سرمایه گذاری در کشور فرانسه

سرمایه گذاری در کشور فرانسه ( ثبت شرکت در اروپا ، وکیل مهاجرت در کشور فرانسه ،اخذ ویزای سرمایه گذاری فرانسه یا سایر کشورهای اروپایی  ):

اخذ ویزای سرمایه گذاری در کشور فرانسه یکی از راه های ورود به این کشور می باشد .

افرادی که شرکتی در ایران یا جای دیگر دنیا دارند اکنون میخواهند این شرکت را در اروپا ثبت نمایند یا از این طریق اقامت تجاری خود و خانواده را اخذ کنند هم تجارت نمایند می توانند از این طریق اقدام نمایند

دولت فرانسه شرایطی را فراهم نموده است تا اشخاص متقاضی برای سرمایه گذاری دراین کشور بتوانند از طریق خرید یک شغل و یا راه اندازی یک واحد صنفی در کشور فرانسه ، ویزا ی سرمایه گذاری  این کشور را اخذ کنند و جهت اخذ اقامت کشور فرانسه اقدام نمایند.

شما می توانید برای اخذ اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری با وکلایی مشورت کنید که به راحتی و در کمترین زمان ممکن اقامت فرانسه را برای شما اخذ نمایند .

اشخاصی که در ایران صاحب شرکت باشند ، می توانند در فرانسه به راه اندازی شرکتی بپردازند . بدین معنا که سهام شرکت ایرانی ۱۰۰ درصد سهام شرکت فرانسوی را دارد و شخص متقاضی خود را به عنوان کارمند این شرکت معرفی می کند و حقوقی را معین می کند که به عنوان درآمد ماهانه ی خود از این شرکت دریافت می کند . این حقوق به صورت ماهانه باید بیش از ۲۰۰۰ یورو باشد . شایان ذکر است که از نظر دولت فرانسه اثبات این مسئله امری مهم تلقی می شود که سمت و فعالیت شخص مورد نظر در شرکتی که به ثبت رسیده است بسیار مهم و در اداره ی شرکت حیاتی می باشد .

پس از بررسی موارد ذکر شده و راه اندازی شرکت مذکوره ، شخص متقاضی می تواند ویزایی ۳ ساله دریافت نماید که به خانواده ی ایشان نیز به تبعیت وی می توانند این ویزا را نیز دریافت کنند .

نکته جالب توجه این است که اساسا شرکتها برای ثبت و افتتاح حساب هیچ مشکلی نخواهند داشت .

4 پاسخ
  1. Avatar
    محمد می گوید:

    من درارای نمایندگی خدمات لوازم خانگی هستم آیا میتوانم در فرانسه شرکت خدملتی تاسیس کنم . ؟ راهنمایی کنید ممنون میشم

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب میتوانید اقدام نمایید ولی هزینه خیلی بالایی دارد و پیشنهاد میشود در کشورهای دیگر اقدام نمایید جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  2. Avatar
    محمد رضا رجبی می گوید:

    سلام برای ثبت شرکت ایرانی در فرانسه نیاز به مکان داریم و این مکان باید چه شرایطی داشته باشد

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، سوال شما بسیار کلی می باشد . بسته به نوع بیزنس و تجارتی که برای آن شرکت ثبت گردیده است متفاوت می باشد.در صورت کسب اطلاعات بیشتر ، با برقراری تماس با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، اقدام نموده و از مشاوره تلفنی رایگان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *