مهاجرت به کشور پرتغال از طریق کار

مهاجرت به کشور پرتغال از طریق کار

یکی از راه های ورود به کشور پرتغال اخذ ویزای کار می باشد. درخواست بسیاری از مهاجرین برای مهاجرت در نهایت اخذ ویزای کاری است، ولی برای دریافت این نوع ویزا باید شخصی به عنوان کارفرما در کشور مقصد شما را استخدام نماید و این موضوع خود منوط به تحقق شرایط خاصی می باشد.

در کشور پرتغال همچون سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای استخدام اشخاص ، کارفرما باید به مدت ۳ ماه در روزنامه و اینترنت آگهی دهد؛ در این حالت ابتداً اولویت با اتباع کشور کارفرما می باشد؛ اگر در کشور اشاره شده متقاضی یافت نشد و در واقع کسی این پیشنهاد کار را نپذیرفت؛ این پیشنهاد مجدداً باید به مدت ۳ ماه و این باردر کل اتحادیه اروپا آگهی شود و در این حالت اولویت با کلیه اتباع کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد و اگر مجددا متقاضی در خصوص آن شغل یافت نشد، کارفرما می تواند برای متقاضی دعوتنامه کاری ارسال نماید و باید نشان دهد که از لحاظ مالی می تواند نامبرده و خانواده وی را تامین نماید.

همان طور که مشاهده می شود این پروسه کمی دشوار و نا محتمل به نظر می رسد؛ لیکن اگر شخصی به عنوان دانشجو در پرتغال مشغول به تحصیل باشد می تواند به محض آگهی شدن شغل در کشور پرتغال توسط کارفرما اقدام به دریافت مجوز اشتغال به آن کار نماید. یعنی اگر شما در کشور پرتغال کارفرمایی دارید و مایل به همکاری با وی باشید می توانید از طریق تحصیل وارد خاک پرتغال شده و پس از آن اقدام به اخذ ویزای کار نمایید.

موسسه ملک پور می تواند راه ورود شما به کشور پرتغال و اتحادیه اروپا را هموار سازد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *