کارآفرینی در آلمان

کار آفرینی در آلمان:

در این مقاله در مورد کار آفرینی در آلمان برای شما عزیزان شرح می دهیم. آیا در مورد کار آفرینی در آلمان سوالی دارید؟ آیا به کار آفرینی در آلمان می اندیشید؟ شرایط کار آفرینی در آلمان چگونه است؟ آیا می توان با کار آفرینی در آلمان به اقامت و تابعیت آلمان دست یافت؟ مزایای کار آفرینی در آلمان به چه صورت است؟همانگونه که می دانید راههای مختلفی برای مهاجرت به آلمان وجود دارد که اشخاص بتوانند به اقامت و تابعیت آلمان دست یابند که یکی از این راهها کار آفرینی در آلمان می باشد. اشخاصی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند می توانند از طریق کار آفرینی در آلمان اقدام نمایند و از این طریق به اقامت و تابعیت آلمان دست یابند. اشخاص با کار آفرینی در آلمان می توانند کار مورد نظر خود در آلمان را ایجاد نمایند. ما در این مقاله بر آن شدیم تا در مورد کار آفرینی در آلمان برای شما عزیزان شرح دهیم و به سوالات شما در زمینه کار آفرینی در آلمان پاسخ دهیم.

کشور آلمان به عنوان بزرگترین و پویا ترین قطب اقتصادی در اروپا به عنوان یک کشور مناسب با شرایط عالی برای اشخاصی است که قصد کار آفرینی در آلمان را دارند می باشد. مطابق با قوانین مهاجرتی آلمان اشخاص خارجی می توانند از طریق کار آفرینی در آلمان به اقامت بلند مدت کشور آلمان دست یابند. اشخاصی که قصد کار آفرینی در آلمان را دارند روند پروسه کاری آنها در حدود ۶ تا ۸ ماه به طول می انجامد تا فرد متقاضی کار آفرینی در آلمان بتواند اقامت و پس از آن تابعیت آلمان را اخذ نماید. اشخاصی که قصد کار آفرینی در آلمان را دارند بهتر است بدانند که کاری که در آلمان ایجاد می نمایند باید برای فرد و آن دولت سود آوری داشته باشد و بتوانند اشخاصی را در کار خود وارد نمایند.

بهتر است بدانید که ویزای کار آفرینی در آلمان برای بالا بردن میزان سرمایه گذاری در آلمان ایجاد شده است. اشخاصی که قصد کار آفرینی در آلمان را دارند سرمایه ای در حدود ۲۵۰۰۰۰ یورو مورد نیاز است. ویزای کار آفرینی در آلمان ۳ ساله می باشد و این ویزا به اقامت دائم کشور آلمان منتهی می شود و اشخاص پس از ۵ سال می توانند پاسپورت کشور آلمان را اخذ نمایند.

شرایط دریافت ویزای کار آفرینی در آلمان:

کار آفرینان: اشخاصی که قصد کار آفرینی در آلمان را دارند باید یک طرح کاری بسیار قوی و با انگیزه اقتصادی بالا داشته باشند.

اشخاص خود اشتغال: اشخاصی که قصد کار آفرینی در آلمان را دارند باید در کار و حرفه خود آموزش لازم را دیده باشند و همچنین بتوانند مدارک و سابقه کار مرتبط ارائه نمایند.

میزان سرمایه: اشخاصی که قصد کار آفرینی در آلمان را دارند باید مبلغی در حدود ۲۵۰۰۰۰ یورو سرمایه وارد کشور نمایند و یا می توانند وام بگیرند و برای ۵ نفر ایجاد شغل نمایند.

نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که اگر فردی که قصد کار آفرینی در آلمان را دارد یک ایده قوی در کار داشته باشد و یا پول کافی برای شروع کار را دارا باشد نیازی به سرمایه گذاری نخواهد داشت.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به آلمان به خصوص کار آفرینی در آلمان به سایت های موسسه MIEمراجعه نمایید همچنین می توانید از مشاورین و وکیل مهاجرت به آلمان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کار آفرینی در آلمان بهره مند شوید.

مزایای کار آفرینی در آلمان:

اشخاصی که قصد کار آفرینی در آلمان را دارند بهتر است بدانند که ایجاد کار آفرینی در آلمان مزایایی به همراه دارد که این مزایا عبارتند از:

۱: اقتصاد پایدار      ۲: سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا        ۳: نوآوری در آلمان و اتحادیه اروپا       ۴: کمک به سرمایه گذاری در کشور      ۵: پرداخت مالیات همانند سایر شهروندان آلمانی         ۶: ایجاد نیروی کار حرفه ای     ۷: دریافت وام با بهره کم                ۸: شرایط اقتصادی مناسب           ۹: ایجاد زیر ساخته های توسعه یافته

نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که اشخاصی که قصد کار آفرینی در آلمان را دارند بهتر است بدانند که این کار به تنهایی منجر به اقامت دائم افراد نمی شود و فرد متقاضی دریافت اقامت دائم آلمان باید بتواند یک طرح توجیهی اقتصادی از کاری که قصد انجام آن را دارد ارائه دهد. در کشور آلمان هیچگونه محدودیت قانونی برای اشخاصی که قصد کار آفرینی دارند وجود ندارد و هر شخصی می تواند در کشور آلمان کار آفرینی نماید.

اقدامات لازم برای شروع یک شرکت و انجام کار آفرینی در آلمان:

تهیه پیش نویس اساسنامه و همچنین اسناد دیگر که مورد نیاز است مانند امضا، کپی گذرنامه و فرم های خاصی که برای ایجاد شرکت و شروع کار آفرینی ضروری می نماید. تمامی مراحل مربوط به ایجاد ثبت شرکت و همچنین ایجاد یک کار آفرینی در آلمان در دفتر اسناد رسمی عمومی در آلمان به ثبت برسد. مطابق قوانین مهاجرتی آلمان اگر فرد خارجی در کشور آلمان اقدام به سرمایه گذاری و کار آفرینی در آلمان نماید می تواند اقامت بلند مدت آلمان را دریافت نماید.

اشخاصی که متقاضی کار آفرینی در آلمان می باشند بهتر است بدانند که این امکان را دارند که خانواده خود را نیز همراه ببرند ( همسر و فرزند) همچنین فرد متقاضی دریافت اقامت دائم آلمان برای خود و خانواده اش باید میزان کارکرد حساب بانکی و همچنین هزینه های فرد متقاضی در کشور آلمان از لحظه ورود و همچنین شروع فعالیت تجاری در آلمان تا انتهای ۳ سال آینده ۲۵۰۰۰۰ یورو باشد تا فرد متقاضی بتواند اقامت دائم آلمان را اخذ نماید. نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که تمامی هزینه های فرد متقاضی کار آفرینی در آلمان برای خود و خانواده که شامل اجاره مسکن، خوراک، پوشاک و حقوق کارمندان و…. شامل همان ۲۵۰۰۰۰ یورو نیز می شود.

در نهایت می توان گفت که اشخاصی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند می توانند از طریق کار آفرینی در آلمان اقدام نمایند همچنین اگر قصد مهاجرت به آلمان را دارید می توانید از طریق مهاجرت تحصیلی به آلمان و یا مهاجرت کاری به آلمان نیز اقدام نمایید همچنین این امکان را دارید که از طریق سرمایه گذاری در آلمان و کار آفرینی در آلمان اقدام نمایید و از یکی از این طرق اقامت و تابعیت آلمان را اخذ نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت های موسسه MIE مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را در زمینه کار آفرینی در آلمان بدست آورید. همچنین این امکان را دارید که از مشاورین و وکیل مهاجرت به آلمان بهره مند شوید و اطلاعات لازم در زمینه مهاجرت به آلمان و همچنین کار آفرینی در آلمان را بدست آورید.

نگارنده: نگار ولی یاری

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *