درباره و هزینه زندگی در بلاروس

درباره و هزینه زندگی در بلاروس

اگر میخواهید درباره و هزینه های زندگی در بلاروس بدانید یا میخواهید هزینه های تحصیل در بلاروس را بدانید با مشاوران زبده و کارآزموده ما تماس بگیرید آیا میخواهید بدانید هزینه های زندگی بلاروس چگونه است ؟ آیا میخواهید درباره کشور بلاروس بدانید با ما همراه باشید مشاوران ما آماده پاسخگویی به هرگونه سوال شما عزیزان در باب درباره هزینه زندگی در بلاروس میباشند .

بلاروس سرزمینی دور از دریا در اروپای شرقی میباشد که با کشورهای روسیه ، اکراین ، لهستان ، لیتوانی ولتونی هم مرز میباشد پایتخت بلاروس شهر زیبای مینسک میباشد و چند تا از شهرهای مهم بلاروس بوست ، گرودنو، گومل ، موگلیف و ویتبسک میباشد این کشور تحت نام جمهوری بلاروس شناخته میشود زبان رسمی کشور بلاروس روسی میباشد بلاروس یک جمهوری میباشد که توسط رئیس جمهور و مجلس دوگانه ، مجلس ملی و مجمع ملی بلاروس اداره میشود .

مساحت کشور بلاروس ۲۰۷۵۹۵ کیلومتر مربع است و جمعیت بلاروس بالغ بر ۱۰ میلیون نفر میباشد بلاروس کشوری دور از دریاست نسبتا پست میباشد و دریاچه ها و رود خانه ها کشور بلاروس را تکه تکه کرده اند.آب و هوای کشور بلاروس زمستان های سرد ( ولی معتدل تر از زمستانهای روسیه ) و تابستانهای خنک و بارانی دارد. ۳۴% مناظر کشور بلاروس را جنگل ها پوشانده اند و محصولات جنگلی یکی از پر رونق ترین منابع طبیعی کشور بلاروس میباشد و منابع طبیعی دیگری هم در بلاروس یافت میشود که شامل : ذخایر سنگ نارس ، مقادیر کمی نفت و گاز طبیعی ، گرانیت ، دولومیت ، سنگ آهن ، خاک رسوبی ( آهک دار ) ، گل سفید ، ماسه ، شن و خاک رس میباشد . کشور بلاروس از لحاظ اقتصادی تقریبا با ثبات میباشد ولی تا حدود زیادی در تهیه مواد خام به روسیه وابسته میباشد . از لحاظ اقتصادی بلاروس خود در همسود کشورهای مستقل ، مجمع اقتصادی اوراسیا و اتحادیه روسیه و بلاروس شرکت دارد .

1

هزینه های زندگی در کشور بلاروس نسبت به دیگر کشورهای اروپایی ارزانتر میباشد و همچنین نسبت به کشور همسایه خود روسیه هم هزینه های زندگی در بلاروس و هم هزینه های تحصیل در بلاروس کمتر از روسیه میباشد کشور بلاروس کشوری زیبا و امن برای دانشجویان میباشد و دارای دانشگاه های معتبری در سطح دنیا میباشد ما به شما متقاضی عزیز دانشگاههای بلاروس را توصیه میکنیم هزینه های تحصیل در کشور بلاروس تقریبا پایین تر از همه کشورهای دنیا میباشد هزینه زندگی دانشجویی در کشور بلاروس حدود ماهی ۵۰۰ یورو میباشد البته اگر از خوابگاههای دانشجویی استفاده نمایید و اگر بخواهید مسکن اجاره نمایید ماهانه حدود ۱۰۰ تا ۱۴۰ر دلار به هزینه های شما اضافه میگردد . هزینه های تحصیل در کشور بلاروس به زبان انگلیسی بین ۴ تا ۵ هزار دلار میباشد که البته به تحصیل زبان روسی بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰دلار ارزانتر میباشد و در مجموع برای یک زندگی دانشجویی حدود سالانه ۴۰ میلیون تومان هزینه تحصیل و زندگی فرد میشود که این هزینه برابری میکند با کشورهای اروپایی که تحصیل در آنها رایگان میباشد از مزایای کشور بلاروس تحصیل به زبان انگلیسی و بدون مدرک زبان و هزینه های زندگی و تحصیل ارزان در بلاروس ، نیاز نبودن به نشان دادن ساپورت مالی به سفارت ، بالا بودن امنیت کشور بلاروس و معتبر بودن برخی از دانشگاههای این کشور میباشد . شما متقاضی گرامی با فارغ التحصیلی از دانشگاههای کشور بلاروس به راحتی میتوانید برای ادامه تحصیل به کشورهای اروپای غربی و مرکزی و آمریکا بروید و حتی در دوران دانشجویی میتوانید به دانشگاههای برتر دنیا در اروپا و آمریکا ترنسفر کنید .

متقاضی گرامی اگر میخواهید اطلاعات کاملتر و جامع تری در باره و هزینه زندگی در بلاروس داشته باشید با موسسات مهاجرتی معتبر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی ما بهره مند شوید مشاوران و حقوقدانان کارآزموده و زبده ما آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان در باب هزینه های زندگی در بلاروس ، درباره ی کشور بلاروس و هزینه های تحصیل در بلاروس میباشند. با ما همراه باشید و از اطلاعات جامع و کامل مشاوران ما استفاده نمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *