ویزای توریستی فرانسه

ویزای توریستی فرانسه

چگونه ویزای توریستی فرانسه را اخذ کنیم؟ مزایای کسب ویزای توریستی فرانسه چه می باشد؟ برای اخذ ویزای توریستی فرانسه چه مدارکی نیاز داریم؟ویزای توریستی فرانسه جز ویزای شنگن می باشد؟ ویزای توریستی فرانسه برای  چه مدت زمانی صادر می شود؟ همانطور که می دانید در این مقاله میخواهیم به ویزای توریستی کشور فرانسه ونحوی کسب ویزای توریستی فرانسه بپردازیم بدین نحوی که آیا کسب و اخذ ویزای توریستی فرانسه شرایط ویژی را میخواهد آیا ویزای توریستی فرانسه برای یک ایرانی دارای شرایط سنی خاصی می باشد آیا ویزای توریستی فرانسه نسبت به سایر کشورهای اروپایی امکانات خاصی را به فرد اختصاص می دهد آیا ویزای توریستی فرانسه جز ویزای شنگن می باشد. موسسه MIE  و مجاز در سراسر کشور آماده ارائه مشاوره در زمینه امور مهاجرتی به علاقه مندان در این زمینه می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره احساس کردید می توانید به مشاوره یا کارشناسان موسسه MIE مراجعه نماید.

مقدمتا عرض می نمایم که کشورفرانسه برای خیلی از مردم دنیا کشوری است که به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا شناخته میشود وشهری  شناخته شده در خصوص شهر بازیگران شناخته شده در عرصه هنر سینما و تئاتر و کشور خلق احساس و عاطفه ورومانتیک  و کشور غذاها بسیار خوشمزه کشور ناپلئون بناپارت کشور جایز نوبل کشور شاعران و نویسندگان مشهوری چون ویکتور هوگو ژول ورن لذا برای خیلی از از اشخاص در کل دنیا کشور زیبای فرانسه دارای جاذبه های گردشگری بسیار خوبی می باشد و اشخاص وقتی در فرانسه به عنوان گردشگر حضور دارند لحظات بسیار لذت بخشی را دارند واز مناظر طبیعی آن باغ موزه های سرسبز و کوه های پوشیده از برف آلپ  و مسابقات تور دوفرانس..

در خصوص ویزای توریستی فرانسه باید بیان کرد که ویزای توریستی برای اشخاصی مناسب است که قصد تفریح و دیدن مناظر  وجاذبه های گردشگری  و بازدید از اقوام و دوستان خود را در کشور فرانسه دارند مناسب است لذا کسانی که قصد تحصیل و کار را دارند ویزای توریستی مناسب نمی باشد لذا باید برای ویزای تحصیلی و کار اقدام کنند.

 

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی فرانسه

شناسنامه شخص متقاضی

گذرنامه

لازم به ذکر است که  گذرنامه شخص متقاضی باید حداقل اعتبار ۶ ماه داشته باشد به عبارت دیگر باید ۶ ماه اعتبار گذرنامه بیشتر از مدت زمان ویزای شما باشد و شخص متقاضی ویزای توریستی باید از صفحات اول و دوم گذرنامه خود وباقی صفحات دیگر گذرنامه که مهر ویزا سفارت در ان خورده است کپی تهیه کند.

دو قطعه عکس رنگی

ویژگی های عکس رنگی: زمینه عکس باید زمینه رنگی نبوده بلکه سفید باشد و در ابعاد ۳ در ۴ بوده که باید حتما با ظاهر فعلی شخص متقاضی ویزا همخوانی داشته باشد وجود این ویژگی ها برای این است که عکس روی برچسب ویزا چاپ خواهد شد.

مدارک دال بر اشتغال متقاضی در کشور خود

ترجمه آخرین حکم کار گزینی برای کارمندان بخش دولتی

گواهی اشتغال به کار ترجمه شده به زبان انگلیسی و یا فرانسوی برای کارمندان بخش خصوصی

رزومه شرکت به زبان انگلیسی  ترجمه روزنامه رسمی شرکت به همراه دو سری کپی از اصل مدارک فارسی برای شرکت های خصوصی

کارت بین الملی دانشجویی یا کارت عضویت هیئت علمی برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاهها.

ترجمه جواز کسب و یا کارت بازرگانی برای مشاغل آزاد

گردش کاری ماه آخر حساب بانکی شخص متقاضی:

پرینت حساب شخص باید روی سربرگ انگلیسی بانک و سفارت فرانسه باید ان را مهر کند.

سند مالکیت که ترجمه شده با دو سری کپی

بلیط هواپیما رفت و برگشت

رزرو هتل در یک یا چند شهر فرانسه برای کل مدت اقامت

بیمه مسافرتی شخص متقاضی

بیمه مسافرتی فردی یا جمعی باید داشته فرد متقاضی ویزا توریستی حال اینکه این بیمه باید شامل هزینه احتمالی بازگشت به میهن تحت مراقبتهای پزشکی هزینه های احتمالی نیاز به درمان یا هزینه بیمارستانی اضطراری تا پایان اقامت در تمام کشورهای عضو شنگن که باید معتبر باشد.البته بیمه گزار باید در کشور فرانسه نماینده ای معتبر داشته باشد. باید بدانیم چنانچه اشخاص به صورت خانوادگی و گروهی برای ویزای توریستی اقدام میکنند باید برای هرکدام یک فرم جداگانه تهیه کنند.در این جا نیز تمام اشخاص بالای ۱۲ سال انگشت نگاری می شوند. از همه مدارک کپی تهیه کنیدچرا که اصل مدارک به شما بازگردانده میشود ولیکپی مدارکجهت بررسی نزد سفارت باقی می ماند.

بررسی ویزا شخص متقاضی ویزای توریستی حدود دو هفته طول میکشد و در این مدت ویزای شخص نزد سفارت باقی می ماند البته به شما رسید می دهد البته باید بدانیم که هزینه ویزای ۶۰ یورو می باشد که معمولا به صورت نقد باید در زمان تحویل مدارک به سفارت کشور فرانسه پرداخت شود که این مبلغ مسترد نمیگردد. در نهایت باید بیان داشت کسانی عمدتا برای ویزای توریستی اقدام میکنند که قصد تفریح وگردشگری ویا دیدن اقوام و دوستان خود را در کشور فرانسه دارند لذا برای گرفتن ویرای توریستی فرانسه مدارک وشرایطی نیاز است که باید یک به یک آنان را رعایت نمود تا منجر به گرفتن ویزای توریستی فرانسه شود. موسسه MIE  در سراسر کشور آماده ارائه مشاوره در زمینه امور مهاجرتی به علاقه مندان در این زمینه می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره احساس کردید می توانید به مشاوره یا کارشناسان موسسه MIE  مراجعه نماید.

 

نگارنده: حسین گودرزی

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *