ویزای کار کشوراسلواکی

ویزای کار کشوراسلواکی
همانطور که میدانید در این مقاله میخواهیم به ویزای کار کشور اسلواکی بپردازیم و همچنین شرایط و نحوی اخذ ویزای کار کشور اسلواکی بپردازیم بدین نحوی که آیا ویزای کار کشور اسلواکی دارای شرایط سنی می باشد و چنانچه ما مدرک تحصیلی نداشته باشیم می توانیم ویزای کار کشور اسلواکی را بدست آوریم و ویزای کار کشور اسلواکی دارای مدت زمان خاصی می باشد و ویزای کار کشور اسلواکی کشور جز ویزای شنگن می باشد و چنانچه ما ویزای کار کشوراسلواکی را کسب نمودیم می توانیم ویزای همراه بگیریم و گرفتن ویزای کار کشور اسلواکی چه مزایای دارد.
آیا کسب ویزای کار کشوراسلواکی نیاز به مدرک تحصیلی دارد؟آیا ویزای کار کشور اسلواکی دارای مدت زمان خاصی می باشد؟آیا ویزای کار کشور اسلواکی ویزای همراه دارد؟آیا ویزای کار کشور اسلواکی جز ویزای شنگن می باشد؟ آیا ویزای کار کشور اسلواکی فوایدی هم نسبت به سایر کشور های اروپایی دارد؟آیا ویزای کار کشور اسلواکی دارای شرایط خاصی می باشد؟

هر کشوری برای دادن مجوز و به عبارت دیگر ویزای کار فرایندی را طی میکند که در اتحادیه اروپا قرار دارد و برای اتباع دیگر کشورها که جز اتحادیه اروپا نمی باشندو البته برای پرداختن به این موضوع کمسیون اتحادیه اروپا یک فرایند دارند برای ورود اتباع غیر اتحادیه اروپا یا همان نیروی کار در کشورهای اروپایی.کشور اسلواکی جز کشورهای اتحادیه اروپا می باشد که سالانه افراد زیادی به این کشوراز طروق مختلف از جمله تحصیل ازدواج سرمایه گزاری پناهندگی و کار مهاجرت میکنند حال این که شخصی که برای کار به کشور اسلواکی جهت کار کردن مهاجرت میکند چه شرایطی دارد حال چنانچه شخصی که به عنوان کارفرما در کشور اسلواکی قرار دارد و میخواهد یک نیروی کاری استخدام کندباید توانایی پرداخت حقوق یک کارگر را داشته باشد و البته توانایی در پرداخت حق بیمه و مالیات و این شغلی که کارفرما در آن مشغول به فعالیت است باید به حد سود دهی و حتی زیان رسیده باشد.
کشور اسلواکی از جمله کشورهای جز اتحادیه اروپا است که سالانه افراد زیادی به این کشور مهاجرت میکنند و باید بدانیم روش مهاجرت کردن از طریق کار به این کشور چگونه است و چگونه میتوانیم به این کشور مهاجرت کنیم ،شخصی که به عنوان کارفرما در آن کشور است و میخواهد یک اتباع خارجی را استخدام کند باید توانایی پرداخت دستمزد یک ماه یک شهروند اسلواکی رو داشته باشد و همچنین آن کار فرما باید توانایی رد کردن بیمه و مالیات او را داشته باشد و همچنین شغلی که خود کار فرما در آن کشور دارد یا همان بنگاه اقتصادی باید به سطحی از سود و زیان رسیده باشد. .
باید بدانیم که ویزای کار کشور اسلواکی بدین نحوی است که کارفرما باید آن شغل را در اسلواکی ابتدا ۳ ماه به طور کامل آگهی نماید و همچنین این شغل را به مدت ۳ ماه در اتحادیه اروپا آگهی نماید که جمعا ۹ ماه می شود که چنانچه در این مدت برای شغل مورد نظر کسی پیدا نشد از نیروی متقاضی کار یا همان اتباع خارجه غیر اتحادیه اروپا استفاده نماید که همانطور که میدانیم این کار به طور واقع در شرایط امروزی که اتحادیه اروپا وحتی امریکا و اسیا را در برگرفته تقریبا غیرممکن به نظر می رسد چرا که برای ان کار در همان کشور یا اتحادیه اروپا متقاضی پیدا خواهد شدواین فرصت برای شخص و گرفتن ویزای کارجاب افر ازبین می رود.
برای پیدا کردن کار در کشور اسلواکی خود شخص باید حضور فیزیکی داشته باشد ولذا نبود ان شخص در کشور اسلواکی امری دشوار و گاها محال است چرا که اگر در این مدت اگهی شخصی نبود بعد از از اتباع خارجی استفاده میکنند که بخواهد آن کار را انجام بدهد ولذا با اوضاع امروزی اتحادیه اروپامحال است متقاضی پیدا نشود و در این مدت بهتر است باکارفرما در ارتباط باشید و از طریق او ویزای کار اسلواکی را اخذ نماید.
اگر شما نمی توانید به راحتی این کارها را انجام دهید می توانید با مراجعه به موسسه ملک پور جهت مشاوره در خصوص قوانین و مقررات آن کشور از مشاوران حرفه ای ما در این زمینه استفاده نمایید و مشاوران ما از طریق مشاوره تلفنی رایگان در زمینه مهاجرت به اسلواکی از طریق کار شما را تا مقصد راهنمایی میکنند .
مدارک لازم جهت در خواست کار :
مدارک هویتی شخص
مدارک هویتی همراهان
مدارک و آزمایشات که در کشور اسلواکی انجام میشود و شامل آزمایش ادرار و خون و اسکن از سینه می باشد
پرینت از حساب بانکی خود در ایران
اثبات مسکن : امضا قرار داد اجاره یا مالکیت
بررسی زمینه های جنای
شایان ذکر است اجازه کار در کشور اسلواکی برای مدت ۲ سال داده می شود و برای کار های فصلی حداکثر ۶ ماه است.اجازه کار در کشور اسلواکی قابل انتقال نیست لذا این کار را می توان برای یک کارگر و یک کارفرما خاص اعطا کرد و چنانچه شخصی بخواهد کار فرما را تغییر دهد باید فرم جدید را ارسال کند
اجازه کار توسط دفتر کل امور اجتماعی و خانواده داده میشود و مهلت قانونی برای در نظر گرفتن درخواست استخدام ۳۰ روز است.
پیدا کردن شغل در اسلواکی به چند طریق امکان دارد استفاده از موتور جستجورگر برای یافتن شغل مورد نظر و در ثانی استفاده از کمک سازمان های استخدامی که در خصوص کار های نیمه وقت و پاره وقت در اتحادیه اروپا انجام وظیفه میکنند.
آدکو : در جمهوری چک از سال ۱۹۹۲ تاسیس و از سال ۲۰۰۲ نیز در اسلواکی ۲۴ شاخه از مشاغل را د ر اختیار مشتریان قرار Trenkwalder : برای جستجوی آنلاین برای موقعیت های شغلی رایگان در اسلواکی می باشد .
نهایتا این که برای مهاجرت به کشور اسلواکی را های گوناگونی وجود دارد که یکی از آنها از طریق ویزای کار کشور اسلواکی می باشد که شخص کارفرما باید برای متقاضی ابتدا آن شغل مورد نظر را ۳ ماه در کشور اسلواکی آگهی نماید و سپس ۳ ماه هم در کشورهای اتحادیه اروپا . چنانچه متقاضی نبود از اتباع غیر کشور های اتحادیه اروپا استفاده کند. که البته گرفتن ویزای کار از این طریق تقریبا محال است که البته براین موضوع راه حل هایقابل اعمال می باشد.

حسین گودرزی

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *