مهاجرت کاری به کره جنوبی

مهاجرت کاری به کره جنوبی:

آیا در اندیشه مهاجرت کاری به کره جنوبی هستید؟ آیا در مورد مهاجرت کاری به کره جنوبی اطلاعاتی دارید؟ شرایط مهاجرت کاری به کره جنوبی چگونه است؟ چگونه می توان با مهاجرت کاری به کره جنوبی به اقامت و تابعیت کره جنوبی دست یافت؟ آیا در مورد مهاجرت کاری به کره جنوبی سوالاتی دارید؟ اگر در اندیشه مهاجرت کاری به کره جنوبی هستید بهتر است بدانید که مهاجرت کاری به کره جنوبی یکی از انواع راههای مهاجرت می باشد که افراد می توانند اقدام نمایند. با مهاجرت کاری به کره جنوبی می توانید به راحتی وارد بازار کار کره جنوبی شوید و از این طریق به اقامت و تابعیت کره جنوبی دست یابید. در مورد مهاجرت کاری به کره جنوبی بهتر است بدانید که با اخذ ویزای کار کره جنوبی هم می توانید حقوق مناسب را اخذ نمایید و هم اقامت و تابعیت کره جنوبی را بدست آورید. در این مقاله به مهاجرت کاری به کره جنوبی می پردازیم و شرایط کار در کره جنوبی را برای شما عزیزان بیان می کنیم همچنین به سوالات شما در مورد مهاجرت کاری به جنوبی پاسخ خواهیم داد.

در حال حاضر کره جنوبی یکی از قطب های صنعتی محسوب می شود و افراد از بسیاری از کشورها برای کار کشور کره جنوبی را انتخاب می نمایند همچنین کره جنوبی به دلیل صادر کننده بودن اتومبیل، موبایل و سایر تکنولوژی های پیشرفته روز متقاضی بسیاری برای مهاجرت کاری دارد و به همین دلیل همه ساله نیروی متخصص بسیاری مهاجرت کاری به کره جنوبی را انتخاب می نمایند.

کار در کره جنوبی:

اگر قصد مهاجرت کاری به کره جنوبی را دارید بهتر است در ابتدا بدانید که متقاضی اخذ ویزای کار کره جنوبی باید در کره جنوبی کارفرما داشته باشد تا بتواند برای ویزای کار کره جنوبی درخواست دهد همچنین قبل از دعوت از فرد متقاضی کار در کره جنوبی کار فرمای مورد نظر باید در کره جنوبی آگهی نماید و در صورتی که فرد متقاضی کار در کره یافت نشود سپس می تواند فرد خارجی را برای کار در کره دعوت نماید و فرد متقاضی ویزای کار کره جنوبی را اخذ می نماید و به کار در کره جنوبی می پردازد.

انواع ویزای کار کره جنوبی:

۱: ویزای کار کوتاه مدت کره جنوبی

۲: ویزای مدیریت تجاری کره جنوبی

۳: ویزای سرمایه گذاری کره جنوبی

۴: ویزای کار حرفه ای کره جنوبی

۵: ویزای کار خاص در کره جنوبی

ویزای کار حرفه ای در کره جنوبی:

ویزای کار افراد حرفه ای ویزای است که نیازمند گواهی صلاحیت افراد در شغل و حرفه خاص می باشد که این صلاحیت باید به تایید دولت کره جنوبی رسیده باشد. در واقع منظور از افراد حرفه ای افرادی می باشند که دارای مدارک بین المللی بوده و این مدارک توسط دولت کره جنوبی به رسمیت شناخته شده است. در اینجا بهتر است بدانید که افرادی که دارای مشاغل همچون خلبانی، پزشکی، کارورزی و . . . . می باشند می توانند ویزای کار افراد حرفه ای را اخذ نمایند و از این طریق وارد بازار کار کره جنوبی شوند اما نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که این افراد برای اخذ این نوع ویزا باید مدارکی مانند گواهی استغال به کار و مدارک حرفه ای خود را به دولت کره جنوبی ارائه نمایند تا بتوانند ویزای خود را اخذ نموده و وارد بازار کار شوند.

ویزای کار خاص در کره جنوبی:

ویزای کار خاص در واقع مختص افرادی است که در زمینه های خاص واجد شرایط اخذ این نوع ویزا می باشند ک شامل افرادی مثل مدیران، مهندسان، و متخصصان می باشد این نوع ویزا همانند ویزای کار حرفه ای نیازمند ارائه مدارکی مانند گواهی اشتغال به کار، مدارک کاری خود و . . . . می باشند تا بتوانند این نوع ویزا را اخذ نمایند و وارد کار مورد نظر خود شوند. اگر متقاضی این اخذ این نوع ویزا می باشید بهتر است بدانید که برای اخذ این نوع ویزا باید به سفارت کره جنوبی و یا کنسولگری کره جنوبی مراجعه نمایید و این نوع ویزا را اخذ نمایید تا بتوانید وارد بازار کار کشور کره جنوبی شوید.

ساعات کار در کره جنوبی:

میانگین ساعات کار در کشورهای مختلف متفاوت است اما میانگین ساعات کار در کره جنوبی در حدود ۴۰ ساعت در هفته و حدود ۸ ساعت در روز می باشد اما این میزان متغیر بوده و به نوع و میزان کار افراد در کره جنوبی بستگی دارد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کره جنوبی:

۱: پاسپورت فرد متقاضی ویزای کار که مدت اعتبار آن کمتر از ۶ ماه نباشد.

۲: شناسنامه فرد متقاضی ویزای کار کره جنوبی

۳: پیشنهاد کار از طرف یک کار فرما در کره جنوبی

۴: بیمه نامه فرد متقاضی کار در کره جنوبی

۵: ترجمه مدارک فرد متقاضی کار در کره جنوبی

۶: گواهی اجازه کار در کره جنوبی

۷: داشتن مدرک زبان برای اخذ ویزای کار کره جنوبی

۸: فرم قرارداد استخدام فرد متقاضی کار در کره جنوبی

۹: نامه تمکن مالی فرد متقاضی اخذ ویزای کار کره جنوبی

مدارک لازم برای درخواست کار در کره جنوبی:

۱: پاسپورت فرد متقاضی کار در کره جنوبی

۲: گواهی سلامت فرد متقاضی کار در کره جنوبی

۳: فرم استخدام فرد متقاضی کار در کره جنوبی

۴: گواهی عدم سو پیشینه فرد متقاضی کار در کره جنوبی

اخذ اقامت و تابعیت کره جنوبی از طریق مهاجرت کاری به کره جنوبی:

اگر متقاضی اخذ اقامت و تابعیت کره جنوبی هستید بهتر است بدانید که با مهاجرت کاری به کره جنوبی می توانید به اقامت و تابعیت کره جنوبی دست یابید همچنین با مهاجرت کاری به کره جنوبی علاوه بر اخذ اقامت و تابعیت کره جنوبی می توانید در حین کار از حقوق و مزایای قابل توجهی نیز برخوردار شوید.

در کل بهتر است بدانید که برای مهاجرت به کره جنوبی راههای متعددی وجود دارد که افراد می توانند یکی از آن راهها را برای مهاجرت خود انتخاب نمایند که مهاجرت کاری به کره جنوبی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای افراد باشد. همچنین مهاجرت به کره جنوبی بسیار پر طرفدار بوده و همه ساله افراد بسیاری قصد مهاجرت کاری به کره جنوبی را دارند که می توانند از راه قانونی اقدام به مهاجرت به کره جنوبی نمایند و پس از آن اقامت و تابعیت کره جنوبی را اخذ نمایند. اگر قصد مهاجرت به کره جنوبی را دارید علاوه بر مهاجرت کاری به کره جنوبی می توانید از طریق مهاجرت تحصیلی به کره جنوبی و یا سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کره جنوبی اقدام نمایید و از این طریق اقامت و تابعیت کره جنوبی را اخذ نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت کاری به کره جنوبی می توانید به سایت های معتبر حقوقی مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید همچنین می توانید از وکیل مهاجرت به کره جنوبی بهره مند شوید و اطلاعات کاملی در زمینه مهاجرت کاری به کره جنوبی را اخذ کنید.

نگارنده: نگار ولی یاری اسکندری

2 پاسخ
  1. Avatar
    Elham می گوید:

    سلام ببخشید مهاجرت از طریق نیروی متخصص هم داره کره؟ همونی ک میگن امتیاز بندی داره از طریق امتیازات میتونی بری،، مث سن و رشته و زبانو و….
    بعد ک قرعه کشی کنن بعد از دو سه سال میتونی بری
    و اونجا وارد ی اموزش میشی و بعد بهت کار میدن

    پاسخ
    • Avatar
      مشاور حقوقی می گوید:

      با سلام
      امکان گرفتن ویزای جست و جو کار در کره ی جنوبی تا زمانی که در داخل کره جنوبی نباشید وجود ندارد . جهت دریافت راه های ورود به کره ی جنوبی میتوانید با دفاتر برتر مهاجرتی تماس حاصل نمایید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *