تحصیل در انگلستان درمقطع دبیرستان

مهاجرت تحصیلی به  انگلستان – اعزام دانشجو به انگلستان – وکیل مهاجرت در خصوص تحصیل در انگلستان

در انگلستان تحصیل در تمامی مقاطع امکان پذیر میباشد .

اگر  شما دارای مدرک دیپلم باشید میتوانید برای ادامه تحصیل در انگلستان در یکی از دوره های A Level یا foundation پذیرش بگیرید در این مطلب قصد داریم که خصوصیا ت این دوره ها را

شرح دهیم .

ابتدا درباره دوره  A Level باید بگوییم که این دوره معمولا  دو ساله میباشد که البته لازم به ذکر است که در تعداد محدودی از کالج ها این دوره یکساله برگزار میشود مانند کالج بلربیز.

 این دوره از معتبرترین دوره های پیش دانشگاهی میباشد. اشخاصی که قصد دارند در بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل دهند و یا قصد دارند در رشته پزشکی ، دندانپزشکی و یا داروسازی تحصیل نمایند حتما باید این دوره را بگذانند.  البته لازم به ذکر است که این دوره از سطح بسیار بالایی برخوردار است . و بیشتر دروسی که  در این دوره  ارایه میشود دروس علوم پایه میباشد و اگر شخص  نمرات بالایی  در این دروس اخذ کند میتوانند در بهترین دانشگاه های انگلیس ادامه تحصیل دهد.

بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در نقاط مختلف جهان تمایل به ادامه تحصیل در رشته های پزشکی در کشور انگلستان را دارند ولی با اخذ راهنمایی و مشاوره نا مناسب از اشخاصی که خود را به دروغ وکیل مهاجرت معرفی میکنند از هدف خود دور میشوند.

 کشور انگلستان با داشتن بیش از ۳۰۰۰ کالج و دانشگاه یکی از کشورهایی می باشد که بهترین نظام آموزشی را به متقاضیان ارایه میدهد.
دانش آموزانی که دیپلم تجربی دارند و علاقه مند به تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاههای معتبر انگلستان هتستند ، مستلزم گذراندن دوره A Level  می باشند همچنین است دانش آموزانی که دیپلم یا پیش دانشگاهی از رشته ریاضی فیزیک دارند و میخواهند در رشته های سطح عالی در انگلیس تحصیل کنند این دوره را باید طی کنند.

معمولا مدارکی که برای پذیرش گرفتن برای این دوره از کالجهای انگلیس نیاز است شامل: مدرک دیپلم با ریز نمرات ،مدرک پیش دانشگاهی با ریز نمرات (در صورت وجود)  ، داشتن مدرک زبان آیلس با نمره حداقل ۵/ ۴ ، پاسپورت و شناسنامه میباشد.

دوره های دیگری که قبل از ورود به دانشگاه در کشور انگلستان وجود دارد به نام   Foundation  میباشد . این دوره مخصوص کسانی است که دارای مدرک دیپلم در رشته های ریاضی ، انسانی و تجربی  و یا فنی و حرفه ای می باشد .که طول این دوره ۱ سال می باشد .این دوره نسبت به دوره A LEVEL سطح پایین تری دارد و بیشتر برای اشخاصی است که می خواهند در رشته های فنی مهندسی و انسانی در بهترین دانشگاه های انگلستان ادامه تحصیل دهند.
مدارک مورد نیاز  برای اخذ پذیرش در این دوره نیز مانند دوره ALEVEL میباشد و شامل مدرک دیپلم و ریز نمرات  ،مدرک زبانielts4.5،پاسپورت و شناسنامه میباشد .
البته باید خاطر نشان کنیم که پذیرش گرفتن از کالجهای انگلستان تنها بخشی از کار میباشد و بعد از پذیرش باید برای اخذ ویزا اقدام نمایید . که شما بعد از پذیرش نتوانید ویزا را دریافت کنید عملا کار و هزینه ای که برای اخذ پذیرش انجام داده اید بی فایده میباشد. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم در صورتی که قصد ادامه تحصیل در انگلستان را دارید با وکیلان زبده در این زمینه مشاوره نمایید.

24 پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب قربان کشور انگلستان روی گپ تحصیلی فوق العاده حساس میباشد جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید.۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸و۴۸

      پاسخ
  1. Avatar
    سارا سرابی می گوید:

    آیا میشود با ساپورت فامیل مقیم در انگلستان اخذ پذیرش کالج و هم چنین برای دیگر اعضای خانواده اقامت گرفت؟ برای دختر ۸ ساله ام از دبستان

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، لازم به ذکر است که شما به راحتی می توانید از طریق ویزای Tier 4 ، اقدام به گرفتن اخذ پذیرش تحصیلی برای فرزند هشت ساله خود نمایید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، تماس برقرار نموده و از مشاوره رایگان تلفنی مشاوران و کارشناسان ارشد برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  2. Avatar
    هاجر هويزاني می گوید:

    سلام وقت بخير ،بسري داريم ١٧ سالشه ورشته رياضي. قصد داريم بفرستيمش اينكليس ممنون ميشم مؤسسه هاي معتبر را بما معرفي كنيد.

    پاسخ
  3. Avatar
    محمد محمدیان می گوید:

    باسلام واحترام اینجانب دارای پسری ۱۵ ساله می باشم که تصمیم دارم برای مقطع
    دبیرستان در انگلستان تحصیل نماید خواهشمنداست در خصوص هزینه ها مرا راهنمائی نمایید

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      هزینه ها از ۱۰۰میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان سالیانه بسته به کالج ها متغییر می باشد.

      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  4. Avatar
    محمد می گوید:

    سلام
    میخواستم بدونم من که دیپلم فنی حرفه ای معماری دارم چجوری میتونم تو دانشگاه انگلستان تحصیل کنم؟و هزینه اون چقدر میشه

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با عرض سلام اولا لطف کنید سن خود را اعلام دارید و دیگر اینکه آیا گپ تحصیلی دارید یا خیر ،جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، شرایط تحصیل در مقطع دبیرستان در کشور انگلستان ، منوط به گذراندن دوره ای به نام GCSE می باشد ، که برای دانش آموزان زیر دوم دبیرستان است و برای دانش آموزان مقطع بالاتر از دوم دبیرستان ، دوره تحصیلی A LEVEL هست که دو ساله است و بایستی سپرس نمایند . در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  5. Avatar
    معصومه می گوید:

    سلام خسته نباشید من ۱۷سالمه و سال سوم انسانیم درسام خوبه معدلم تا حالا کمتر از ۱۸نشده و۱۸به بالاست ولی امتحانات نهاییم هنوز تموم نشده میخوام حقوق بخونم ولی چون تبعه افغانی هستم شرایط و هزینه دانشگاه تو ایران خیلی برام بالاست و فاقد توان پرداخت اونم خواهرمم چهارم تجربی با معدل ۱۹به بالاست و داری مدرک آیلس هست ولی به دلیل هزینه سنگین دانشگاه نمی خواد کنکور بده ولی خیلی دوست داریم ادامه تحصیل بدیم میخواسم ببینم شانسی واسه گرفتن بورسیه داریم؟

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، شما می توانید در صورتی که واجد شرایط باشید در یکی از دانشگاه های ایتالیا اقدام نمایید و از بورس DSU در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید استفاده نمایید . در صورت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، تماس برقرار نموده و از مشاوره رایگان تلفنی مشاوران و کارشناسان ارشد برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  6. Avatar
    Saba می گوید:

    با سلام،من سوم دبیرستان هستم و آخر امسال امتحانات نهایی میدم.معدلم هم هر سال بالای ۱۹ بودن و از دبیرستان های خوب هستم.میخواستم بدونم که چجوری میشه تویِ لندن بورسیه شد که من بعد از پایان سوم دبیرستان برم اونجا و طوری که تویِ سریعترین زمان ممکن به دانشگاه برم و تو رشته پزشکی تحصیل کنم.و اینکه اگر شرایط بورسیه رو داشته باشم هزینه های تحصیلم حدودا چقدر میشه؟

    پاسخ
  7. Avatar
    saman می گوید:

    سلام خسته نباشید پسری ۱۵ ساله دارم و تصمیم دارم ایشون رو برای تحصیل به اروپا بفرستم.ولی هزینه های کالج در انگلستان بسیار بالاست.می خواستم بدونم شرایط بورسیه شدن چگونست وآیا در مقطع دبیرستان امکان پذیره؟شما چه کشور دیگریو پیشنهاد میکنید؟

    پاسخ
  8. Avatar
    fateme می گوید:

    سلام.من سال دوم دبیرستان هستم.برای ادامه تحصیلم میخوام به لندن برم.میخواستم بدونم چه شرایطی داره و چه مزایایی داره؟
    رشته ی تحصیلی ام فنی حرفه ای (معماری ) هستش

    پاسخ
  9. Avatar
    AK می گوید:

    با سلام. من دانش آموز ۱۶ ساله هستم که قصد ادامه تحصیل در دبیرستان و یا کالج های انگلستان دارم. کاملا به زبان انگلیسی مسلط ام و کمی هم فرانسوی می دانم. به طور کلی از نظر درسی مشکلی ندارم و در مسابقه ها و برنامه های علمی شرکت کردم. میخواستم بدونم که میشه بورسیه بگیرم و در مقطع دبیرستان ادامه تحصیل بدم یا باید اول دیپلمم رو بگیرم و بعد اقدام کنم.

    پاسخ
  10. Avatar
    مهاندخت می گوید:

    با سلام و خسته نباشید .من ۱۶سال سن دارم و سال اول رشته تجربی هستم معدلم همیشه ۱۹.۵۰ به بالا بوده ولی تنها امسال ۱۸.۳۳ شده ایا میتوانم بورسیه شوم و در مدارس انگلیس تحصیل كنم و انگلیسیم ضعیفه باید همینجا برم كلاس و ایتلس بگیرم یا میشه در اونجا برم كلاس و از كی میتونم اقدام به رفتن كنم .
    و این سال حساب میشه تو دوره های تحصیلی یا نه

    پاسخ
  11. Avatar
    ali می گوید:

    سلام من ١٥ سالمه و كلاس هشتم رو تموم كردم و خيلى انگلستان رو دوست دارم ميخواستم ببينم ميتونم از يكى از كالج هاى لندن بورسيه بگيرم؟
    (البته مشكل مالى زيادى ندارم اما ميخوام بورسيه بشم لطفا كمك كنيد).ممنون.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *