معرفی دانشگاه های آمریکا

معرفی دانشگاه های آمریکا

چگونه در بهترین دانشگاه های امریکا پذیرش بگیریم؟( در این مقاله مطالب بسیار دلنشینی در باب پذیرش در امریکا را به شما یادآور خواهیم شد با محوریت یکی از بهترین دانش گاههای ایالات متحده )

دوره یکساله MBA  (مدیریت اجرایی) در دانشگاه هالت

این برنامه یکساله برتر در جهان برای اولین بار توسط رهبران کسب و کار طراحی شده  است .

اقتصاد جهانی امروز بیشتر به سود کسانی است که می توانند از مرزها عبور کنند و فرهنگ های گوناگون را درک کنند و در زمینه بین المللی فعالیت کنند.

از مزیت های تحصیل در این دانشگاه  این است که این امکان را به شما می دهد که با همکاری اتباع ۱۴۰ کشور دنیا که در مجموع به ۱۰۵ زبان سخن می گویند، از کارشناسان آشنا با بازارهای آمریکایی ،اروپایی و کشورهای درحال توسعه بهره گیرند.

این دانشگاه برنامه ای دارد با عنوان پویایی جهانی که در قالب آن شما میتوانید در یکی از شعبه های این دانشگاه در یکی از کشورهای جهان ثبت نام کنید و سپس سه ماه در دو شعبه دیگر دانشگاه درس بخوانید.

برای مثال می توانند در بوستون ثبت نام کنند و سپس از شعبه آن در لندن یا سائوپائولو ، به شعبه آن در شانگهای سفرکنند همچنین می توانندنخست به شعبه سان فرانسیسکو منتقل شوند و از آنجا به دوبی یا نیویورک بروند.

کارکنان دانشگاه هالت افرادی متعهد و با تجربه از افراد حرفه ای هستند که از لحظه پذیرش تا فارغ التحصیلی با شما همراه خواهند بود.

دانشگاه هالت روز به روز رو به پیشرفت است به طوری که در زمره یک درصد نخست دانشگاه های تجارت جهان است.

و د رتبه بندی دانشگاه های اکونومیت ، دانشگاه  هالت در آمریکا رتبه ۲۱ و در سراسر جهان رتبه ۳۱ را در اختیار دارد.

این دانشگاه در رتبه بندی روزنامه فاینشتاین تایمز در زمینه تجارت بین الملل ، پویایی بین المللی دانشگاه های بین المللی و هیئت علمی بین المللی ، جزو ۱۰ دانشگاه نخست دنیا به شمار می آید.

دانشگاه هالت در اتحادیه دانشگاه های نیوانگلند عضویت دارد و معنای این مسئله این است که اگر شما در هر یک از شعبه های این دانشگاه تحصیل کنید مدرک شما یک مدرک آمریکایی به شمار می آید.

از دیگر مزیت های دانشگاه هالت این است که شما پس از فارغ التحصیلی به شبکه فارغ التحصیلان هالت با بیش از ۹ هزارعضوفعال   متصل می شوید.

دانشگاه هالت دارای camposes  در بوستون –سان فرانسیسکو – لندن-دوبی-شانگهای-نیویورک-است.

دانشگاه هالت در سال (۲۰۱۳) رنکینگ را در Times Finacial کسب کرده است.

دانشگاته هالت، در زمینه های گوناگون آموزش بازرگانی پیشتاز است: بازارهای نو ظهور، بازاریابی دیجیتال کارآفرینی اجتماعی و زمینه های دیگر.

شما همزمان با تحصیل در رشته مدیریت پروژه ادامه تحصیل دهید.

به جز رشته،(دوره های یکساله MBA)(MBA Your One)  رشته های دیگری هم در این دانشگاه تدریس می شوند

Mastero of finface-master of international business-ExecutiveMBA-Master of social enter preneur ship – Bacheler of business administ-ration

شما با تحصیل در این دانشگاه می توانید شبکه ارتباطات بین المللی خود را توسعه دهید و تنوع بی رقیب هالس نه تنها در دوستی های بلند مدت و ارتباطات جایی ایجاد می کند  ،تجربه ای دست اول برای کار و فعالیت در محیط های بین الملل ارائه می کند.

برخلاف دیگر دانشگاه های تجاری که مبتنی بر پژوهش هستند، بیشتر اعضای هیئت علمی دانشگاه هالت تمرکز خود را بر سائن عملی گذاشته اند.

برخی از این اعضا در شرکت هایی همچون شرکت مشاعره بازرگانی ملکتری، شرکت کوکا-کولا،بانک کردیت-سوئیس کار کرده اند و برخی از اعضای دیگر ، خود کارآفرین بوده و اختراعاتی به ثبت رسانده اند و طوری که دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی می توانند کار کنند و تجربه لازم را بدست آورند.

 

 

1 پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *