کار در کشور سوئد :

کار در کشور سوئد :

ویزای کار به متقاضیان کار در کشورسوئد با شرایط خاص تعلق خواهد گرفت

با توجه به وضعیتی که در اتحادیه اروپا وجود دارد ، این گونه کشور ها همانند کشور سوئد ، شغل هایی را که احتیاج به نیروی کار برای آنها دارند ، مدت ۳ ماه در کل اتحادیه آگهی میکنند و اگر نیروی مورد نیاز خود را برای آن کار نیافتند ، نیروی مهاجر خارجی را می پذیرند.

بنابراین پیدا کردن کار و گرفتن اقامت دراین کشور مشکل به نظر میرسد.

اما موسسه ملک پور با افتخار اعلام می دارد که تنها نماینده کمپانی سوئد ورکس در کسور ایران می باشد که بزرگترین کمپانی کاریابی و سرمایه گذاری در کشور سوئد می باشد .

این کمپانی در حال حاضر برای متقاضیان IT   و کامپیوتر نیرو می پذیرد و JOB  پیشنهاد میکند که شرایط بسیار عالی را برای متقاضیان فراهم می دارد.

در این صورت با استفاده از ویزای کار اشخاص می توانند در کشور سوئد پس از ۳ و یا ۴ سال کار و دادن مالیات کار خود به کشور سوئد برای اقامت دائم خود اقدام نمایند.

اما در حال حاضر بهترین راه برای کار در کشور سوئد این می باشد که همانند سایر کشور های اروپایی اشخاص پس ا اتمام تحصیل در کشور سوئد برای ویزای کاری سوئد اقدام نمایند. یعنی در ابتدا با ویزای تحصیلی وارد کشور سوئد شوند و بعد از اتمام تحصیل در این کشور به دنبا کار بگردند و بعد از یافتن کار در کشور سوئد برای تبدبل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری اقدام نمایند.

10 پاسخ
  1. Avatar
    JAVAD می گوید:

    ضمن عرض سلام وخسته نباشی به شما وهمکاران.من فارغ التحصیل رشته حسابداری وسابقه ۶ ساله در واحد فروش یک شرکت صنایع غذایی هستم وهمسر اینجانب نیز فارغ التحصیل رشته حسابداری ودارای سابقه ۸ ساله در حوزه حسابداری مالی وصنعتی میباشد ودرخواست اقامت در کشور سوئد وخواستار کار در این کشور میباشیم.لذا خواهشمند است راهنماییهای لازم جهت انجام مبذول گردد.لازم به ذکر است هزینه های اقامت نیز پرداخت میگردد

    پاسخ
    • Avatar
      گلناز باقری می گوید:

      سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامي، براي ورود به كشور سوئد جهت كار شما بايستي حتمن جاب آفر داشته باشيد، بهترين روش براي ورود شما به كشور سوئد از راه كالج هاي زبان ميباشد دوره ها ٦ ماهه هست و ميتوان ان را تمديد كرد و در صورتي كه كاري پيدا كنيد و كارفرمايي شما را تاييد كند ميتوانيد با گرفتن وكيل و تغيير نوع ويزاي خود به ويزاي كاري اقامت خود را تمديد كرده،در صورت تمايل براي گرفتن اطلاعات بيشتر با شماره هاي ٢٢٨٢٩٥٣٨ و ٢٢٨٢٩٥٤٨ تماس حاصل فرموده.

      پاسخ
  2. Avatar
    علی سالاری می گوید:

    سلام
    بنده فوق لیسانس کامپیوتر از ایران هستم و مدرک زبان ایتلس دارم همچنین سابقه ۲ سال کار برنامه نویسی و توسعه نرم افزار.. حال با توجه به شرایط موجود در سوئد ایا امکان پیدا کردن کار مرتبط وجود دارد؟ و چگونه میباشد؟
    با تشکر

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب دوست عزیز شما میتوانید تحصیلی اقدام نمایید جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید با تشکر
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  3. Avatar
    با می گوید:

    میخواستم بپرسم من با دیپلم کامپیوتر میتونم برم اونجا ادامه تحصیل بدم؟و بعد مشغول کار بشم البته با کمک موسسه شما ؟

    پاسخ
    • Avatar
      گلناز باقری می گوید:

      سلام و عرض ادب
      دوست عزيز لطفا شرايط خود را كاملتر بيان كنيد تا شما را راحتتر راهنمايي كنيم.براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي ٢٢٨٢٩٥٣٨ و ٢٢٨٢٩٥٤٨ تماس بفرماييد.

      پاسخ
  4. Avatar
    رضا. کیانی می گوید:

    I Reza Kiani was born. 1975 with a Degree (Manufacture Engineering) with 15 years Experience &Conversance at Following Fields:
    (۱)Conversance at Softwares CAD/CAM(Catia,Mastercam,Nx,Esprit,…)
    (۲)Conversance at Program CNC(MILL&Lathe,3Axis &4Axis)
    (۳)Conversance at Manufacture Parts Warpped &Twisted Nuclear Energy
    (۴)Conversance at Design &Manufacture Die progressive
    (۵)Management CNC
    (۶)Management Manufacture Parts (Knowledge of Machinig principles, tooling, Fixturing and tool setup for CNC Machining)
    (۷)Management Tools CNC
    (۸)Management Program device Punch cnc &Brake Press Amada as Conversance
    I Requirements to Employment at Company
    Country:Iran
    Email:Homayounkiani54@Gmail.com

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  5. Avatar
    موسوی می گوید:

    درود عرض ادب به شما مشاوران
    بنده دارای مدرک سیکل هستم و حدودا ۱۸ سال بصورت حرفه ای در طلاسازی فعالیت دارم و دارای جواز کسب و مقام دوم المپیاد استانی و سنم هم ۳۴ سال هست اخیرا مشکل شنوایی پیدا کردم به ۲دلیل میخوام مهاجرت کنم هم برای درمان هم برای ادامه کار در اورپا یا هرجا که مناسب هست میتوانین راهنمایی کنین منو چکار کنم ؟

    با تشکر فراوان

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *