اخذویزای تحصیلی در ایرلند

اعزام دانشجو به ایرلند ، تحصیل در ایرلند ، وکیل مهاجرت به ایرلند ، مهاجرت ایرلند

نظام آموزشی کشور ایرلند تشابه زیادی به کشور انگلستان دارد.ایرلند دارای دانشگاه هایی معتبر در سطح اروپا می باشند.شما باید توجه داشته باشید برای ادامه تحصیل کشورها ودانشگاه های معتبر را انتخاب کنید،برای اخذ پذیرش از این دانشگاه ها باید با وکلای معتبری که در اتحادیه اروپا و ایران مشغول به کار هستند تماس حاصل نمایید.

تحصیل در مقطع لیسانس (اخذ ویزای تحصیلی در کشور ایرلند در مقطع لیسانس)

کسانیکه تمایل ادامه تحصیل درمقطع کارشناسی را دارندمیتوانند در یکی ازبهترین دانشگاه های اروپا مدرک تحصیلی خود را ارتقا دهند.مدت دوره کارشناسی در کشور ایرلند۳سال ودر بعضی از رشته ها۴ سال است.نیاز به نمره آیلتس ۶ میباشد.اگر شما قصد ادامه تحصیل در کشور ایرلند را دارند میتوانند با وکلایی مجرب  در ایران ویا اتحادیه اروپا تماس جاصل نمایید.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد(وکیل مهاجرت به کشور ایرلند)

اگر تمایل به ادامه تحصیل درمقطع کارشناسی ارشد در کشور ایرلند هستید با وکلایی  تماس گرفته که تخصص در خصوص مهاجرت به کشور ایرلند را دارند. داشتن نمره آیلتس ۶٫۵ الزامی است و مدت دوره کارشناسی ارشد در کشور ایرلند د ربعضی رشته ها ۱ سال و در بعضی رشته ۲ سال است.کلیه دوره های ارائه شده در دانشگا های ایرلند مشابه کشور انگلستان می باشد.

تحصیل در مقطع دکتری در کشور ایرلند(وکیل مهاجرت به کشور ایرلند)

کشور ایرلند برای متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری شرایطی را فراهم کرده است که دانشجویان در یکی از معتبرترین  دانشگاه های ارزپا تحصیل کرده و مدرک تحصیلی خود را ارتقا دهند.داشتن آیلتس ۷ برای ورود به دوره دکتری الزامیست ومدت دوره دکتری ۳ سال است.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل در ایرلند و اعزام دانشجو به  کشور ایرلند از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند شوید.

2 پاسخ
  1. Avatar
    اکبر می گوید:

    با سلام؛ خواهر من دکتری برنامه ریزی شهری دارد و استاد دانشگاه دولتی است با چندین سال سابقه و پست دولتی مناسب. جهت اخذ اقامت و بالاخص پذیرش جهت کرسی استادی در دانشگاه های معتبر ایرلند چه مواردی نیاز است. و چه مدت زمانی طول میکشد و آیا هزینه خاصی نیز دارد؟
    با تشکر

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ؛ اگر خودشان ، از دانشگاه مورد نظر پذیرش بگیرند و استاد را راضی نمایند ، این امکان وجود دارد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، تماس برقرار نموده و از مشاوره رایگان تلفنی مشاوران و کارشناسان ارشد برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *