ویزای توریستی اتریش

ویزای توریستی اتریش

در مقاله ویزای توریستی اتریش همه ی اطلاعات راجع به ویزای توریستی اتریش، نحوه ی درخواست ویزای توریستی اتریش، حداکثر زمان لازم برای صدور ویزای توریستی اتریش، مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی اتریش، مدت اعتبار ویزای توریستی اتریش و همچنین هزینه درخواست ویزای توریستی اتریش  ارائه می دهیم. در ابتدا یادآور می شویم همانطور که خوانندگان عزیز مستحضر هستند ویزای توریستی اتریش، ویزای شنگن است که شما با به همراه داشتن آن قادر خواهید بود به تمام کشور های اتحادیه ی اروپا سفر کنید. زبان رسمی کشور اتریش، آلمانی می باشد، لذا متقاضیان ویزای توریستی اتریش باید فرم درخواست ویزای شنگن را به زبان آلمانی به طور کامل پر کنند، موسسه ملک پور این فرم را برای شما عزیزان به همراه ترجمه ی مواردی که در آن قید شده است آماده کرده است، برای مشاهده ی آن می توانید به لینک مربوط مراجعه کنید.

اسناد و مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی اتریش:

برای اینکه ویزای توریستی اتریش را دریافت دارید، باید مدارک و اسناد زیر را برای سفارت اتریش در تهران آماده کنید:

  • شما باید گذرنامه ای داشته باشید که تاریخ صدور آن از ده سال گذشته بیشتر نباشد و ۳ ماه بیش از مدت ویزای توریستی اتریش اعتبار داشته باشد.
  • همچنین دو قطعه عکس رنگی که در شش ماه جاری قبل از زمان درخواست شما گرفته شده باشد و اندازه های آن سه و نیم در چها رو نیم سانتیمتر باشد، باید ضمیمه ی درخواست شما باشد.
  • شما باید فتوکپی صفحه مشخصات پاسپورت خود را نیز ارائه دهید.
  • همچنین اگر قبلاً ویزاهای شنگن دیگری داشته اید، فتوی آنها نیز به ویزا شدن درخواست شما، کمک شایانی خواهد نمود.
  • ارائه سندی که نشان می دهد شما شغل دارید و قید حقوق دریافتی تان؛ این مدرک نیز باید ترجمه ی آلمانی شده باشد.
  • شما باید مدارکی ارائه کنید که در آن نشان دهد شما تمکن مالی لازم را دارید برای مثال شما باید پرینت گردش مالی و موجودی سه ماهه گذشته خود را ارئه دهید و صرف مدرکی دال بر داشتن وجه نقد موثر در تصمیم گیری نخواهد بود.
  • مبلغی که شما باید درحسابتان نگه داری کنید حداقل ۱۰هزار یورو برای هر نفر، به مدت یک ماه می باشد.
  • شما باید برای کل مدت زمان اقامتتان یک بیمه نامه مسافرتی به ارزش حداقل سی هزار یورو داشته باشید.
  • مدرکی دال بر رزرو هتل در اتریش
  • بلیط رفت و برگشت پرواز شما
  • لازم به ذکر است که متقاضیانی که درصدد گرفتن ویزای توریستی اتریش به صورت فردی هستند اما هنوز به سن قانونی نرسیدند، باید اجازه رسمی ترجمه شده ی دادگاه به همراه رضایت نامه کتبی و محضری والدین را نیز به همراه داشته باشند.

هزینه درخواست ویزای توریستی اتریش برای بزرگسالان ، کودکان ۶ تا ۱۲ سال و کودکان ۶ سال متفاوت است، شما می توانید با تماس با مشاوران و وکلای برجسته ی موسسه ملکپور به طور رایگان از مقدار هزینه های آن مطلع گردید.

همچنین ذکر این نکته را نیز از نظر دور نگه نداریم که این هزینه ها باید به یورو پرداخت شود و در صورت رد درخواست شما نیز قابل استرداد نیست.

مدت زمان مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی اتریش:

در سابق و به طور معمول آن دریافت ویزای توریستی اتریش در حدود ۱۵ روز طول می کشید اما امروزه با افزایش درخواست متقاضیان این زمان مدت بیشتری را می طلبد، شما می توانید با مراجعه به موسسه ملکپور و سپردن آن به وکلای برجسته ی این موسسه هم زمان کارتان را تقلیل دهید و هم تضمین ویزایتان مطالبه کنید.

همچنین در زمان مصاحبه شما باید افسر ویزا را قانع کنید که حتما پس از اتمام مدت به کشور خود بازخواهید گشت و قصد ماندن ندارید، لذا اگر افسر ویزا دریابد که نیت شما از رفتن به اتریش یک نیت و قصد مهاجرتی است، بدون معطلی ویزای شما را رد خواهد نمود.

با  ساعاتی که شما می توانید برای رزرو وقت در سفارت اتریش اقدام کنید:

روزهای یکشنبه الی پنجشنبه

ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰

شماره تماس: ۲۲۷۵۰۰۴۶

آدرس سفارت اتریش در تهران: تهران، نیاوران، خیابان باهنر، خیابان مقدسی، خیابان محمود احمدی زمانی، کوچه میرولی، پلاک ۶-۸

 

موخره:

همانطور که می دانید اخذ ویزای توریستی اتریش منتج به اخذ اقامت اتریش نخواهد شد و افرادی که مایل به مهاجرت به اتریش هستند می توانند از طرق دیگری همچون کا، تحصیل و سرمایه گذاری اقامت دائم و تابعیت اتریش را اخذ نمایند. اخذ ویزای توریستی اتریش با توجه به سختگیری سفارت برای صدور ویزا با پیچیدگی های زیادی همراه است که حل این پیچیدگی ها از طریق وکیل حقوقی و مؤسسه MIE امکانپذیر خواهد بود. به طور کلی جهت اخذ ویزای توریستی اتریش متقاضی می بایست علقه های زیادی را در ایران اثبات نماید و ما سعی نمودیم این مدارک مورد نیاز را در این مقاله بازگو نمودیم.

نگارنده:  بهار حمزه زاده

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *