کارآفرینی در فرانسه

کارآفرینی در فرانسه

در این مقاله برای شما عزیزان در کورد کارآفرینی در فرانسه صحبت می نماییم .و می توان گفت سه علت عمده وجود دارد که کارآفرینی در فرانسه نرخ پایینی را دارا می باشد .در مرحله ی اول مردم فرانسه ترجیح می دهند کارآفرینی ننمایند و روح کارآفرینانه در آنها وجود ندارد و کار آفرینی در فرانسه زیاد مورد توجه افراد نمی باشد  در فرهنگ مردم فرانسه کارکردن به عنوان کامند دولت شغلی با اعتبار به نظر می رسد .کارآفرینی در فرانسه به دلیل عدم علاقه مردم در فرانسه در انجام آن  مورد توجه افراد مهاجر قرار می گیرد به همین دلیل کارآفرینی در فرانسه در این مقاله برای شما توضیح داده می شود .شما عزیزان می توانید از طریق وکیل مهاجرت به فرانسه نیز اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید و در مورد انواع مهاجرت به فرانسه جواب سوالات خود را جویا شوید .

کار آفرینی در فرانسه چگونه می باشد ؟ مراحل کارآفرینی در فرانسه چگونه می باشد ؟ سرمایه گذاری در فرانسه به چند طریق انجام می پذیرد ؟ کارآفرینی از طریق ثبت شرکت در فرانسه چگونه و چند سال اخذ اقامت دائم می نماید ؟ آیا با تاسیس مغازه در کشور فرانسه می توان ویزای ثبت شرکت در فرانسه را اخذ نمود؟ آیا سود آوری در کشور فرانسه برای دولت این کشور در تمدید اخذ اقامت به افراد کمک می نماید ؟

باید به این نکته توجه داشت که در کشور فرانسه مالیات تقریبا بالا می باشد و به همین دلیل افراد فرانسوی رغبتی به ثبت شرکت ندارند اما باید در نظر گرفت که البته باید در نظر گرفت که این مالیات بالا برای شغل های نوپا می باشد و همچنین قوانینی که برای امر ثبت شرکت در فرانسه موجود می باشد نیز تا حدودی سخت و پیچیده می باشد. تاریخ کارآفرینی در فرانسه تا قبل از سال ۱۹۷۰ بسیار مثبت بود و این امر به دلیل اصلاحات پولی و مالی در سال ۱۹۵۸ می باشد . اما در وضعیت کنونی فرهنگ کشور فرانسه به گونه ای می باشد که مردم بیشتر تمایل دارند در شغل های حقوق بگیر استخدام شوند . در کشور فرانسه نرخ بیکاری تقریبا بالا می باشد و به همین دلیل عده ای  نیز ترجیح می دهند از طریق کارآفرینی و سرمایه گذاری اقدام به کسب و کار نمایند . برای اخذ اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری افراد می توانند از چند طریق اقدام نمایند که به راحتی و در کمترین زمان اقامت خود را اخذ نمایند.

مراحلی که افراد باید برای اخذ اقامت انجام دهند عبارتند از : درخواست ویزای کوتاه مدت برای خود  و همچنین افراد می توانند پس از اخذ ویزا و پس از اینکه وارد خاک فرانسه شدند تعدادی شغل را معرفی نموده و حساب بانکی افتتاح نمایند . پس از این مرحله افراد به کشور خود  بازگشته و درخواست ویزای بلند مدت می نمایند . همچنین افراد می توانند از کشور خود به حساب بانکی که در کشور فرانسه دارند پول واریز نمایند و فرد متقاضی می تواند به کشور فرانسه رفته و سندی را امضا نماید و به فرد در صورت تایید مدارک اقامت یک ساله تعلق می گیرد پس از تاسیس شرکت در فرانسه مدارک لازم را به اداره پلیس فرانسه داده و اقامت یک ساله از این طریق به افراد ارائه می شود .افراد می توانند اقامت مورد نظر را به مدت ۵ سال تمدید نمایند و پس از آن در نهایت به مدت ۱۰ سال تمدید کنند .

بهتر است بدانید علائه بر مزایا یی که گفته شد در خصوص کار آفرینی در فرانسه افراد می توانند از طریق ثبت شرکت در فرانسه نیز اقامت این کشور را بدست بیاورند که نحوه ی اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در فرانسه به این گونه می باشد که افراد پس از طی پروسه ی ثبت شرکت و افتتاح حساب و پس از اخذ اقامت یک ساله ی ثبت شرکت تا سه سال این اقامت تمدید می شود و پس از سه سال فرد می تواند درخواست اخذ اقامت دائم از کشور فرانسه نماید همچنین لازم به ذکر می باشد که افراد می تواندد پس از گذشت پنج سال از اخذ تابعیت را نیز درخواست نمایند و این بسیار عالی می باشد زیرا در اکثر کشورهای حوزه ی شنگن معمولا افراد پس از گذشت پنج سال اخذ اقامت دائم می نمایند اما در این کشور زیبا افراد پس از گذشت سه سال می توانند این امر را انجام دهند و به همین دلیل کشور فرانسه بسیار مورد توجه افراد می باشد .

افراد معمولا برای کارآفرینی در فرانسه مشاغلی از قبیل مغازه های پوشاک و عطر و ادکلن را انتخاب می نمایند زیرا برای شروع سرمایه گذاری و کارآفرینی در مرحله ی اول باید دقت داشت که چه نوع فرآیندی در کشور مورد نظر سود دهی لازم را دارا می باشد تا فرد بتواند به راحتی از این طریق اخذ اقامت نماید .زیرا در مورد ثبت شرکت در کشور فرانسه و حتی دیگر کشورهای حوزه ی شنگن دولت ها پس از پایان یکسال سود دهی و کارکرد این شرکت ها را بررسی می نماید و اغلب اگر سودد دهی داشته باشند اقامت آنها را تمدید می نماید به همین دلیل افراد باید این مورد را نیز حتما مدنظر قرار دهند . افراد موجود در کشور فرانسه بیشتر جوان میباشند و زیر ۲۰ سال و همانطور که می دانید افراد برای کارآفرینی در فرانسه معمولا بین سنین ۲۵ تا ۴۰ می باشند . و همچنین بهتر است بدانید جمعیت زن موجود در کشور فرانسه بیشتر جمعیت حقوق بگیر می باشند و بیشتر جمعیت کارآفرین در کشور فرانسه مرد می باشند و گردش مالی در کشور فرانسه بیشتر متعلق به مردان می باشد تا زنان در این کشور .

در مورد کشور فرانسه باید گفت هزینه ها تا حدودی در شهر پاریس بالا می باشد به این گونه که اگر فردی قصد اجاره ی یک اتاق زیر شیروانی را نیز داشته باشد در این شهر ماهیانه باید قیمت گزافی را بابت اجاره ی یک چنین اتاقی پرداخت نماید به همین دلیل ما به شکا پیشنهاد می نماییم قبل از اقدام برای مهاجرت از طرق مختلف به اکثر نقاط جهان در مرحله ی اول تحقیقات لازم را در مورد نحوه ر زندگی  چگونگی هزینه و حتی وضعیت رکود و تورم آن کشور انجام داده و می توانید برای این امر از وکیل مهاجرت به فرانسه کمک لازم را اتخاذ نمایید .

البته راه های دیگری نیز برای مهاجرت به فرانسه وجود دارد که از جمله ی این راه ها می توان به مهاجرت تحصیلی به فرانسه ، مهاجرت کاری به فرانسه و حتی سرمایه گذاری در فرانسه اشاره کرد زیرا مهاجرت فقط یک راه ندارد و شما می توانید از طریق انوع مختلفی از ویزاها وارد این کشور زیبا شوید .

بهتر است بدانید در کشور فرانسه هزینه های تحصیل تقریبا رایگان می باشد و شما می توانید علاوه بر کارآفرینی در فرانسه  در امر مهاجرت به فرانسه به تحصیل در این کشور نیز فکر کنید در صورتی که شما سن چندان بالایی نمی باشد  بهتر است به جای سرمایه گذاری در فرانسه  در فرا تحصل در این کشور را انتخاب نمایید  زیرا پس از تحصیل در این کشور مطمئنا شما را برای کار برمی گزینند زیرا کشور فرانسه ترجیحا فارغ التحصیلان کشور خود را به عنوان نیروی کاری برمی گزینند تا فارغ التحصیلان کشورهای دیگر و باید به این امور در امر مهاجرت دقت فراوان نمایید . برای کارآفرینی در فرانسه  افراد  می توانند از طریق وکیل مهاجرت به فرانسه نیز اقدام نمایند و از وی کمک بگیرند .

نگارنده: سپیده ایمانعلی زاده

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *