مهاجرت به اسلوونی

مهاجرت به اسلوونی

همانطور که می دانید مهاجرت به اسلوونی  و کشورهای دیگر راههای مختلفی دارد از جمله ی این راهها راههای تحصیلی ، کاری ، سرمایه گذاری ، ازدواج و تولد می باشد .  در  مهاجرت به اسلوونی نیز باید در اول امر راههای کامل مهاجرت به اسلوونی را بررسی کرده تا بتوان به درستی تصمیمی اتخاذ کرد . پس در قسمت ذیل به توضیح تمامی راههای مهاجرت به اسلوونی می پردازیم .راههای قابل ذکر در این مبحث نیز  متفاوت می باشند که نیاز به توضیح شرایط و آثار مهاجرت به اسلوونی می باشد تا بتوانید تصمیم درستی اتخاذ نمایید .

مهاجرت به اسلوونی چگونه می باشد ؟

راههای مهاجرت به اسلوونی چگونه می باشد ؟

مهاجرت از طریق کار به اسلوونی چگونه می باشد ؟

مهاجرت از طریق تحصیل به اسلوونی چگونه می باشد ؟

 

برای بررسی راههای مهاجرت از طرق مختلف شروع به توضیح می نماییم :

  • مهاجرت از طریق تحصیل
  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق پناهندگی
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق کار

 

 

مهاجرت به اسلوونی از طریق تحصیل

 

تحصیلات در دبستان

برای کودکان اسلوونیایی نیز مانند  کودکان دیگر کشورهای اروپایی تحصیل از سن شش سالگی اجباری می باشد این امر برای کودکان تبعه ی کشورهای دیگر که در کشور اسلوونی نیز ساکن می باشند اجباری می باشد و می توان گفت این کشور تفاوتی میان تبعه ی خود با افراد تبعه ی کشورهای دیگر قائل نمی شود . اما کودکان تبعه ی کشور های دیگر که در اسلوونی ساکن می باشند در مدارس بین المللی این کشور تحصیل می نمایند .
دوره های آموزش عالی در اسلوونی

بهتر است بدانید دوره ی مطالعه ی آکادمیک به عنوان دوره ی مطالعاتی اول شناخته می شود . برنامه ی مطالعاتی دوم دوره ی کارشناسی ارشد و فوق لیسانس می باشد و برنامه ی مطالعاتی که بعد از این مرحله می باشد دوره ی دکترا می باشد و مطالعه به صورت پاره وقت و تمام وقت می باشد برای افراد خارجی که در  دانشگاههای این کشور تحصیل می نمایند باید بدانند که تحصیل تمام وقت در این کشور دارای هزینه می باشد همچنین دانشگاههای این کشور دارای بورسیه ی تحصیلی می باشد .

 

 

مهاجرت از طریق کار در کشور اسلوونی

افراد اگر بخواهند از طریق ویزای کار اقدام نمایند باید بدانند به مدت یک سال این ویزا به آنها اجازه ی اقامت می دهد و در مدت این یک سال آنها می توانند همسر و فرزند خود را نیز به عنوان همراه با خود ببرند البته این مورد نیز د ارای استثنائاتی می باشد که از جمله ی این استثنائات این می باشد که اگر فرد اجازه ی موقت کار فصلی را اخذ کرده باشد در اینصورت دیگر اجازه ی به همراه بردن همسر و فرزند خود را به عنوان همراه ندارند .

همچنین ویزای کاری برای افراد دارای امتیازاتی نیز می باشد که در ادامه ی  بحث برای شما به طور کامل و واضح توضیح می دهیم .

یکی از امتیازات این نوع ویزا اخذ بلو کارت یا کارت ابی اروپا می باشد که اخذ این کارت دارای شرایطی می باشد که از جمله ی این شرایط ،کارکرد بسیار خوب و می توان گفت بالاتر از حد معمول در این یک سال می باشد بهتر است بدانید فردی که بلوکارت المان را اخذ نماید بسیار اسان می تواند از طریق این کارت در کشورهای دیگر عضو شنگن کار پیدا کند و برای اقامت نیز نیازی به اخذ اجازه ندارد .

دومین امتیاز ی که می توان برای ویزای کاری برشمرد این می باشد که این نوع ویزا معمولا بهترین و پرسودترین ویزا می باشد زیرا بدون خرج هزینه ی تحصیل و حتی با کسب در آمد وارد کشور می شوند و آینده ی کار ی افراد به نوعی تضمین شده می باشد .

دومین نوع ویزای کاری ویزای کار فرما یا job offer  می باشد که این نوع ویزا معمولا برای افرادی اخذ می شود که در کشور اسلوونی دارای کارفرما یا job offer می باشند. که این مورد پروسه ی سخت و طولانی را برخلاف انتظار مردم دارا می باشد زیرا فرد کارفرمای مورد نظر برای جذب نیروی مورد استخدام باید اول آن آگهی را در کشور مورد نظر آگهی کرده و اگر فرد مورد نظر پیدا نشد آن شغل را در اتحادیه ی اروپا آگهی نموده و در صورتی که فرد مورد نظر در اتحادیه ی اروپا نبود به جذب فرد مورد نظر می پردازد که این امر پروسه ای عملا نشدنی می باشد که ما برای آن اقداماتی را در نظر داریم .

همچنین افراد برای مهاجرت به کشور اسلوونی باید اول اطلاعات لازم را در زمینه ی کاری کسب نمایند تا بتوانند در آن کشور با موفقیت روبرو شوند و این اطلاعات حتما باید از منبه موثق و مطمئن باشد و در مورد روش لازم برای شروع زندگی و کسب و کار می باشد همچنین برای یافتن روشی برای راه اندازی شرکت ، و سایر تعذات قانونی در مورد انواع کسب و کار می باشد .

لازم به توضیح می باشد که اجازه ی اقامت و کار نیازمند زمان درست و معقولی می باشد که ایبن مدت  به میزان یک ماه می باشد همچنین نیازمند مصاحبه و مشاوره و داشتن یک شماره ی شناسایی ثبت اقامت می باشند .

 

مهاجرت از طریق پناهندگی در اسلوونی

به طور کلی می توان گفت پناهندگی در اسلوونی نیز مانند دیگر کشورها دارای خطرات و همچنین مشکلاتی می باشد که بسیار ی از افراد از آن اطلاع ندارند به اینصورت که وضعیت کاری افراد تا سالعا دچار مشکل شده و اجازه ی کار ندارند همچنین در راه با خطرات بسیاری مواجه می شوند که بیشتر افراد از این خطرات آگاهی لازم را ندارند پس بهتر است بدانید تا زمانی که می توانید از طرق قانونی و مطمین برای اخذ اقامت اقدام نمایید نیازی به انجام دادن این راه پر خطر وجود ندارد و به هیچ عنوان این راه توصیه نمی شود .

 

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در اسلوونی

به طور کلی کشور اسلوونی به دلیل موقعیت استراتژیک و خوبی که دارا می باشد یکی از بهترین گرینه ها در انجام امور سرمایه گذار می باشد .همچنین به دلیل طبیعت بسیار عالی که این کشور دارا می باشد و معادن بی نظیری که دارد افراد می توانند در این زمینه ها اقدام به سرمایه گذاری و کسب سود نمایند .

به همین دلایل سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور اسلوونی یکی از طرق اخذ اقامت در این کشور زیبا می باشد و بهتر است بدانید یکی از بهترین راههای اخذ اقامت کشور اسلوونی ثبت شرکت در این کشور می باشد که ثبت شرکت در این کشور دارای هزینه ی بسیار مناسب می باشد که این هزینه ۲۰ هزار یورو می باشد به اینصورت که از ابتدا تا انتهای اقدام برای ثبت شرکت و انجام پروسه ی آن به ۲۰ هزار یورو نیازمند می باشید . بهتر است بدانید برای انجام پروسه ی ثبت شرکت باید به مهمترین نکته ی آن که همان bisines plan بیزینس پلن می باشد دقت نمایید که این بیزینس پلن باید بسیار دقیق و حتما سود آور باشد تا مورد تایید کشور اسلوونی قرار گیرد و از آن مهمتر باید کارکرد سالیانه و میزان مالیات اعطایی به دولت را نیز در نظر بگیرند.

به طور کلی می توان گفت ثبت شرکت اسلوونی به دلیل هزینه ی اندک و همچنین اجازه ی اقامت و اعطای آن به همراهان فرد یکی از بهترین موارد اقدام برای اخذ اقامت می باشد.

 

مهاجرت از طریق تولد ( خون ، خاک ) در اسلوونی

مهاجرت از طریق تولد در کشور اسلوونی به اینگونه می باشد که افراد زیاد نمی توانند از این طریق کسب تابعیت نمایند زیرا سیستم تابعیت تولد و اخذ اقامت از طریق خون در این کشور اعطا می شود و در واقع برای اخذ اقامت از طریق تولد معمولا برای کشورهایی اقدام می شود که سیستم تابعیت آنها خاک بوده و با تولد فرزند  در آن کشور بتوان اقامت و برای مهاجرت به اسلوونی دریافت نمود .

 

در نهایت می توان گفت برای کشور اسلوونی نیز راههای متفاوتی برای اخذ اقامت وجود دارد که یکی از بهترین راهها کار و تحصیل و همچنین ثبت شرکت می باشد  که در این مقاله برای شما تا حدودی توضیح داده شد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با وکلا و مشاورین موسسه MIE نیز در ارتباط باشید .

سپیده ایمانعلیزاده

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *