کار در ایرلند

کار در ایرلند ( کار در کشور ایرلند، کاریابی در ایرلند،چگونگی کار پیدا کردن در ایرلند):

ویزای کار در کشور ایرلنداز چند طریق صورت می گیرد یکی از راه های اخذ ویزای کار این است که شخص در کشور  ایرلند یک دعوت نامه کاری از یک شخص واجد شرایط که دارای شرکت معتبر در  ایرلند است دریافت نماید که شخص نیز باید شرایط لازم را داشته باشد . یکی دیگر از شرایط لازم پذیرفته شدن برای ویزای کار این است که در آگهی پذیرفته شوید ،  که  طی  مراحلی که ابتدا ۳ ماه در داخل کشور سپس ۳ماه  در اتحادیه اروپا  آگاهی شود اگر شخص مورد نظر پیدا نشود از ایران یا کشور دیگر نیرو میگیرند ، وقتی شخص در این آگهی پذیرش شد می تواند برای اخذ ویزا اقدام نماید.پیدا کردن کار فرما در اروپا شرایط  خاصی دارد که در ادامه مطالب به طور کامل بررسی خواهیم کرد و کارفرما پس از آگهی  شغل خود باید برای استخدام شخص متقاضی،  حقوقی را در نظر  بگیرد که کل هزینه های شخص و خانواده ان را در بر داشته باشد .این حقوق باید پس از کسر هزینه مالیات محاسبه گردد که آیا برای مخارج شخص مهاجرت کننده کفایت میکند یا خیر ؟

بنابر این چنانچه عنایت فرمودید در کشور  ایرلند اخذ ویزای کار امری حقوقی است که باید مراحل قانونی و حقوقی آن سپری گردد و اساسا باید کارفرما این امکان را داشته باشد که برای کارمند تقاضای  ایرلند باید مجوز داشته باشد که برای کارگر متقاضی تقاضای ویزای کار کند. در اصطلاح شخص کارفرما در کشور  ایرلند باید بتواند اسپانسر شود.(    sponsor _)   در کل اقدام برای ویزای کار بدون داشتن اسپانسر امری سخت است . مراقب باشید افراد کلاهبردار ادعا میکنند که میتوانند در مدت کم ویزای کار برای شما اخذ کنند ، بنابراین همواره توجه داشته باشید تا به هر شخصی اعتماد نکنید.

شما اگر مایل هستید این روش را انتخاب کنید کل پروسه اخذ ویزای کار بین ۲ تا ۹ ماه به طول میانجامد که شخص متقاضی میتواند بعد از چند سال ( معمولا ۲ تا ۵ سال) تقاضای اقامت دایم کند و با قوانین کنونی این امر به راحتی مقدور میباشد.

اخذ ویزای کار روش دیگری هم دارد  ، اخذ ویزا از طریق مهارت یا تخصص می باشد که در برخی از کشور ها مانند استرالیا ،کانادا و دانمارک امکان پذیر می باشد  .

ویزای این راه معمولا به نام ویزای مهارت خوانده میشود.(skilled worker ) .این ویزا در کشور های  مختلف فرق دارد و در مورد کشور  ایرلند این امر در حل حاضر در شرایط سختی به سر می برد.

پروسه این ویزا در اکثر کشورها خیلی طولانی میباشد وکشور دانمارک بهترین کشوری است  که الان میتوان برای آن اقدام نمود که یک پروسه ۷ تا ۹ ماهه دارد. ویزای GR1  نام ویزای کار دانمارک است که مشهور به ویزای گرین کارت میباشد.

در خصوص کشور اسپانیا و کار در آن سوالات زیادی از ما میشود که ما سعی نموده ایم با توضیحاتی که به مشاورین داده ایم حتی الامکان این شبهات را رفع کنیم و شما میتوانید چگونگی  کار در  ایرلند از ما سوالات خود را بپرسید و ما با کمال میل پاسخ میدهیم

یکی از راه هایی که وجود دارد این است که ما بتوانیم در کشور  ایرلند کار فرما را پیدا کرده و به طور قانونی بتوانیم در آن کشور مشغول به کار شویم این است که به عنوان دانشجو وارد کشور  ایرلند شویم و چون در حین تحصیل اجازه کار نیمه وقت داریم می توانیم به محض این که شغلی آگهی شد آن را درخواست کنیم یا صبر کنیم که وقتی درسمان تمام شد از کارفرما در کشور  ایرلند درخواست کار کنیم ،این راه از جمله راههای  بسیار مناسب می باشد زیرا پس از ورود به کشور  ایرلند شخص چون به عنوان دانشجو وارد کشور شده است فرصت دارد تا شغل مورد نظر خود را پیدا کند و آن را  تا پس از اتمام تحصیلات خود ادامه دهد تا زمانی که بتواند از طریق این شغل اقامت کاری اخذ نموده و پس از پرداخت مالیات به مدت ۳تا۴ سال برای  اخذ اقامت دائم اقدام نماید .در نهایت راههای دیگری نیز برای ورود به کشور  ایرلند نیز وجود دارد که در این مقاله مختصر نیمگنجد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با وکلا و دفاتر مهاجرتی مورد اعتماد ما تماس حاصل نمایید.

 

11 پاسخ
  1. Avatar
    ami afraz می گوید:

    اقا تو را به خدا اگر راهی کم هزینه سراغ دارید به ما هم بگویید جای دوری نمی رود با فرستادن به ایمیل من مدرک تا سیسات حرارت مرکزی و پکیج یا همان شوفاژ دیواری راهم دارم که برای خود سازمان فنی حرفه ای ایران است این مدرک قابل ترجمه برای هر کشوری می باشد وبین المللی است بالای ۵۰۰۰ ساعت کاری خورده است مقدار کمی هم زبان انگلیسی می دانم

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب شما میتوانید از نظر کاری روی کشورهایی مثل المان اتریش افریقا و… اقدام نمایید ولی باید سن خود را اعلام نماییدجهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  2. Avatar
    حمید سیدی می گوید:

    با سلام
    احتراما ضمن تشکر از اطلاعات موجود در سایت شما خواهشمندم درصورت امکان اطلاعات کاملتری در خصوص مهاجرت کاری به کشور ایرلند در اختیار بنده قرار دهید.
    با تشکر
    حمید سیدی
    ۰۹۳۸۰۴۴۴۳۷۵

    پاسخ
  3. Avatar
    سارا سرابی می گوید:

    در مورد اخذ ویزای کارپرستاری شرایط چگونه است و آیا میتوان همزمان ویزای تحصیلی برای پسر ۱۸ ساله – همسر-دختر ۸ ساله و خودم با سابقه بیش از ۲۰ سال پرستاری گرفت؟

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      با داشتن شرایط لازمه از قبیل سن و دانش زبان برای خود و فرزندان زیر ۱۸ سال می توان اقدام کرد.

      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  4. Avatar
    لیلا می گوید:

    باسلام چه حرفه ای در ایرلند بیشتر موردنیاز است ؟ مخصوصا ابتدای کار که بتوان اسانتر جذب بازارکارشد

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، سوال شما به صورت کلی مطرح گردیده است . جهت کار و اشتغال در ایرلند و یا دیگر کشورهای اروپایی ، شما بایستی پیشنهاد کاری و یا Job offer داشته باشید . پیشنهاد کاری توسط کارفرما در کشورهای اروپایی بایستی به مدت سه ماه هر روز ، در کشور ایرلند ،در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار و اینترنت آگهی شود و در صورتی که متقاضی کار یافت نشد ، مجددا سه ماه هرروز در ، یکی از روزنامه های کثیرالانتشار و یا اینترنت یافت نشود ، نوبت به شما می رسد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، یکی از شعبات همکار موسسه حقوقی دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره تلفنی رایگان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  5. Avatar
    امیر گوزلی می گوید:

    سلام من کار تاسیسات و جوشکاری و مکانیک واردم من را راهنمایی کنید جهت کار در ایرلند مرسی

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، در حال حاضر اخذ ویزای کاری در هر کشوری منوط به دارا بودن شرایطی می باشد. بسیاری از کشورها بر اساس سیستم امتیاز بندی عمل می نمایند . یکی از این شرایط ، ارائه مدرک بین المللی زبان می باشد . بنابراین بایستی شرایط و رزومه کاری شما مورد بررسی قرار گیرد .در صورت کسب اطلاعات بیشتر ، با برقراری تماس با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، اقدام نموده و از مشاوره تلفنی رایگان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *