دریافت تابعیت روسیه از طریق ازدواج

دریافت تابعیت روسیه از طریق ازدواج

کشور روسیه یا فدراسیون روسیه از نظر مساحت پهناورترین کشور جهان با مساحت ۱۷٫۰۷۵٫۴۰۰کیلومتر مربع است که در قاره آسیا شمالی و اروپای خاوری قرار گرفته است که به اصطلاح اوراسیا ست.

زبان رایج کشور روسیه ، زبان روسی می باشد اما می توان گفت که در حدود ۲۷ زبان رسمی دیگر نیز در این کشور ترویج شده است . کشور روسیه با  مرکزیت مسکو که در بخش اروپایی این کشور قرار گرفته است . کشور روسیه دارای ۸۳ فدرال است که از جمله ۲۱ جمهوری خود گردان تشکیل شده است .

در کشور روسیه ۱۶۰ قومیت به حیات خود ادامه می دهند . بر اساس امار قومیت تاتار ها با ۳٫۹ درصد از کل جمعیت روسیه بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است . این درحالی است که اقوام چوواش ، باشقیر ، اوکراین ، ارمنی و چچنی ها در کدام بیشتر از یک میلیون نفر از سهم جمعیت را در خود جای داده است .

همسایگان زمینی کشور روسیه در قاره اروپا شامل: بلاروس، لتونی ، استونی و اوکراین می باشد. کشورهای زمینی روسیه با آسیا شامل: کره شمالی ، آذربایجان ، گرجستان و چین ، مغولستان و قزاقستان است.

ادیانی که در کشور روسیه به رسمیت شناخته می شوند می توان به ادیان مسیحیت ، اسلام ، یهودیت و بوداگری اشاره داشت . که از میان دین مسیحیت ارتدکس در صدر ادیان و جز پر طرفدار ترین دین در میان ادیان دیگر در کشور روسیه به شمار می رود .

 

 

گروه قومیارتدکس روسیارتدکس های دیگرمومن قدیمیپروتستانکاتولیکپنتاکوستالمسییحی غیر وابستهغیر دینیبیخدامسلمان غیر وابستهسنیشیعهپیگنبودیستیهودیهندو
کل۴۱٫۱۱٫۵۰٫۳۰٫۲۰٫۱۰٫۱۴٫۱۲۵٫۲۱۳۴٫۷۱٫۷۰٫۲۱٫۲۰٫۵۰٫۱۰٫۱
روس۴۶۱٫۵<1<1۰۰۴٫۳۲۷۱۴۰۰۰<1۰۰۰
تاتار۵<1۰۰۰۰۱۱۷۹۵۵۳۱٫۳۱٫۶۰۰<1
اوکراینی۴۵۲<1<1<1۰۷۲۶۱۲<1۰۰<1۰۰۰
چوواش۵۸۴<1۰۰۰۲۲۲۸۰<1۰۲۰۰۰
باشقیر۱۰۰<1<1۰۱۲۵۱۱۴۳۶<1۲<1۰<1
ارمن۳۵۷۰۰۱٫۸۰۱۳۲۵۷۱<1۰<1۰۰۰
اوار۲۰۰۰۰۰۰۵۲۲۴۶۶<1۱٫۲۰۰۰
مردوین۶۰۰۰۰۰۰۷۱۴۱۲۰۰۰<1۰۰۰
آلمانی۱۸۲۰۳٫۲۷٫۲۱٫۲۵۳۴۱۸۰۰۰۲۰۰۰
یهودیان۱۳۰۰۰۰۰۴۲۵۲۷۰۰۰۳۴۱۳۰
قزاق۳۰۰۰۰۰۱۱۴۷۵۴۷۱٫۱۵٫۹۰۰<1
بیلوروسی۴۶۴٫۶۱٫۴<1۱٫۳۰۳۲۰۱۵۱۰۰۰۰۰<1

 

 

برای شما سوالی ایجاد شده است که آیا با ازدواج با دختران روسیه ای می توانید اقامت دائم بگیرید؟ یا آیا می توانید تابعیت اخذ نمایید ؟ مبلغی که بیان شده است می پردازند صحت دارد؟ کشور روسیه برای چه امری این امکان را بیان نموده است؟ ما گاسخ تمامی این موارد را به شما خواهیم داد.

ازدواج در روسیه و اروپا ، سن ازدواج در کشور های اروپایی ۱۶ سال است . کشور اسپانیا  تا سال گذشته ۱۴ سال بوده است و برای رسیدن به استاندارد سن ازدواج در اروپا این تغییرات را اعمال نموده است . جالب است بدانید این سن در کشور استونی ۱۵ سال می باشد . در کشور هندوستان سن ازدواج برای بانوان ۱۸ سال و برای اقایان ۲۱ سال را در نظر گرفته است ولی بصورت کلی و میانگین سن ازدواج برای اقایان ۱۷ سال و برای بانوان ۱۶ سال است .

ردیفکشورسن اولین ازدواجسن قانونی ازدواج زنان
۱یمن۱۱کفایت اجازه والدین
۲کامرون۱۲٫۱کفایت اجازه والدین
۳نیجر۱۳٫۶۱۵
۴عربستان۱۴
۵نپال۱۸٫۸۱۶
۶فیلیپین۱۹٫۳۱۵
۷موزامبیک۱۸۱۵
۸چاد۱۸۱۶
۹نیجریه۲۰۱۸
۱۰توگو۲۱٫۳

پایین ترین سن ازدواج زنان

 

 

بالاترین سن ازدواج زنان

ردیفکشورسن اولین ازدواجسن قانونی ازدواج زنان
۱سوئد۳۲٫۵۱۸، پایین تر با اجازه دادگاه
۲ایسلند۳۲۱۸، پایین تر با جازه دادگاه
۳نروژ۳۱۱۸،پایین تر با اجازه دادگاه
۴آلمان۳۰۱۶و پایین تر با اجازه دادگاه
۵فنلاند۳۰۱۸
۶اسپانیا۲۹٫۸۱۶و پایین تر با اجازه والدین
۷ایتالیا۲۹٫۷۱۶و پایین تر با اجازه دادگاه
۸فرانسه۲۹٫۶۱۸
۹چک۲۹٫۶۱۶و پایین تر با اجازه دادگاه
۱۰پرتغال۲۹٫۵۱۶و پایین تر با اجازه والدین

 

 

 

وضعیت منطقه

ردیفکشورسن اولین ازدواجسن قانونی ازدواج زنان
۱عربستان۱۴عرفا ۱۸ ولی کمتر از آن بسیار مرسوم است
۲افغانستان۲۱۱۶
۳هند۲۲٫۲۱۸،در مناطق مختلف فرق می کند
۴پاکستان۲۲٫۸۱۶
۵آذربایجان۲۳٫۱۱۷ ، پایین تر در موارد خاص
۶ترکیه۲۳٫۴۱۷، پایین تر با جازه دادگاه و والدین
۷عراق۲۴۱۵
۸امارات۲۵
۹ایران۲۶٫۸۱۶، پایین تر با اجازه دادگاه ، والدین و عرف منطقه
۱۰کویت۲۷۱۵

 

در کشور روسیه همسر یابی به بحرانی نبدیل گشته است از یک روی سن ازدواج برای دختران ۲۴ سال تخمین زده شده است و از سوی دیگر افرادی در راستای همسریابی هزینه های کلانی را بدست آورده اند . در این کشور علاوه بر اینکه کتاب های زیادی تألیف و چاپ شده است ، سایت های آنلاین آموزش همسریابی نیز تأسیس شده است . در کشور روسیه هزینه کلاس های همسریابی در دو ماه کلاس آموزشی در حدود ۷۰۰ دلار امریکا نیز رسده است .

 

در کشور روسیه ازدواج ، یکی از  راه های رسیدن به اقامت دائم است که متقاضی از دو طریق ازدواج و راه نامزدی به این مهم دست یابد . که در این دو نوع مسیر افراد باید تمکن مالی خود که تقریبا سالیانه ۲۰۰۰۰ $ در سال برای یک زوج جوان می باشد را تأمین و باید افراد واقعی بودن رابطه خود را به دولت و کشور روسیه احراز نماید . و صلاحیت خود را نشان دهد تا در نهایت اقامت دائم و به طبع آن تابعیت این کشور را اخذ نماید .

چندی پیش خبری  مبنی بر ازدواج با زنان روسیه و دریافت مبلغ ۱۵۰۰۰$ امریکا بهمراه تابعیت روسیه را ارائه خواهد داد . این در حالی است که پس از انتشار این خبر اعلام شد که این لایحه به مجلس کشور روسیه تسلیم شده و تا یک هفته رأی گیری آن انجام خواهد شد . این لایحه را به دلیل بالا رفتن سن ازدواج در روسیه و سن جوانی در این کشور رو به افزایش است آن را طرح نمودند.

باید بدانید این یک کذب محض خواهد بود و همچین امری نخواهد بود . و سایت سفارت روسیه این مطلب را اکیدا رد کرده است . این یک حربه برای افراد بوده است تا بتوانند ازز این طریق کسب درآمد بیشتری نمایند . این حربه به حدی جدی بیان گشت تا اینکه بسیاری از رسانه های کشورها به این مطلب پرداختند و بر این مطلب صحه گذاشتند . با پیگیری های به عمل آمده از کشور روسیه پاسخی که رسما اعلام نمودند  مبنی بر عدم صحت این مورد بوده است .

 

1 پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *