ویزای توریستی استرالیا

ویزای توریستی استرالیا:

آیا در مورد ویزای توریستی استرالیا اطلاعاتی دارید؟ آیا شرایط اخذ ویزای توریستی استرالیا را می دانید؟ آیا در مورد ویزای توریستی استرالیا سوالی دارید؟ برای اخذ ویزای توریستی استرالیا چه مدارکی لازم است؟ یکی از راههایی که برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد اخذ ویزای توریستی استرالیا می باشد که افراد می توانند از این طریق اقدام نمایند اما بهتر است در مورد ویزای توریستی استرالیا نکات مهمی را متذکر شویم از جمله اینکه اخذ ویزای توریستی استرالیا عملا برای فرد منجر به اقامت و تابعیت استرالیا نمی شود همچنین ویزای توریستی استرالیا معمولا کوتاه مدت صادر می شود و صرفا برای گردشگری و توریستی می باشد همچنین ویزای توریستی استرالیا عملا قابلیت تبدیل به ویزای دیگر را ندارد. ما در این مقاله سعی داریم تا در مورد ویزای توریستی استرالیا برای شما عزیزان مطالبی را عنوان نماییم و به سوالات شما در مورد ویزای توریستی استرالیا پاسخ دهیم.

در مورد ویزای توریستی استرالیا بهتر است اینگونه بیان نماییم که اخذ ویزای توریستی استرالیا در واقع مخصوص سفرهای تفریحی و یا برای دیدار بستگان و آشنایان فرد متقاضی می باشد و در واقع این نوع ویزا به صورت کوتاه مدت اخذ می شود. افرادی که قصد اخذ ویزای توریستی استرالیا را دارند برای اخذ این ویزا باید دارای شرایطی باشند تا بتوانند ویزای توریستی استرالیا را اخذ نمایند.

فرد متقاضی اخذ ویزای توریستی استرالیا برای اخذ این نوع ویزا باید بتواند علقه های خود را در کشور قوی نشان دهد تا بتواند ویزای توریستی استرالیا را اخذ نماید اثبات علقه در کشور بدین صورت است که مثلا فرد متقاضی در صورتی که متاهل باشد بدون همسر و فرزند اقدام به اخذ ویزای توریستی استرالیا نماید و یا اینکه فرد متقاضی در کشور خود شغل مهم و تاثیر گذاری داشته باشد که در اثر غیبت طولانی مدت فرد ضرر غیر قابل جبرانی متوجه شغل فرد شود از جمله موارد دیگری که می توان به عنوان علقه برای فرد متقاضی اخذ ویزای توریستی استرالیا در نظر گرفت این است که فرد تمکن مالی بالایی را داشته باشد تا بتواند ویزای توریستی استرالیا را اخذ نماید. تمامی مواردی که بیان شد می تواند علقه های فرد محسوب شود که باید این علقه ها را در کشور و در سفارت استرالیا اثبات نماید تا فرد بتواند ویزای توریستی استرالیا را اخذ نماید.

اولین مرحله ای که فرد متقاضی اخذ ویزای توریستی استرالیا باید به آن بپردازد پر کردن فرم تقاضای درخواست اخذ ویزای توریستی استرالیا می باشد که فرد متقاضی باید فرم تقاضا را به صورت کامل و خوانا تکمیل نماید. برای پر کردن فرم تقاضای ویزای توریستی استرالیا می توانید از طریق سایت سفارت و یا با مراجعه حضوری به سفارت فرم تقاضا را دریافت و تکمیل نمایید.

شخص متقاضی اخذ ویزای توریستی استرالیا قبل از ارائه مدارک خود به سفارت باید بیمه نامه سلامت خود را تهیه نماید و در سایر مدارک خود قرار دهد. این بیمه باید تمامی هزینه های درمانی فرد در طول سفر را پوشش دهد اما نکته مهمی که وجود دارد این است که بیمه نامه سلامت فرد تا زمانی اعتبار دارد که فرد متقاضی در کشور مقصد وجود دارد. همچنین نکته مهمی دیگری که وجود دارد این است اگر شخص متقاضی قصد دارد که به صورت خانوادگی به استرالیا سفر نمایند باید هر کدام از افراد خانواده به صورت جداگانه تمامی مدارک را به سفارت ارائه دهند تا مورد برسی قرار گیرد.

ویزای توریستی استرالیا انواعی دارد که به شرح زیر است:

۱: ویزای توریستی استرالیا                 ۲: ویزای توریستی کاری استرالیا            ۳: ویزای توریستی خانوادگی استرالیا             ۴: ویزای توریستی پزشکی استرالیا

همانطور که از عنوان این ویزاها مشخص است هر کدام از انواع این ویزاهای توریستی برای هدف و قصد خاصی برای فرد صادر می شوند و مدت زمان هر کدام با یک دیگر کاملا متفاوت است. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که افراد با اخذ ویزای توریستی استرالیا اجازه کار و همچنین اجازه اقامت در استرالیا را نخواهند داشت.

شما سروران گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای توریستی استرالیا به موسسه MIE مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را اخذ کنید همچنین می توانید از وکیل مهاجرت به استرالیا بهره ببرید و اطلاعات کافی را در مورد چگونگی اخذ ویزای توریستی استرالیا بدست آورید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی استرالیا:

۱: پاسپورت فرد متقاضی اخذ ویزای توریستی استرالیا در صورتی که مدت اعتبار آن کمتر از ۶ ماه نباشد.

۲: اصل و کپی شناسنامه فرد متقاضی

۳: یک قطعه عکس ۶*۴ رنگی از فرد متقاضی اخذ ویزای توریستی استرالیا

۴: کارت پایان خدمت سربازی یا کارت معافیت فرد متقاضی مرد

۵: تمکن مالی فرد متقاضی اخذ ویزای توریستی استرالیا

۶: ترجمه مدارک فرد متقاضی اخذ ویزای توریستی استرالیا

در اینجا نکات مهمی که وجود دارد این است که اگر فرد متقاضی اخذ ویزای توریستی استرالیا دعوت نامه سفر به استرالیا را دارا باشد باید دعوت نامه خود را به همراه آدرس کامل اقوام و بستگان خود ضمیمه پرونده خود نماید. همچنین مدت زمان رسیدگی به درخواست اخذ ویزای توریستی استرالیا متفاوت است اما در صورتی که پرونده فرد متقاضی تکمیل باشد در حدود ۳ تا ۵ هفته زمان می برد تا به درخواست اخذ ویزای توریستی استرالیا فرد متقاضی رسیدگی شود و در صورت تکمیل بودن پرونده ویزای وی صادر گردد.

استرالیا یکی از زیباترین قاره های جهان می باشد که متقاضی بسیاری دارد همچنین معتدل بودن آب و هوای این کشور و ۴ فصل بودن این کشور باعث شده که همه ساله افراد بسیاری برای گردش و تفریح به این قاره زیبا مهاجرت نمایند. همچنین استرالیا دارای چندین جزیره کوچک و بزرگ می باشد که در صورت سفر به استرالیا می توانید از جزیره های زیبای آن دیدن کنید.

در نهایت بهتر است اینگونه بیان نماییم که اگر قصد مهاجرت به استرالیا و قصد تفریح و دیدن زیبایی های استرالیا را دارید می توانید با اخذ ویزای توریستی استرالیا به این کشور مهاجرت نمایید و از زیبایی های آن لذت ببرید اما بهتر است بدانید که با اخذ ویزای توریستی استرالیا اجازه کار و فعالیت در استرالیا را نخواهید داشت همچنین این امکان برای افراد وجود ندارد که ویزای توریستی خود را به نوع دیگر از ویزا تبدیل نمایند. اگر قصد مهاجرت به استرالیا و همچنین قصد اخذ اقامت و تابعیت استرالیا را دارید می توانید از طرق دیگر مهاجرت اقدام نمایید مانند مهاجرت تحصیلی به استرالیا یا مهاجرت کاری به استرالیا و یا سرمایه گذاری در استرالیا که بتوانید از این طریق به اقامت و تابعیت استرالیا دست یابید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به موسسه MIE مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را در زمینه ویزای توریستی استرالیا را بدست آورید همچنین می توانید از وکیل مهاجرت به استرالیا بهره ببرید و اطلاعات کاملی در مورد مهاجرت به استرالیا همچنین اخذ ویزای توریستی استرالیا بدست آورید.

نگارنده: نگار ولی یاری

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *