بهترین کالج های انگلیس

 Alevelو foundation بهترین کالج های انگلیس برای دوره های

کشور  انگلستان یکی از بهترین  کشورهای دنیا محسوب میشود ،که از دیرباز مورد توجه افراد مختلف بوده و هست

و همچنین تحصیل در این کشور به دلیل اعتبار مدرک دانشگاهی این کشور در سراسر دنیا بسیار حائز اهمیت میباشد .

گذرنامه ورود شما برای ورود به بهترین دانشگاههای دنیا قبولی در آزمون های IB  میباشد .

دوره های Alevel

یک دوره آمادگی دو ساله فشرده برای آزمون های Alevel که دانش آموزان را کاملا برای دانشگاههای معتبر و افزایش مهارتهایی برای استفاده در کار و حرفه آماده می کند .

دوره های Alevel دوره هایی هستند که دانش آموزان را برای سطح پیشرفته معروف به آزمون های Alevel ،دوره دو ساله که معمولا برای سنین بین ۱۶ تا ۱۹ سال است آماده میکند .

دوره های آمادگی برای Alevel  در یک کالج تخصصی مانند آکادمی بین الملی ،معروف به کالج فرم ششم برگزار میشود .

نخستین سال کالج فرم ششم به عنوان دوره زیر ششم نامیده میشود .در حالیکه سال دوم بالای ششم نام دارد .

دانش آموزان در آزمون های کشوری در پایان سال اول و دوباره در پایان سال دوم شرکت می کنند .عملکرد نامناسب در این آزمون های Alevel حساس و مهم است زیرا دانشگاهها از نمرات Alevel  برای تصمیم گیری در این مورد که کدام دانشجویان پذیرفته شوند ،استفاده میکنند .

گذراندن این دوره به این منظور است که چون دانشگاههای انگلستان به عنوان بهترین دانشگاههای دنیا شهرت دارند و یک روش استاندارد برای قبول شدن در دانشگاه شرکت کردن در آزمونهای Alevel است.

دانشجویان در این آزمون ها شرکت  میکنند تا وارد دانشگاههای برتر انگلستان شوند ،همچنین نمرات بالا برای رشته های رقابتی لیسانس مانند پزشکی ،حقوق و مهندسی لازم و ضروری هستند .

دوره های Alevel اغلب در دانشگاه های سراسر دنیا به عنوان موفقیتی فوق الاده شناخته شده اند،بنا براین موفقیت در این دوره ها در ها به سوی موفقیت های نامحدود میگشاید .

عملکرد عالی در این  دوره ها نیازمند داشتن سطح بالایی در مهارت زبان انگلیسی و آگاهی از فرهنگ یادگیری بریتانیایی میزان قابل توجهی از آموزش مستقل لازم است.

دوره های foundation

دوره های تمام وقت هستند که برای دانشجویان خارجی که دوره دبیرستان را پشت سر گذاشته اند و در دوره دیپلم نمرات خوبی گرفته باشند قابل ورود میباشد .

این دوره جهت افرادی که برای ورود مستقیم به دانشگاههای انگلستان به دلیل تفاوتهای سیستم آموزشی کشور انگلستان و ایران واجد شرایط نیستند نیز ارایه می شود .

دوره Ifp  دانشجو را جهت ورود به دانشگاه در رشته های کارشناسی آماده میکند و مجموعه ای است از تحصیل در دروس انتخابی دانشجو و هم چنین انگلیسی در سطوح و دانشگاهی و مهارت های تحصیلی است.

در انتهای هر دوره دانشجو آگاهی لازم را از درس مورد نظر خواهد داشت به علاوه توانایی های خود را در زمینه مهارت های دانشگاهی و زبان برای ورود به دانشگاه در دوره های کارشناسی افزایش می دهد .

دانشجو جهت ورود به این دوره Ifb  بایستی بتواند مدارکی دال بر نشان دادن وضعیت  هوش خوب و استاندارد و درجه زیادی از انگیزه و سطح مناسبی از زبان انگلیسی از خود نشان دهد.

دانشجویان خارجی در صورتی که برای این دوره اقدام نمایند شانس بیشتری برای ورود به رشته دانشگاهی خو اهند داشت به شرطی که دوره را با موفقیت و با نمره های مورد نیاز پشت سر بگذارند و شرایط ورودی رشته مورد نظر را داشته باشند .

دوره های پیش دانشگاهی، آمادگی جهت دانشجویانی است که در کشور هایی تحصیل کرده اند که مدارک آن ها در انگلستان شناخته شده باشند عموما دانش آموزان باید نمره های خوبی از دروس خود در کشورشان داشته باشند تا بتوانند برای این دوره ها اقدام کنند ،این دوره شامل آمادگی برای زبان انگلیسی چه به صورت همزمان با مطالعه دروس دانشگاهی(فقط برای خود دوره انگلیسی ) می  باشد تا دانشجو مهارت های زبان انگلیسی خود را افزایش دهد حداقل سن برای ورود به این دوره ۱۷ سال تمام میباشد،دانش آموزانی که هنوز دیپلم نگرفته اند باید به جای دیپلم یک سال GCSE  را بگذارند و همچنین دارا بودن مدرک دیپلم از ایران نیز الزامی می باشد و برای ورود به Foundation  حداقل سطح زبان حدود IELTS 5 می باشد .

بعضی از دانشگاهها ممکن است مدرک زبان دیگر را نیز بپذیرند همچنین بعضی از کشورها از تست زبان برای دوره های پیش دانشگاهی معافند .

طول این دوره ها معمولا یک سال است و هزینه یک سال تحصیل در دوره های پیش دانشگاهی در انگلستان از ۴۰۰۰ پوند تا ۷۵۰۰ پوند بسته به موسسه آموزشی می باشد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *