سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری در انگلستان

ویزای اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری ۲۰۰ هزار پوندی و یک میلیون پوندی

به طورکلی در تعریف سرمایه گذاری می توان چنین گفت،انباشت وتزریق سرمایه به اقتصاد از این ایده نشات میگیرد که اقتصاد دانان موتور رشد و توسعه اقتصادی را سرمایه گزاری میدانند که یک نوع آن سرمایه گذاری خارجی ولو در سطح بنگاه های کوچک و خصوصی  باشد چرا که سرمایه گذاری نقش و جایگاه مهمی در میان الگوهای رشد و توسعه اقتصادی دارد و موجب ثبات سیاسی هم هست برای همین کشورها برای اتباع دیگر کشورها هم برای سرمایه گذاری و انجام فعالیت های اقتصادی – تجاری و پرداخت مالیات اجازه ورود و اقامت در کشور را میدهند که وارد کردن سرمایه باید در قالب مشخص و با شرایطی  که از طرف  آن کشور پیش بینی شده صورت گیرد به عنوان مثال ثبت شرکت تجاری ،ایجاد تجارت ….

کشور انگلستان یکی از کشورهای توسعه یافته می باشد که دارای حاشیه امنیت سرمایه گذاری بالا و نظام مالیاتی بسیار مناسب می باشد و اغلب متقاضیان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری تمایل دارند تا از طریق وارد کردن سرمایه خود به انگلستان اقامت این کشور را اخذ نمایند.

متقاضیان مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری به سه شکل میتوانند اقدام نمایند :

1.                  سرمایه گزاری ۲۰۰ هزار پوندی

ویزای ۲۰۰ هزار پوندی سرمایه گذاری در انگلستان برای متقاضیانی است که حداقل مبلغ دویست هزار پوند از سرمایه خود را در قالب مشخص به کشور انگلستان انتقال دهند، اخذ ویزای سرمایه گذاری ۲۰۰ هزار پوندی در انگلستان شرایطی دارد که شما برای اقدام آن باید با وکلایی مشاوره داشته باشید که آگاهی و اشرافیت کامل به قوانین مهاجرتی انگلستان از طریق سرمایه گذاری را داشته باشند.

مهاجرینی که تقاضای اخذ ویزای سرمایه گذاری انگلستان را دارند می توانند تمام خانواده خود و فرزندان زیر ۱۸ سال را با خود ببرند.

پس از ورود به کشور انگلستان، در خصوص نظام آموزشی و تحصیلی فرزندان متقاضیان اصل رفتار ملی اعمال می شود یعنی فرزندان متقاضیان از نظام آموزشی یکسان و رایگان همانند دانش آموزان انگلیسی بهره مند هستند ولی در صورت تمایل افراد میتوانند در مدارس خصوصی نیز تحصیل کنند.

فرد متقاضی و افراد تحت تکفل میتوانند از خدمات پزشکی رایگان و موجود در انگلستان بهره مند شده و نیازی به داشتن بیمه درمانی خصوصی ندارند.

شخص متقاضی باید مدرک  آیلتس ۵.۵_۵  را اخذ نماید و مبلغ ۲۰۰ هزار پوند را به حساب شخصی خود در انگلستان انتقال دهد و بعد ازگذشت  ۹۰ روز پرینت بانکی خود را به همراه طرح توجیه اقتصادی و سایر مدارک به سفارت ارائه دهد پس از ارائه مدارک به سفارت در صورت تایید مدارک دولت انگلستان یک ویزای سه سال ونیم برای شما و خانواده تان صادر می کند و شما باید در این مدت سه سال و نیم دو نفر تبعه انگلستان را به مدت ۱ سال مشغول به کار کرده و برای آنها حقوق و مالیات به دولت پرداخت کنید در این صورت ویزای شما به اقامت دائم تبدیل میشود و نباید مدت خروج شما از خاک انگلستان بیش از ۱۸۰ روز باشد، اگر چنین شود خللی در پروسه اقامتی شما وارد نمی شود فقط زمان بیشتری بطول می انجامد .

2.                  سرمایه گذاری ۵۰ هزار پوندی

 دولت انگلستان برای فارغ التحصیلان دانشگاه های انگلستان این شرایط را فراهم آورده که با توجه به این امر،این دسته از دانشجویان با دارایی ۵۰ هزار پوندی میتوانند اقدام به اخذ اقامت دائم بنمایند (البته در حال حاضر این بخش مثل سابق فعال نمی باشد)

3.                  سرمایه گذاری یک میلیون پوندی

داشتن سرمایه ای معادل یک میلیون پوند بطور نقد، تحت کنترل متقاضی و استفاده کامل برای سرمایه گذاری (طبق روش سرمایه گذاری کامل).

هفتصد و پنجاه هزار پوند از این سرمایه باید در انگلستان از طریق اوراق قرضه دولتی، خرید سهام و وام های دولتی سرمایه گذاری شود. همچنین می توان این سرمایه گذاری الزامی را در شرکت های فعال ثبت شده در انگلستان صرف کرد (به جز شرکت هایی که بخش اصلی فعالیّت خود را صرف سرمایه گذاری در املاک و ساختمان سازی می کنند). این مبلغ نمی تواند به طور سپرده ثابت در بانک ها یا سازمان هایی که کسب و کارشان پذیرش سرمایه نقدی اشخاص ثالث است سرمایه گذاری شود.

سرمایه گذار می تواند دویست و پنجاه هزار پوند باقی مانده را مطابق میل خود در انگلستان سرمایه گذاری کند.کل دارایی سرمایه گذار باید بیش از ۲ میلیون پوند باشد که یک میلیون از این سرمایه مطابق توضیحات بالا باید در انگلستان سرمایه گذاری شود. که بیشتر متقاضیان فقط ۱۷۰ هزار یورو از این مبلغ را به عنوان هزینه وام بانکی می پردازند که در واقع معادل سود سرمایه گذاری یک میلیون پوند است و با این تفاوت که قابل برگشت نیست.

 اقامت فيزيکی و زندگی در انگلستان اجباری است. متقاضی بايد ۵۰٪  وقت خود را، که معادل ۶ ماه در سال می باشد، در اين کشور بسر ببرد.

با توجه به اینکه مهاجرت یکباره به کشور انگلستان و به صرف کسب امتیازات لازم موفقیت تجاری شما را تضمین نمیکند و آشنایی با سیستم تجاری نیازمند حضور و درک محیط و آشنائی با مصرف کنندگان میباشد لذا  توصیه می شود قبل از هر اقدامی در امر سرمایه گذاری از طریق ویزای تحصیلی وارد این کشور شده و در ضمن اینکه دریکی از  بهترین دانشگاههای دنیا ادامه تحصیل می دهید می توانید با محیط اطراف خود آشنا شده و همینطور از نزد یک با نظام سرمایه گذاری این کشور آشنا شوید و به حقوق  خود نیز اشراف کامل پیدا کنید سپس برای  آینده شغلی  خود سرمایه گذاری  فرمایید و با خاطری آسوده اقامت دائم این کشور را اخذ نمائید .

7 پاسخ
  1. Avatar
    Alireza می گوید:

    با سلام
    اگر سرمايه گذاري يك ميليون پوند باشد ظرف چه مدتي اقامت دائم صادر ميشود؟
    اگر بيشتر از ١ ميليون پوند باشد چطور؟

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      آیتم سرمایه گذاری ۱میلیون پوندی در انگلستان وجود ندارد یا ۲۰۰ هزار پوند است یا ۲ میلیون پوندی

      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  2. Avatar
    سامان می گوید:

    با عرض سلام وخسته نباشيد
    بنده فارغ تحصيل در كارشناسي ارشد مديريت اجرايي ( بازاريابي )دانشكاه ازاد سنندج هستم و داراي ۷ سال سابق كاري در زمينه ماركتينك و صنايع نفت وكاز و با سرمايه تقريبا ۱۰۰۰۰۰دلار يا ۷۰۰۰۰ بوند انكليس . تمايل به اقامت المان و انكليس را دارم , خواهشمندم با توجه به شرايط بنده و مبلغ سرمايه كجا را با جه شرايطي بيشنهاد ميديد ؟ البته مدرك زبان را هم ندارم
    خواهشمندم راهنمايي بفرماييد ,
    ممنون
    كرمي

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ؛ شما می توانید از طرق مختلف مهاجرتی ، اعم از تحصیلی ، اخذ ویزای کاری ، سرمایه گزاری و… اقدام نمایید . البته با ارائه رزومه و شرایط سنی و تحصیلی دقیق خود بهتر می توانیم شما را راهنمایی نمائیم . در صورت کسب اطلاعات بیشتر ، با برقراری تماس با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، اقدام نموده و از مشاوره تلفنی رایگان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      گلناز باقری می گوید:

      سلام و عرض ادب
      براي مهاجرت از طريق كاري براي كشور آلمان ميتوانيد اقدام كنيد ولي نياز به مدرك آيلتس جنرال حداقل ٥ و دانستن زبان آلماني در حد a2 ميباشيد بعد از گذشت ٥ سال و پرداخت ماليات ميتوانيد به اقامت اين كشور برسيد ،براي رسيدن به اقامت المان از راه ثبت شركت نيز ميتوانيد اقدام كنيد كه البته توصيه ميشود ابتدا از طريق كاري ورود پيدا كرده و سپس سرمايه ي خود را وارد كنيد .كشور انگلستان شرايط اقامتي سختي دارد و رسيدن به اقامت به راحتي ميسر نيست ،سرمايه گذاري در اين كشور ٢٠٠٠٠٠ پوندي ميباشد و همچنين براي مهاجرت از طريق كار به اين كشور بايستي جاب افر داشته باشيد.
      با تشكر و تجديد احترام

      پاسخ
  3. Avatar
    هلما می گوید:

    خیلی عالی بود اول حوصله نداشتم بخونم عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    پاسخ
    • Avatar
      هلما می گوید:

      عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای میدونین چند روز طول کشید تا این متن رو بخونم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *