رزومه آقای دکتر امیر محمد ملک پور

رزومه آقای دکتر امیر محمد ملک پور

در این مقاله میخواهیم برای شما در مورد جناب دکتر امیر محمد ملک پور صحبت نماییم تا شما را با موسس MIE آشنا سازیم.

آقای دکتر امیر محمد ملک پور علاوه بر زبان مادری، به چندین زبان مسلط می باشند. ایشان به زبان های انگلیسی، آلمانی و عربی تسلط کامل دارند. تسلط ایشان بر روی زبان های مختلف به قدری کامل می باشد که ایشان می توانند با تسلط کافی این زبان ها را آموزش دهند.

جناب دکتر امیر محمد ملکپور موسس مجموعه MIE وکیل پایه یک دادگستری و همچنین از اعضای کمیته ی کانون وکلا هستند. و همینطور ایشان موسسه ای را در اروپا و کشور اتریش تاسیس کرده اند که در باب امور مهاجرت به صورت کاملا تخصصی کار میکنند. و همینطور دفاتر همکار متعددی در باب امور مهاجرت و حقوق داخلی و بین المللی زیر نظر ایشان مدیریت می شود و صاحب امتیاز این دفاتر جناب آقای دکتر ملک پور می باشند. ایشان تجربه بسیار بالا در زمینه وکالت دارند.

ایشان در باب امور حقوقی و وکالت تجربه کافی و مناسبی دارند. مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته حقوق به اتمام رسانده اند، مقطع کارشناسی ارشد خود را در رشته حقوق تجارت در دانشگاه علامه طباطبائی گذرانده اند و بهتر است بدانید از دانشجویان برتر و رتبه اول دانشگاه علامه طباطبایی می باشند.

هم اکنون آقای دکتر ملک پور دانشجوی رشته ی حقوق در مقطع دکترا در دانشگاه وین اتریش میباشند. همانطور که میدانید تحصیل در بهترین دانشگاه های اروپا علاقه افراد بسیار زیادی می باشد. آقای دکتر ملکپور در برترین دانشگاه اروپا در واقع دانشگاه وین تحصیل می نمایند و دانشجوی رشته حقوق در دانشگاه وین می باشند.

از دیگر سوابق علمی آقای دکتر امیر محمد ملکپور:

فارغ التحصیل رشته حقوق با معدل بالای هیجده می باشند.

تحصیل و تحقیق در رشته روانشناسی

تحقیق و تحصیل و برگزاری سمینارهای علمی در باب مدیریت و تاثیر گذاری

تحصیل و تحقیق در باب جامعه شناسی

تحقیق جامع در زبان عربی و تدریس این زبان و نگارش جزوه معروف زبان عربی

تحقیق تخصصی در باب حافظ شناسی و عرفان و کتابی در دست تدوین

تحقیق و بنیان گذاری متد و روش جدیدی در تدریس زبان انگلیسی

تدریس زبان آلمانی بر اساس متدی کاملا متفاوت

مشاور سازمان های بزرگ تجاری و متخصص قرارداد های بین المللی

تدریس رشته حقوق بین الملل خصوصی و بنیان گذار متد جدید مشاوره مهاجرتی در کشور که توسط اکثر موسسات  مهاجرتی ایران مورد استفاده قرار گرفته است.

زندگی آقای دکتر ملکپور در یک خانواده مذهبی بوده است و هم اکنون زندگی ایشان  با اعتقادات مذهبی همراه هست .

آقای دکتر امیر محمد ملک پور در زندگی خود با انگیزه بسیار قوی پیش رفتند و عقیده ایشان این است که تا می توانید با فکر مثبت و دید کامل راه خود را انتخاب کنید. در زندگی هیچگاه به افکار منفی فکر نکنید و به این موضوع اعتقاد داشته باشید و تا زمانی که به اهداف خود نرسیده اید پشیمان نشوید.

زندگی همیشه در جریان است پس تا زمانی که با افکار مثبت و اهداف بلند پیش می روید موفق خواهید بود. پس به هر نکته و موضوعی فکر میکنید به آن دست پیدا میکنید.

ایشان سمینار های بسیار زیادی را تشکیل داده اند و افراد بسیار زیادی وجود دارند که از طریق صحبت ها و انگیزه های مثبت ایشان به راه ها و مسیر های مثبتی کشانده شده اند و به اهداف خود رسیده اند. جناب دکتر امیر محمد ملک پور سمینارهای بسیار پر باری در این زمینه برگزار میکند و شما عزیزان میتوانید با شرکت در این سمینار ها به طور کامل استفاده نمایید.

از همه مهمتر و بالاتر این است که آقای دکتر امیر محمد ملکپور تکنیک مشاوره مبتنی بر اخلاص و صداقت و اخذ بالاترین سطح رضایت موکلین را در تمام مراحل کار در نظر دارند.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *