درباره و هزینه ی زندگی در پرتغال

درباره و هزینه ی زندگی در پرتغال

همسایگان کشور پرتغال ، هزینه های زندگی پرتغال ، مخارج زندگی دانشجویی در پرتغال ، قدرت اقتصادی پرتغال ، هزینه های آب و تلفن در پرتغال ، هزینه های اینترنت در پرتغال ، هزینه اجاره ملک پرتغال ، جایگاه اجتماعی پرتغال ، وضعیت پرتغال در شنگن

در کشور پرتغال به علت حضور در اتحادیه اروپا و عضویت در شنگن شرایط بسیار عالی را برای مهاجرت دارد از این جهت در خواست برای  کشور پرتغال سطح بالای اروپایی زیاد می باشد . همسایگان کشور پرتغال یکی از دلایل ایجاد رشد شرایط اقتصادی پرتغال است . هزینه های زندگی پرتغال برای دانشجویان و مخارج تحصیل در پرتغال برای دانشجویان بسیار مناسب است . هزینه های انرژی و آب و اینترنت در پرتغال قابلیت بررسی و تأمل را دارد . هزینه های اجاره مسکن و خرید ملک در پرتغال مناسب است . چگونگی سطح اجتماعی پرتغال در اتحادیه اروپا را مشخص نماییم .

کشور پرتغال در جنوب غربی اروپا واقع گردیده است و پایتخت پرتغال لیسبون می باشد . کشور پرتغال در حوزه شنگن واقع شده است و به راحتی فرد می توانید با اخذ کارت اقامت کوتاه مدت هم تمامی کشورهای حوزه شنگن را سفر نمایید . شایان ذکر است کشور پرتغال در اعضاء ناتو می باشد .

زبان رسمی و رایج برای کشور پرتغال ، زبان پرتغالی و میراندی است که در زمره هم خانواده های زبان رومی می باشد شایان ذکر است که ۸۰ % از مردم پرتغال به زبان انگلیسی تسلط دارند . کشور پرتغال از نظام جمهوری برخوردار می باشد . واحد پولی کشور پرتغال همانند سایر کشورهای حوزه شنگن یورو می باشد .

1

کشور پرتغال شامل کشورهای عضو شبه جزیره ایبری می باشد و در دامنه فلات های کشور اسپانیا ارتباط دارد . کشور پرتغال دارای ۱۸ شهر ، هفت ناحیه و دومنطقه می باشد که به صورت خود مختار اداره می گردد .

جمعیت کشور پرتغال در حدود ۱۰٫۶۷۶٫۹۱۰نفر تخمین زده شده است . این در حالی است که مساحت کشور پرتغال در حدود ۹۲٫۳۴۵ کیلومتر مربع است . پرتغال با دارا بودن سواحل زیبا توریست بسیاری را به خود جذب نموده است و دارا بودن مناطق مرتفع و فلات های عظیم تقریبا از شرایط محیطی و آب و هوایی عالی بهره مند می باشد . کشور پرتغال از سهم جمعیتی خود ۵۲ % آن زنان و ۴۲ % آن را مردان و آقایان تشکیل می دهد .

اقتصاد کشور پرتغال مبتنی بر صنایع شراب سازی ، صنایع چوب پنبه سازی ، ماهیگیری ، کشاورزی و دامپروری بنا گشته است . کشت های اصلی در صنعت کشاورزی پرتغال بر پایه گندم ، ذرت ، گوجه فرنگی ، انگور و سیب زمینی می باشد .

در کشور پرتغال که جمعیتی برابر با ۱/۱۷ ایران را دارد دارای ۵۰٫۰۰۰ مسلمان می باشد . امید به زندگی در این کشور تا سن ۷۳ سال تخمین زده شده است .

2

برای مهاجرت به کشور پرتغال و بررسی مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت پرتغال بهتر از با وکلای حاذق مشاور شوید و از آنان در این راه پر ریسک مشاوره کسب کنید .

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *