهی قصد سفر ، تفریحی ، ملاقات کاری ،دیدار از وابستگان  و یا ….به کشورهای مختلف از جمله کشور هلند را دارند به این منظور فرد متقاضی نیازمند دریافت ویزای توریستی هلند است. دریافت ویزای توریستی هلند همانند دیگر کشورها شرایط و قوانینی دارد . برای اطمینان از دریافت ویزای توریستی هلند بهتر است از طریق موسسه MIE اقدام نمایید .اقدام از طریق موسسه MIE منجر به دریافت ویزای تضمینی توریستی هلند می شود . هلند را  ما در این مقاله سعی داریم شرایط اخذ ویزای توریسی هلند را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم .

هلند یکی از کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن است ویزای توریستی هلند و سایر کشورهای عضو به صورت یکسان صادر خواهد شد با دریافت این ویزا به صورت خودکار به شخص متقاضی حق ورود به منطقه شنگن را می دهد .ویزای توریستی هلند حداکثر برای  ۹۰ روز صادر خواهد شد .

شخص متقاضی برای دریافت ویزای تورسیتی هلند باید ثابت کند که از لحاظ مالی قادر به تامین نیازهای خود در طول مدت زمان اقامت در کشور هلند را دارد . که حداقل میزان توان مالی برای هر روزاقامت فرد ۳۴ یورو می باشد . به عنوان مثال اگر شخص متقاضی قصد یک ماه (۳۰ روز ) اقامت در این کشور را دارد باید حداقل ۱۰۲۰ یورو در حساب بانکی خود داشته باشد .

تمدید ویزای توریستی کشورهلند:

ویزای توریستی هلند که از جمله ویزاهای شنگن می باشد حداکثر برای مدت ۹۰ روز صادرمی شود . جهت تمدید این ویزا متقاضی باید از حوزه شنگن خارج شود سپس در خواست تمدید دهد که این تمدید فقط ۹۰ روز دیگر امکان دارد به این معنی که در هر دوره فقط امکان ۱۸۰ روز اقامت وجود دارد .البته در شرایط خیلی خاص می توان این ویزا را در داخل کشور هلند تمدید کرد به عنوان مثال در صورت بیماری شخص

ویزای منطقه شنگن :

این ویزا برای اجازه اقامت کوتاه مدت را به شخص متقاضی در حوزه شنگن می دهد . شخصی که موفق به دریافت ویزای شنگن شود می تواند بدون کنترل مرزی پاسپورت از کشورهای که عضو این معاهده هستند عبور و مرور کنند . طبق معاهده شنگن ۲۶ کشور در حال حاضر عضو آن هستند .این ۲۶ کشور شامل لست زیر می شود :

آلمان ، اتریش ، استونی ، ایسلند ،ایتالیا ، اسلواکی ، اسلوونی ، اسپانیا ، بلژیک ، جمهوری چک ، دانمارک ، فنلاند ، فرانسه ، یونان مجارستان ، لتونی ، لیختن اشتاین ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، مالتا ، نروژ، لهستان ، پرتغال ، سوئد ، سوئیس

مدارک موردنیازبرای دریافت ویزای توریستی کشور هلند :

_گذرنامه (پاسپورت)

_شناسنامه

_عکس ۳ قطعه

_مدارک مورد نیاز مبنی بر فعالیت شغلی فرد متقاضی (گواهی اشتغال به کار)

_گزارش عملیات بانکی فرد متقاضی (تمکن مالی)

_ترجمه سند مالکیت فرد متقاضی

_بلیط رفت وبرگشت هواپیما ،رزرو هتل برای تمام مدت اقامت در کشور هلند

_بیمه مسافرتی معتبر

شرایط اخذ ویزای تضمینی توریستی هلند :

شخص متقاضی ویزای توریستی هلند لازم است از تمامی  مدارکی که به ترجمه رسمی انگلیسی رسیده است کپی داشته باشد. مدارک در سفارت بعد از مطابقت به شما برگردانده خواهد شد وکپی آن در سفارت هلند باقی خواهند ماند.

اعتبار پاسپورت فرد متقاضی باید ۶ ماه بیشتر ازاعتبار ویزای درخواستی آن باشد .در ارائه عکس رنگی ،عکس ها باید در زمانی کمتر از ۳ ماه گرفته و با ظاهر شخص کاملا مطابقت داشته باشد.در ارائه مدرک شغلی کارمندان دولت ترجمه حکم کارگزینی ،برای کارکنان خصوصی گواهی اشتغال به کار ،افراد مشاغل آزاد جواز کسب ویا کارت بازرگانی . در ارائه تمکن مالی پرینت حساب باید به صورت ترجمه و مهر شده به سفارت هلند تحویل داده شود.در بیمه مسافرتی بیمه گذار باید در داخل کشور هلند نمایندگی داشته وحداقل پوشش درمانی شخص متقاضی باید مبلغ  سی هزار یورو را پوشش دهد.

بهتر است بدانید بعد از اتمام ارائه مدارک و وقت سفارت به مدت ۶ هفته زمان میبرد که مشخص شود که شما واجد شرایط اخذ ویزا توریستی هلند هستید یا نه.

مصاحبه برای ویزای توریستی هلند :

جهت اخذ ویزای تضمینی توریستی کشور هلند حضور فرد متقاضی در وقت تعیین که از سوی سفارت هلند تعیین شده الزامی است . در زمان تعیین شده از شخص متقاضی  انگشت نگاری برای اثبات سو سابقه انجام می گیرد و همچنیین  مصاحبه از شخص توسط افسر ویزا انجام می شود . در ضمن بهتر است بدانید در ویزای توریستی اجازه کار در کشور مورد نظر را نخواهید داشت و باید حتما از طریق ویزای کار اقدام نمایید .

اولین مرحله برای درخواست ویزای تضمینی توریستی هلند تکمیل فرم درخواست ویزای توریستی هلند میباشد که شخص متقاضی می تواند این فرم را از سفارت هلند تهیه نماید .

جاذبه های توریستی هلند :

بی شک هلند یکی از زیباترین کشورهای جهان است .هلند را همه با باغ های پر گل و زیبای لاله و آسیاب ها بادی می شناسند .آب هوای مطلوب این کشور سبب خلق این همه زیبایی شده است . سفر به کشور گل  آرزوی هر شخصی است .

جشن های زیاذی در طول سال در این کشور برگزار می شود از جمله جشن گل در شهر های مختلف این کشورسالانه در ماه سپتامبراست که زیبایی وصف نا پذیری دارد .. جذاب ترین باغ های گل این کشور پارک ملی هوخه ویلوه ،یوردان ،آمستردام ، اوترخت ،دلفت ،ایسو میر و لایدن است .

در نهایت ؛اگر قصد سفر کوتاه مدت به کشورهای اروپایی از جمله هلند را دارید باید ویزای توریستی این کشور را دریافت کنید ، ویزای هلند از جمله ویزاهای شنگن است شما در طول سفر می توانید از کشورهای دیگر عضو شنگن که در همسایگی هلند هستند مانند آلمان ، بلژیک  سفر کوتاه کنید واز آن لذت ببرید .هر گونه ردی در ویزا ممکن است برای دریافت ویزاهای بعدی شخص متقاضی  مشکلاتی را به وجود آورد . پیشنهاد ما این  است جهت اقدام برای ویزای توریستی هلند از طریق  موسسه MIE اقدام نمایید . وکلای مجرب درموسسه MIE با آشنایی با قوانین بین الملل و تجاربی که در این زمینه دارند به طور تضمینی ویزای توریستی هلند را برای شما دریافت می نمایند .

سید علیرضا واقفی

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *