کالج های آمادگی ورود به دانشگاه در آمریکا

کالج های آمادگی ورود به دانشگاه در آمریکا) تحصیل در آمریکا ، ویزای تحصیلی  در آمریکا ، چگونگی اخذ ویزا در آمریکا، اعزام دانشجو به آمریکا  )

خیلی از عزیزان مایلند بدانند که آیا امکان تحصیل در کالج های تحت نظر دانشگاه در آمریکا میباشد یا خیر؟ در صورت امکان تحصیل در این کالج ها آیا مدرک آیلتس تا تافل لازم است؟در صورت مناسب بودن این دوره ها درآمریکا شانس ویزا چقدر میباشد و هزینه های تحصیل در این دوره ها در  امریکا چقدر میباشد؟

دوره آمادگی برای دانشگاه که از سوی دانشگاه کینگز پسویز Kings Pathways برگزار می شود، برای کسانی مناسب است که قصد دارند مهارت خود را در زبان انگلیسی و دیگر مهارت های تحصیلی افزایش دهند تا بتوانند تحصیلات دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد  را در کشور آمریکا آغاز کنند.

مکان برگزاری این دوره ها در آمریکا، دو شهر بوستون در ایالت ماساچوست و شهر لس آنجلس در دانشگاه لس آنجلس است.

هزینه تحصیل در این دوره، به حدود ۶ هزار تا ۷ هزار دلار در هر ترم می رسد و ترم های آن در ماه های ژانویه، آوریل، ژوئن و سپتامبر آغاز می شود. هر دوره ممکن است شامل یک، دو یا سه ترم آموزشی باشد.

در هر هفته، ۳۰ تا ۳۷ درس آموزش داده می شود که ۲۵ تا ۲۸ ساعت طول می کشد. افزون بر این ممکن است ۱۲ تا ۱۵ ساعت آموزش خصوصی نیز در هر هفته ارائه شود.

حداکثر دانشجویان حاضر در هر کلاس، ۱۵ نفر هستند و حداقل سن لازم برای ورود به این دوره ها، ۱۶ سال است. برای ثبت نام در دوره های یک ترمه، متقاضی باید نمره تافل اینترنتی ۶۰، برای دوره های دو ترمه باید نمره تافل اینترنتی ۵۰ و برای دوره های سه ترمه باید نمره تافل اینترنتی ۳۵ داشته باشد.

اگر نمره تافل اینترنتی متقاضی کمتر از ۳۵ باشد، می تواند پیش از شرکت در دوره آمادگی برای دانشگاه،  در دوره فشرده آموزش زبان شرکت کند.

در پایان دوره آمادگی دانشگاه در دانشگاه کینگز پسویز، دانشجو می تواند تحصیلات خود را در یکی از دانشگاه های طرف قرارداد دانشگاه کینگز پسویز در آمریکا ادامه دهد. دانشگاه مونتانا، دانشگاه ایالتی واشینگتن، دانشگاه ایالتی نیویورک و دانشگاه وسترن میشیگان، از جمله دانشگاه های طرف قرارداد با دانشگاه کینگز پسویز هستند.

2 پاسخ
  1. Avatar
    ایمان می گوید:

    سلام
    میشه چند نفر که در حال حاضر درحال تحصیل هستند رو به من معرفی کنین تا بتونم اطلاعاتم کاملتر بشه

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      متاسفانه اطلاعات و شماره تماس موکلین محرمانه می باشد.

      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *