تحصیل در کانادا

اعزام دانشجو به کانادا، تحصیل در کانادا، وکیل مهاجرت به کانادا، مهاجرت کانادا

  سالانه بسیاری از هموطنان گرامی برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل اقدام میکنند ، والی قبل از هر آقامی بهتر است ، نکاتی را در مورد کشور کانادا بدانید. تحصیل در کانادا را برای متقاضیان به دلایل ذیل جذاب است:

تحصیل در کشور کانادا با داشتن استانداردهای مناسب راه را برای فارغ التحصلان برای کاریابی و ورود به بهترین دانشگاه های کشور امریکا باز میکند.  کانادا لقب اروپای آمریکا را دارد  زیرا کشوری زیبا با امکانات آمریکا ست لیکن امنیت اروپا را دارد.

فارغ التحصلان در دانشگاه های کانادا مدارکی بین المللی را اخذ میکنند و از لحاظ اعتبار بسیار ارزشمند میباشند.و سطح دانشگاه های امریکا و انگلستان دارا میباشد.

از لحاظ کیفیت زندگی و تحصیل کشور کانادا ، یکی از  بالاترین سطوح بین المللی را دارد.، هزینه تحصیل و زندگی در کشور کانادا نسبت به کشور انگلستان و امریکا کمی پایینتر است.و سالانه به حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار دلار  می رسد. منتها تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد در کشور کانادا ۲ سال به طول می انجامد در صورتی که در کشور انگستان تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد ۱ سال میباشد. بخاطر همین موضوع تحصیل  در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان کمتر از کانادا میباشد.

با توجه به این که در کشور کانادا از تمامی دنیا مهاجر وجود دارد وبا نژاد های مختلف در کنار هم زندگی میکنند، براحتی میتوان با  فرهنگ های مختلف آشنا شد.در واقع، راهنمای دانشجویان بین المللی می تواند به شما کمک کند که با گروه ها و سازمان های قومی گوناگون در ارتباط باشید.

اگر چه شما ممکن است با فرهنگ دوستانه و باز کانادا آشنایی داشته باشید، والی ممکن است این نکته را ندانید که سازمان ملل کشور کانادارا به عنوان بهترین کشور برای زندگی معرفی کرده است. یک دانشجو در کشور کانادا از تمامی حق و حقوقی که شهروندان دارند برخوردار میشود.

آموزش در کشور کانادا به دو زبان میباشد. بخشی ضروری از آموزش عالی در کانادا را یادگیری زبان انگلیسی و فرانسوی تشکیل میدهد.بخاطره همین موضوع شما می توانید تسلط خود را به هر یک از این زبان ها ارتقا بخشید.

تازه ترین فناوری ها و امکانات مدرن در دانشگاه های کشور کانادا میباشد . امکانات ورزشی که در دانشگاه های کشور کانادا وجود دارد ، در سطح استانداردهای المپیک میباشد.و دانشجویان میتوانند در محیط دانشگاه از سالن های کنسرت و هنری بهرمند شوند.

با توجه به این که یکی از بخش های کلیدی تحصیلات عالی پژوهش میباشد،دانشجویان از فرصتی مطلوب برخوردار خواهند شد که  از این محیط پژوهشی بیشترین بهره برداری را داشته باشید. درکشورکانادا،به این دلیل  دولت و بخش خصوصی از پژوهش حمایت می کنند که زمینه هایی را همچون ارتباطات، دارو، کشاورزی، فناوری کامپیوتر و محیط زیست را در بر می گیرد.

دانشجویانی که در کشور کانادا تحصیل میکنند علاوه بر دستیابی به دانش و مهارت در زمینه های تحلیلی و ارتباطی، از توانایی هایی همچون فن بیان، ارتقاء خلاقیت، و افزایش اعتماد به نفس برخوردار می شوید. برای کارهای پژوهشی اساتید دانشگاه همواره به شما کمک میکنند.

فارغ التحصلان میتوانند با ارایه مدارک تحصیلی و سوابق کاری برای اخذ اقامت دائم اقدام کنند.

سالانه آمارهایی گوناگون درباره رتبه بندی علمی دانشگاه ها در کانادا منتشر می شود. از جمله معتبرترین رتبه بندی ها، در نشریه مکلین و با عنوان Maclean’s University Rankings است. هدف از این رتبه بندی ها، اطلاع رسانی به متقاضیان ادامه تحصیل است و معیار این رتبه بندی ها، عواملی است همچون ویژگی های دانش آموختگان، کلاس ها، دانشکده ها، مسائل مالی، کتابخانه و شهرت دانشگاه.

بر پایه رتبه بندی مؤسسه مکلین، در زمینه دانشگاه های جامع که در همه مقاطع دانشجو می پذیرند، دانشگاه دالهوس رتبه نخست را دارد و پس از آن، دانشگاه ویکتوریا، دانشگاه واترلو، و دانشگاه نیو برانزویک، رتبه های بعدی را دارند.

در دانشگاه های پزشکی، داشنگاه مکگیل رتبه نخست را دارد و دانشگاه بریتیش کلمبیا و دانشگاه تورونتو، رتبه های بعدی را در اختیار دارند.

2 پاسخ
  1. Avatar
    الهام ونائی می گوید:

    با سلام.
    رشته ی من فیزیوتراپی میباشد.. مدرک کارشناسی ام را از دانشگاه شهید بهشتی تهران در سال ۹۴ گرفتم.. میخواستم برای ادامه تحصیل به کانادا بروم به همراه همسرم که فوق دیپلم برق دارند. لطفا مرا راهنمایی کنید.
    شماره تلفن. ۸۸ ۲۴ ۷۶۳ ۰۹۱۲

    پاسخ
    • Avatar
      گلناز باقری می گوید:

      سلام و عرض ادب
      شما ميتوانيد از طريق تحصيلي پذيرش گرفته و در كانادا مقطع مستر را بگذرانيد فقط نبايستي بيشتر از ٢ سال گپ بين تحصيلتان بيوفتد و احتياج به مدرك آيلتس ٦.٣٠ داريد .براي اطلاعات بيشتر با شماره هاي ٢٢٨٢٩٥٣٨ و ٢٢٨٢٩٥٤٨ تماس گرفته

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *