ویزای توریستی نیوزلند

ویزای توریستی نیوزلند

ویزای توریستی نیوزلند برای افرادی که قصد مهاجرت به نیوزلند را دارند از بهترین نوع ویزا ها به حساب می آید . و کسب ویزای توریستی نیوزلند شرایط و مراحلی دارد را دارد که افرادی که خواستار به دست آوردن این نوع از ویزا هستند باید شرایط ابتدایی ویزای توریستی نیوزلند را داشته باشند . باید شما تمام قوانین مهاجرتی و طرق اخذ اقامت نیوزلند را در نظر داشته باشید و طرقی از جمله تحصیل در نیوزلند ،  کار در نیوزلند ، سرمایه گذاری در نیوزلند ، تولد فرزند در نیوزلند ، ازدواج در نیوزلند و را به صورت کامل قبل از اقدام جهت اخذ ویزای توریستی نیوزلند بشناسید و مطالب را در نظر داشته باشید . ما در این مقاله سعی بر آن داریم که چگونگی اخذ ویزای توریستی نیوزلند را برای شما به صورت کامل شرح دهیم ولی به شما یشنهاد می کنیم قبل از تصمیم گیری در مورد این مهم با وکیل مهاجرت به نیوزلند در ارتباط باشید تا تمام مراحل و قوانین مهاجرتی نیوزلند و اخذ ویزای توریستی نیوزلند را به شما توضیح دهد .

ویزای بازدید

شما می توانید به نیوزلند سفر کنید و به عنوان بازدید کننده از مناطق مختلف نیوزلند می توانید وارد این کشور شوید . در طول اقامت کوتاه مدت خود نیاز به مقدار مشخصی پول دارید  برای اینکه از پس مخارج خود بر بیایید و همچنین داشتن این مبالغ مالی شامل همراهان شما که در آن سفر شما را همراه می کنند نیز می گردد . با داشتن ویزای توریستی شما می توانید از خانواده و دوستان خود بازدید نمایید و همچنین از نقاط دیدنی نیوزلند دیدن کنید و یا از دوره‌های ورزشی کوتاه مدت یا فعالیت های ماجراجویانه تا سقف ۳ ماه بهره‌مند شوید ویزای توریستی نیوزلند شامل همسر و فرزندان وابسته ۱۹ سال و کمتر می‌شود .

افراد تبعه انگلستان ، استرالیا و کشورهای مشترک المنافع نیوزلند نیازی به اخذ ویزای توریستی نیوزلند برای بازدید از این کشور ندارد اما سایر مهاجرینی که اتباع کشورهای غیر از موارد مذکور هستند باید ویزای توریستی اخذ نمایند .

راحت‌تر و سریع‌تر است چنانچه شما درخواست ویزای توریستی نیوزلند را به صورت آنلاین ثبت و پیگیری نمایید . به طور کلی ویزای توریستی نیوزیلند تا سقف سه ماه صادر می‌گردد اما شما می توانید درخواست ویزای ۹ ماهه طی یک بازه زمانی ۱۸ ماهه نماید ولکن باید دقت نمایید افزون بر ۳ ماه در شرایط خاص مورد پذیرش قرار می گیرد .

چنانچه شما قصد دارید بیش از مدت اعتبار ویزای توریستی در نیوزلند در این کشور بمانید می تواند درخواست تمدید ویزای خود را به اداره مهاجرت این کشور دهید .

هزینه های اخذ ویزای توریستی

هزینه اخذ ویزای توریستی نیوزلند به این بستگی دارد که شما از کدام کشور اقدام می کنید و چه نوعی از ویزای بازدید مد نظر شماست چنانچه ویزای شما رد یا باطل شود نمی توانید هزینه پرداخت شده به ویزا را پس بگیرید . پس باید تمامی فرم هایی که برای اخذ ویزای ویزای توریستی نیوزلند مورد نیاز است را به صورت کامل و دقیق تکمیل نمایید .

پرداخت این هزینه از طریق کارت اعتباری ( مستر کارت یا ویزا کارت ) یا سوئیچ کارت که تنها مخصوص اتباع انگلستان خواهد بود ، همچنین مدارکی دیگری که باید شما برای اخذ ویزای توریستی نیوزلند فراهم بکنید و لازم است جهت اخذ ویزا اپلیکیشن فرم و درخواست ویزا توریستی را صورت آنلاین انجام دهید  و فرم ۱۰۱۷NZ را تکمیل نمایید .

 

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی نیوزلند

  1. ۲ عکس پاسپورت که متعلق به بیش از شش ماه گذشته نباشد
  2. پاسپورت معتبر که حداقل ۳ ماه پس از تاریخ خروج از نیوزلند اعتبار داشته باشد .
  3. بلیط هواپیما ( رفت و برگشت )
  4. تمکن مالی کافی برای حضور در نیوزلند

برای اخذ ویزای توریستی نیوزلند اثبات اینکه شما هزینه های کافی برای زندگی در نیوزلند را دارید به این معنی است که قادر هستید به طور ماهانه ۱۰۰۰ دلار نیوزلند داشته باشید و۴۰۰ دلار نیوزلند در ماه صرفاً برای محل سکونت در حساب دارید و یا فرم اسپانسرشیپ برای ورود موقت شما به نیوزیلند که فرم INZ ۱۰۲۵ را تکمیل نمایید . این در حالتی است که شخصی از نظر مالی شما را مورد حمایت و اسپانسرینگ خود قرار دهد .

مدارک پزشکی

شما برای اینکه بتوانید اخذ ویزای توریستی در نیوزلند نمایید لازم است که مدارک پزشکی خود را به سفارت ارائه دهید ، لذا قطعاً شما باید تست سلامت دهید و در این پلن باید فرم INZ1007 را تکمیل نمایید . نکته حائز اهمیت اینجا است که که تنها در زمانی نیاز است که شما تست پزشکی را دهید که از ۶ ماه تا یک سال بخواهید در این کشور بمانید و حضور داشته باشید که این نیز شامل تمامی ویزا های توریستی نخواهد بود .

با توجه به آنچه در باب ویزای توریستی نیوزلند در این مقاله خدمت شما خوانندگان محترم بیان شد در می یابیم که یکی از راه های مهاجرت به نیوزلند استفاده از ویزای توریستی نیوزلند می باشد که در این مقاله شرایط و مدارک اخذ ویزای توریستی نیوزلند به صورت روشن و شفاف تشریح گردید، البته مهاجرت به نیوزلند از طرق مختلفی امکان پذیر است و شما میتوانید از طرقی همچون تحصیل در نیوزلند ، اخذ ویزای کاری نیوزلند و یا سرمایه گذاری یا ثبت شرکت در نیوزلند استفاده نمائید ، از آنجایی که اخذ ویزای توریستی نیوزلند یک پروسه می باشد قبل از هر اقدام به شما متقاضیان اخذ ویزای توریستی نیوزلند پیشنهاد میکنیم با وکیل مهاجرت به نیوزلند که به قوانین و مدارک ویزای توریستی نیوزلند مسلط است مراجعه نمائید و در این زمینه با وکیل متخصص مشورت نمائید و سپس با آگاهی کامل اقدام به اخذ ویزای توریستی نیوزلند نمائید .

نگارنده : رضا شریفی

1 پاسخ دادن
  1. Avatar
    Zoi می گوید:

    سلام…برای ویزای توریستی نیوزلند پرینت حساب ۳ ماه اخیر بهتر هس ارایه بشه یا گواهی تمکن مالی؟؟؟
    چون گواهی تمکن مانده حساب رو به دلار هم مینویسه
    اگر به جای پرینت حساب بانکی، گواهی تمکن مالی برای سفارت بفرستیم عیبی نداره؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *