تحصیل در مالزی

وکیل مالزی، مهاجرت به مالزی (ویزا مالزی ، تحصیل در مالزی ، ویزا دانشجوئی مالزی ، اعزام دانشجو به مالزی ) :

کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و پایتخت آن کوالالامپور می باشد. پایتخت اداری آن پوتراجایا می باشد که سازمان های دولتی و وزارت خانه ها در این شهر می باشند.

توجه داشته باشید در حال حاضر کشور سنگاپور دیگر جز مالزی نمی باشد به صورت کشوری مستقل درآمده است. امروزه سنگاپور کشوری مستقل و پیشرفته تر از مالزی محسوب میشود با تمام استانداردهای وموجود در مالزی که شرایط قانون آن کاملا از مالزی مجزا محسوب میشود و شما میتوانید هر گونه سوالی در مورد مالزی دارید را از ما بپرسید.موسسه ملکپور تمام خدمت  ، اعزام دانشجو ، ویزای تحصیلی یا پذیرش در سنگاپور را به انجام میرسند.

واحد پول مالزی  رینگیت می باشد که حدودا هر یک رینگیت ۹۸۰۰۰ریال  واحد پولی کشور ایران می باشد و بر طبق آمار منتشر شده در دنیا جز یکی از واحد های پولی می باشد که از ثبات نسبی برخوردار بوده است .

مالزی یک جامعه چند دینی است و لکن اسلام دین رسمی این کشور محسوب می شود.از آنجایی که مالزی یک کشور چند ملیتی ( هند،چین،تایلند و …)محسوب می شو،بنابراین مردم در این کشور به زبان های مختلفی صحبت می کنند.لهذا یکی از مهمترین زبان هایی که در این کشور صحبت می شود زبان بین المللی انگلیسی می باشد. ذکر این نکته لازم می باشد که در کشور مالزی از حیث جاذبه های گردشگری،توریستی جزیکی از بهترین  کشورهای دنیا محسوب می شود.هرچند که در آسیا واقع شده است .طبیعتا هزینه زندگی در چنین کشوری نسبتا بالا و لکن از رفاه اجتماعی مناسبی برخوردار می باشد.(یک خانواده دو نفره حدود ماهی هزار دلار میباشد.

 

 

تحصیل در مالزی( پذیرش تحصیلی در مالزی ، تحصیل در مالزی ، وکیل برای اخذ ویزای تحصیلی مالزی)

تحصیل در کشور مالزی در تمامی مقاطع تحصیلی امکان پذیر می باشد.

تحصیل در مدارس مالزی( چگونگی  تحصیل در مدارس مالزی،مدارس ایرانی در مالزی )

دانش آموزانی که می خواهند در مدارس مالزی ادامه تحصیل دهند باید در نظر داشته باشند که تحصیلات دوره راهنمایی یا متوسطه مقدماتی در این کشور بین ۱ تا ۳ سال می باشد.که این مدارس مختص کسانی می باشد که سن ایشان بین ۱۳ تا ۱۵ سال باشد. البته امکان تحصیل کودکان که خانواده های خود به مالزی می آیند در هر سنی از ۳ تا ۱۳ سال نیز هست .اگر شما الان در مالزی هستید و برای فرزندان خود به دنبال محل مناسبی هستید حتما با مشاورین موسسه ملکپور مشاوره رایگان داشته باشید . تحصیل کودکان شما در مالزی در مدارس ایرانی مالزی ، مدارس بین المللی مالزی یا سایر مدارس مالزی موجود است.

سطح آموزش متوسطه تکمیلی که دوره های ۴ تا ۵ ساله دبیرستان بوده و مختص سنین ۱۶ تا ۱۷ سال می باشد.مدت زمان دوره راهنمایی در این کشور حدود ۲ سال می باشد .

در کشور مالزی مدارس به چند نوع اند : ۱) مدارس خصوصی  ۲)بین المللی     ۳) دولتی

هزینه تحصیل و زندگی در کشور مالزی برای دانشجویان سالیانه ۵۰ تا ۶۰ میلیون می باشد. اولیای دانشجویان زیر ۱۲ سال توجه داشته باشند که می توانند در مدت تحصیل فرزندان خود یکی از آنها( پدر یا مادر) به همراه وی به کشور مالزی راهی شود.

 

کالج زبان مالزی ( تحصیل زبان انگلیسی در مالزی ، اعزام دانشو به مالزی ، مهاجرت مالزی ):

یکی از بهترین راه های ورود به دانشگاه های مالزی ورود به کالج های زبان ان کشور می باشد که پس   از گذراندن دوره زبان وارد دانشگاه شوند. این کالج ها هزینه ای حدود ۶۰۰ دلار دارند.همچنین نکته قابل تامل در مورد اخذ پذیرش  کالج زبان مالزی باید به این نکته اشاره کرد که ویزای همراه معمولا برای    کسانی که مدرک پیش دانشگاهی یا لیسانس دارند با دشواریهایی همراه است که شانس  اخذ آن را پایین می آورد .

تحصیل در مقطع لیسانس ( وکیل مهاجرت به مالزی،مهاجرت به مالزی، تحصیل مالزی ، اعزام دانشجو )

تحصیل در مقطع لیسانس در کشور مالزی  برای اشخاصی می باشد که تمایل دارند با در دست داشتن     مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و یا  کاردانی از ایران جهت ادامه تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاهها   مالزی ادامه تحصیل دهند و یا مستقیم با داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای ادامه تحصیل در مقطع         لیسانس اقدام نمایند.

 هزینه تحصیل و زندگی در مقطع لیسانس در کشور  مالزی حدود سالانه ۱۶-۱۷ هزار دلار می باشد.و تحصیل حدود ۳تا ۴ طول میکشد. کشور مالزی  دارای دانشگاههای متعدد و نظام آموزشی خوبی  می باشد. در کشور مالزی دانشگاه ها به دو دسته تقسیم می شوند.گروه اول دانشگاههایی می باشند که هزینه بالایی دارند و  حدود ۸-۹ هزار دلار  در سال می باشند. دسته دوم دانشگاههایی می باشند که هزینه تحصیلی در آن ها پایین تر بوده و حدود ۵ هزار دلار می باشد.

کشور مالزی برای اشخاصی که مدرک زبان ندارند کالجهای زبان در نظر گرفته تا دانشجویان در محیطی انگلیسی زبان به تحصیل زبان بپردازند .

تحصیل در مقطع فوق لیسانس ( کارشناسی ارشد در مالزی، اخذ پذیرش از بهترین دانشگاهها مالزی ، اعزام دانشجو برای فوق لیسانس مالزی)

فارغ التحصیلان مقطع لیسانس میتوانند در مقطع فوق لیسانس در خواست خود را اعلام نمایند . تحصیلات در مقطع فوق لیسانس سالانه ۱۷تا۱۸هزار دالار به امراه هزینه زندگی می باشد .البته توجه داشته باشید در مقطع فوق لیسانس به دانشجویان در هفته ۲۰ ساعت اجازه کار میدهند.در این مقطع ویزای همراه برای متقاضی اصلی  (main applicant) صادر می شود و متقاضیان می توانند متناسب با شرایط خویش همراه با همسر یا فرزندان خود جهت ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کشور مالزی اقدام نمایید.

9 پاسخ
  1. Avatar
    fari razi می گوید:

    با سلام
    من و همسرم هر دو بازنشسته تامین اجتماعی هستیم و دارای ۲ فرزند به سن های ۱۴ و ۱۷ سال هستیم . الان تصمیم به مهاجرت به کشور مالزی گرفته ایم . سوالاتی برایمان پیش آمده که درخواست جواب آنها را دارم . ما از چه طریقی میتوانیم بعنوان اقامت دایم در مالزی اقدام کنیم و فرزندانمان هم بتوانند در آنجا به راحتی درس بخوانند ؟؟

    پاسخ
    • Avatar
      ترانه معمار می گوید:

      با سلام
      شما میتوانید از طریق اخذ اقامت ۱۰ ساله یا خانه دومMM2H اقدام کنید. در این روش شما اقامت ۱۰ ساله کشور مالزی را دریافت میکنید و پس از اتمام مدت نیز میتوانید آن را تمدید کنید.

      پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب کشور مالزی اقامت دایم ندارد قربان حتی اگر با مالایی هم شخصی ازدواج کند اقامت دائم در ابتدا اخذ نمیکند جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  2. Avatar
    نسترن می گوید:

    با سلام
    میخواستم بدونم ۲۰ ساعت کار در هفته که در مقطع فوق لیسانس امکان پذیر است، چند دلار در هفته میشه؟ شغلو خودمون میتونیم انتخاب کنیم یا محدودیت داره…
    با تشکر

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      سوال خیلی کلی بیان شده ،بستگی دارد به شغلی که انتخاب می کنید.

      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  3. Avatar
    r.s می گوید:

    سلام من دانشجو ترم آخر مهندسی کشاورزی گرایش گیاهپزشکی در دانشگاه سراسری روزانه هستم با معدل ۱۳/۷۳ و دارای مدرک آیلتس با نمره ۶ آیا امکان تحصیل در مقطع ارشد در رشته زبان انگلیسی را در مالزی در دانشگاه های دولتی دارم؟ هزینه کل دوره با هزینه زندگی به پول ایران چقدر است؟

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      بلی ، ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان سالیانه تحصیل و زندگی

      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  4. Avatar
    mohammad می گوید:

    سلام و خسته نباشید
    کسی که ۱۷ سالشه و دیپلم فنی کامپیوتر آخرین مدرک تحصیلیشه میتونه تو مدارس خصوصی secondary school بخونه بعدش پیش دانشگاهی بگیره تو مالزی؟نیاز به ویزا نداره؟
    ممنون اگه پاسخ بدین

    پاسخ
  5. Avatar
    محمد می گوید:

    سلام.پسرم ۱۶ ساله و در کلاس دهم رشته تربیت بدنی و قصد اعزام ایشان به مالزی جهت ادامه تحصیل و ورزش تخصصی ایشان که فوتبال هست رو دارم.لطفا چگونگی و هزینه رو بفرمایید.ایشون باید به تنهایی بره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *