کارآفرینی در استرالیا

کار آفرینی در استرالیا

مهاجرت و همچنین ورود به کشور استرالیا و کار آفرینی در استرالیا از موضوعاتی است که افراد زیادی به فکر آن هستند. باید توجه داشته باشید که آیا همه ی افراد قادر به کار آفرینی در استرالیا هستند؟ برای ورود به کشور استرالیا شرایط ویژه و خاصی وجود دارد مخصوصا کار آفرینی در استرالیا که از شرایط خاصی برخوردار خواهد بود. مطمئنأ موفقیت افراد بسیار زیادی در زمینه کار آفرینی در استرالیا باعث شده است تا افراد دیگری هم به سمت این موضوع کشانده شوند. یکی از سوالاتی که در این زمینه افراد با آن روبرو هستند این است که جهت کار آفرینی در استرالیا محدودیت سنی وجود دارد؟ شرایط کلی و اساسی جهت اخذ ویزای کار آفرینی در استرالیا چیست؟ در این زمینه از وکیل مهاجرت به کار آفرینی در استرالیا کمک بگیرید تا خدایی نکرده با مشکل مواجه نشوید.

در ابتدا بهتر است بدانید که چه افرادی جهت ویزای کار آفرینی در استرالیا اقدام می نمایند؟ افرادی که قصد ایجاد یک شغل را در کشور استرالیا داشته باشند و یا می خواهند در شغل های موجود مشغول به کار شوند. گزینه ی دوم برای افرادی است که قصد دارند در شغل های کار کرده و فعال مشغول شوند. که در ادامه تمام شرایط برای شما بیان خواهد شد. به دلیل ورود مهاجران قوی به سمت کشور استرالیا و سیاست مهاجر پذیری، کار آفرینان بسیار قوی وارد کشور استرالیا شده اند. ثبات اقتصادی و اجتماعی در کشور باعث شده است که افراد زیادی تمایل به ورود داشته باشند.

افراد برای شروع کار باید سابقه ی کاری خود را از کشورشان ارائه نمایند. از این کار افراد باید گردش مالی خود را ۲ سال از چهار سال ارائه نمایند که این مقدار ۵۰۰٫۰۰۰ دلار استرالیا می باشد.  سرمایه گذاران به دو قسمت تقسیم می شود: سرمایه گذاری معمولی، سرمایه گذاری ویژه

در سرمایه گذاری معمولی فرد باید حداقل ۴ سال از ورودش به کشور گذشته باشد و همچنین از این ۴ سال، ۲ سال را در استرالیا زندگی کند. سرمایه گذاری ویژه به افرادی ارائه می شود که ۴ سال از ورودشان گذشته باشد که فرد باید حداقل ۴۰ روز را در استرالیا زندگی کرده باشد. همینطور همسر فرد ۱۸۰ روز را باید در استرالیا زندگی کند.

شرایط افراد جهت ورود به کار آفرینی در استرالیا:

  • افرادی که قصد شروع و یا ادامه ی کاری را در استرالیا دارند حتما باید یک کسب و کاری را در کشور خودشان داشته باشند. در واقع منظور از این موضوع این است که فرد مورد نظر باید تجربه ی کاری مناسب را در کشور خودش ارائه نماید.
  • افراد بالای سن ۱۸ سال و زیر ۵۵ سال سن داشته باشند
  • کشور استرالیا با در خواست کارشان موافقت کند. ( تایید یک اسپانسر در استرالیا )
  • ارائه ی گردش مالی مناسب که در بالا به صورت کامل توضیح داده شده است.
  • ارائه ی مدرک زبان انگلیسی در حد ۶ ( در صورتی که فرد مدرک زبان نداشته باشد باید در ابتدا هزینه ای را جهت ورود به کلاس زبان ارائه نماید. ) در هر مهارت باید نمره ۴ داشته باشد.
  • ارائه ی تمکن مالی حدود ۸۰۰٫۰۰۰ دلار استرالیا
  • به دست آوردن امتیاز ۶۵
  • ارائه ی نامه عدم سوء پیشینه

شما سروران گرامی می توانید با مراجعه به سایت های معتبر موسسه MIE اطلاعات کاملی در مورد مهاجرت به استرالیا و کار آفرینی در استرالیا را اخذ نمایید همچنین می توانید از وکیل مهاجرت به استرالیا بهره ببرید و اطلاعات کامل و جامعی را در مورد کار آفرینی در استرالیا بدست آورید.

مدت زمان اخذ ویزای کار آفرینی در استرالیا:

مدت زمان ویزای کار آفرینی ۴ سال می باشد که در این ۴ سال افراد باید میزان سود دهی خود را در این کشور نشان دهند. همینطور تعهدات خود را در این زمان ۴ سال به طور مستمر انجام داده باشند تا بتوانند جهت اقامت اقدام نمایند. افراد باید حداقل ۱۶۰ روز را در خاک استرالیا باشند تا بتوانند جهت اقامت اقدام نمایند.

یک نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که افراد باید سابقه ی کاریشان را از یک شرکت معتبر ارائه نمایند. در اینجا چندین نکته وجود دارد که در ذیل به طور کامل بیان خواهد شد. سابقه ی کار افراد باید کاملا معتبر باشد در واقع فرد باید از شرکتی سابقه ی کاری خود را نشان دهد که تمام امور مهاجرتی شرکت انجام شده باشد. مالیات و امور مالی شرکت به موقع انجام شده باشد.

اگر قصد کار آفرینی در استرالیا را دارید بهتر است بدانید که اگر به مدت ۴ سال در استرالیا کار آفرینی کرده باشد و مدت آن به اتمام برسد به فرد یک مهلت ۲ ساله داده خواهد شد و همچنین ۲ سال دیگر هم ویزای فرد تمدید خواهد شد که مجموع آنها به ۶ سال برسد که در این صورت فرد بتواند اقامت دائم استرالیا را اخذ خواهد نمود. اگر قصد کار آفرینی در استرالیا را دارید بهتر است بدانید که می توانید از  subclass 188 استفاده نمایید که برای فرد کار آفرین یک ویزای کار آفرینی ۴ ساله صادر خواهد شد که در این صورت فرد براحتی می تواند در استرالیا به کار آفرینی بپردازد.

زمانی که متقاضی سرمایه گذاری در استرالیا طی ۴ سال سرمایه گذاری را در استرالیا نگه دارد و کار آفرینی ایجاد و شغلی راه اندازی بکند بعد از ۴ سال می تواند برای اقامت دائم اقدام بکند. راه دیگر برای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت و تابعیت استرالیا از طریق سرمایه گذاری و کار آفرینی در استرالیا به ارزش ۱۵۰۰۰۰۰ میلیون دلار می باشد که افراد می توانند با حجم این سرمایه در استرالیا کار آفرینی نمایند و اقامتت و تابعیت استرالیا را اخذ نمایند.

در نهایت بهتر است نکاتی را در رابطه با ویزای کار آفرینی در استرالیا بدانید تا در نتیجه بتوانید تصمیم بگیرید. افرادی که به عنوان مهاجر و از طریق ویزای کار آفرینی به استرالیا وارد می شوند این امکان را دارند تا بتوانند وارد اروپا شوند و کار آفرینی و سرمایه گذاری را در این کشور ها ارتقا دهند. موضوع مهمی که در ویزای کار آفرینی استرالیا برای کشور ایجاد می شود این است که افراد بتوانند نو آوری و کارآیی خود را به بهترین شکل نشان دهند. در واقع بتوانند جهت توسعه و پیشرفت کشور نهایت تلاش خود را داشته باشند و توانایی ابتکار و خلاقیت خود را در به کشور ثابت نمایند. در نظر داشته باشید ایجاد شرکت در استرالیا و موضوع کار آفرینی شما باید با برنامه ریزی و آموزش های مرتبط باشد تا بتواند موفق و پیروز باشد در غیر اینصورت با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد. شما عزیزان می توانید از طریق وکیل مهاجرت به کار آفرینی در استرالیا اقدامات اولیه را انجام دهید و با خیالت راحت به سمت پیشرفت و توسعه ی کارتان پیش بروید.

 

نگارنده: آرزو نفر

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *