سرمایه گذاری ۷۵۰۰۰ دلاری کانادا

سرمایه گذاری ۷۵۰۰۰ دلاری کانادا

 

اگر علامند به سرمایه گذاری درکانادا هستید . اگر تمایل دارید با سرمایه گذاری در کانادا، اقامت دایم کانادا را به دست اورید اگر  در جستجوی امن ترین راه برای کسب اقامت دایم کانادا هستید . اکر تمایل دارید با کم ترین هزینه به اقامت دایم کانادا برسید .در این مقاله ساده ترین و امن  ترین راه سرمایه گذاری کانادا و کسب اقامت دایم کانادا از طریق سرمایه گذاری را با هم بررسی خواهیم کرد وبهترین راه کسب اقامت دایم کانادا از طریق سرمایه گذاری را به شما معرفی خواهیم کرد . 

درباره کشور کانادا                                                                                                                               

1

کانادا

روش های مهاجرت به کشور کانادا:

برای مهاجرت و کسب اقامت کشور کانادا راه های گوناگونی وجود دارد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری استان منیتوبا:

یکی از انواع روش های سرمایه گذاری کانادا .سرمایه گذاری استان منیتوبا است که نیاز به نشان دادن حداقل ۳۵۰۰۰۰دلار کانادا دارایی در کشور خود متقاضی.کسب امتیاز لازم .۱۰۰٫۰۰۰دلار ودیغه و ۱۵۰٫۰۰۰ دلار سرمایه گذاری ست.

در این روش متقاضی در ابتدای کار  حداقل باید به مبلغ ۳۵۰٫۰۰۰ دلار دارایی اعم از ملک.زمین.سهام.اتوموبیل و …را نشان دهد.این دارایی را یک کارشناس  رسمی  در کشور مبدا بررسی مینماید.ارزش مجموع دارایی های شخص متقاضی باید به میزان مورد نظر برسد.

در مرحله ی دوم امتیازات شخص متقاضی بررسی میشود تا  واجد شرایط بودن شخص اثبات شود.

متقاضی باید برای واجد شرایط شدن در سرمایه گذاری منیتوبا در مرحله ی اول از ۱۰۰ امتیاز ممکن حداقل ۶۰ امتیاز را دارا باشد

.

شرایط  مورد نیاز:

روند پرونده سرمایه گذاری استان منیتوبا:.

پروسه ی این سرمایه گذاری به این صورت است که شخص متقاضی بعد از نشان دادن مبلغ ۳۵۰٫۰۰۰ دلار دارایی و کسب امتیازات لازم وارد یک استخر میشد که تمامی افرادی که امتیازات لازم را کسب نموده اند در این استخر انسانی قرار دارند.سپس دولت کانادا هر ماه شروع به انتخاب نمودن افرادی که بیشترین امتیاز را کسب نموده اند مینماید.و به ترتیب این افراد منتخب آماده ی ادامه

پروسه ی پرونده میشوند.

مبلغ ودیعه برای چیست؟

ودیعه ی ۷۵٫۰۰۰ دلاری بدین منظور از شخص دریافت میشود که شخص پس از دریافت اقامت دایم و ورود به کشور کانادا یک بیزینس به ارزش ۱۵۰٫۰۰۰ دلار را در کشور کانادا تاسیس نماید.اگر شخص متقاضی طبق تعهد خود عمل نکرده  و این بیزینس را تاسیس ننماید دولت کانادا این مبلغ ودیعه را ضبط مینماید. نکنه اینجاست که حتی اگر متقاضی به تعهد خود عمل ننماید.دولت کانادا به سختی و حتی در برخی موارد غیر ممکن میتواند اقامت دایم شخص متقاضی و خانواده اش  را باطل نماید..

اگرشخص متقاضی طبق تعهدات خود عمل نماید و در یک فرصت ۲ ساله که دولت کانادا به او میدهد بیزینس مورد نظر را راه اندازی کند. مبلغ ودیعه به او برگشت داده خواهد شد.و او میتواند اقامت دایم کانادا را برای خود و خانواده اش اخذ نماید.

کانادا کشوریست پهناور در امریکای شمالی  که از۱۰ استان فدرال و ۱۱ مرکز اداری تشکیل شده است.مساحت کشور کانادا ۹٫۹۸ کیلومتر مربع میباشد که دومین کشور پهناور جهان است.البته این کشور از نظر مجموع خشکی ها چهارمین کشور پهناور جهان به حساب می آید.نکته جالب در مورد کشور کانادا دارا بودن بلندترین مرز زمینی در جهان است.قسمت عمده ای از خاک کانادا به دلیل آب و هوای نا مساعد و بسیار سرد و خشک خالی از سکنه است.

حکوت کشور کانادا یک حکومت فدرال پارلمانی و از نوع  پادشاهی مشروطه است .کشور کانادا از پادشاه یا ملکه بریتانیا، دولت فدرال، دو مجلس سنا و عوام، دولت‌های ایالتی و فرماندارتشکیل شده است

الیزابت دوم ملکه انگلستان، ملکه کشور کانادا نیز هست و قانون به امضاء و به نام او رسمیت و ضمانت اجرایی پیدا می‌کند.

کشور کانادا دومین کشور بزرگ جهان بعد از روسیه است اما جالب است که جمعیت این کشور یک پنجم کشور روسیه است.بزرگ ترین شهرهای کشور کانادا به ترتیب وسعت تورنتو، مونتریالو ونکوور هستند.جالب اینجاست که قریب به ۹۰ درصد از جمعیت این کشور در قسمت جنوب و نزدیک به کشور امریکا هستند.

روابط سیاسی  و اقتصادی کانادا با کشور امریکا بسیار گسترده است .این گستردگی تا به این حد میباشد که  این دو کشور بیشترین حجم مراودات اقتصادی در جهان را دارا میباشند.به طور کلی آب و هوای کشور کانادا سرد است اما در قسمت جنوب غربی که شهر ونکوور در آن قرار گرفته است معتدل و آفتابی ست.کشور کانادا دارای منابع طبیعی و خدادادی بسیاری ست که شامل  چوب.شیلات.نفت.گاز و … است.

استان های کشور کانادا:

2

میتوان گفت از برخی جهات ۲ نوع دولت در کشور کانادا وجود دارد.دولت فدرال و دولت استانی.استان های مختلف در کشور کانادا گاهی قوانین مخصوص به خود را دارند.هر استان یک مجلس دارد اما به طور کلی میتوان گفت تمامی استان ها تقریبا زیر نظر دولت فدرال هستند.دولت فدرال میتواند برنامه ها .سیاست ها و طرح های خود را به استان های مختلف ابلاغ نماید اما اختیار شرکت کردن در این با خود استان هاست.یکی دیگر از وظایف اصلی دولت فدرال بالانس نگاه داشتن درامد بین تمام استان هاست.به عنوان مثال دولت فدرال مقداری از درامد استان های ثروتمند را بین استان های کم درامد تر تقسیم میکند.استان ها نیز برنامه های اجتماعی و استانی خود را  مینمایند و در کنار دولت فدرال به جمع آوری مالیات ها میپردازند.

استان های کشور کانادا:بریتیش کلمبیا.انتاریو.منیتوبا.ساسکاچوان.آلبرتا.نورت وست.نوناوت.کبک.یوکان.نیوفاندلند .

3

 

پایتخت:اتاوا

۴۵°۲۴′ شمالی ۷۵°۴۰′ غربی

بزرگترین شهر:تورنتو

تقسیمات نژادی:

۷۶٫۷٪ سفید

۱۴٫۲٪ آسیایی

۴٫۳٪ بومی

۲٫۹٪ سیاه

۱٫۲٪ آمریکایی لاتین

۰٫۵٪ چندنژادی

۰٫۳٪ دیگر

 دولت:فدرال پارلمانی پادشاهی مشروطه

 پادشاه:الیزابت دوم

 فرماندار کل:دیوید جانستون

نخست وزیر:جاستین ترودو

مساحت: مجموع   ۹٬۹۸۴٬۶۷۰ کیلومترمربع (دوم)

جمعیت: ۳۵٫۶۷۵٫۸۳۴

دلار کانادا ($) (CAD)واحد پول:

در آخر ذکر این نکته لازم است که در مورد مقوله ی مهاجرت و علی الخصوص مواردی مانند سرمایه گذاری حتما از وکلای رسمی و معتبر کمک بگیرید.

 

2 پاسخ
  1. Avatar
    داود بیمقدار می گوید:

    سلام
    خسته نباشید از مطالبی که ارایه نمودید
    جگونه میتوان رزومه کاری و غیرع را اریه نمود تا بتوان اقامت کانادا را گرفت

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، سوال شما مبهم می باشد. از طرق اخذ اقامت کانادا ، تحصیلی ، اخذ ویزای کاری ، سرمایه گزاری و ….. می باشد و بسته به نوع آن مدارک متفاوت می باشد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، تماس برقرار نموده و از مشاوره رایگان تلفنی مشاوران و کارشناسان ارشد برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *