هزینه های زندگی در لوکزامبورگ

هزینه های زندگی در لوکزامبورگ

 

لوکزامبورگ

لوکزامبورگ کشوری در قاره اروپا است که به مرکزی برای موسسه‌های مالی و بانک تبدیل شده است. به طور کلی کشور لوکزامبورگ واقع در مرکز اروپا و هم مرز با کشورهای آلمان, فرانسه و بلژیک و با فاصله زیادی از هلند قرار گرفته است . زبان رسمی کشور لوکزامبورگ فرانسه است ولی به زبانهای لوکزامبورگی, انگلیسی و آلمانی هم صحبت میکنند.
لوکزامبورگ یک کشور سرسبز و لوکس هست که از نظر صنعت تقریبا صفر ولی از نظر اقتصاد بهترین اقتصاد در اروپا و تا حدودی در جهان را دارا میباشد. کشور لوکزامبورگ کشور اول بانکداری در دنیا است و درحال حاضر پایتخت اتحادیه اروپا می باشد
سیستم سوسیال کشور لوکزامبورگ فوق العاده قوی و در عین حال مراکز دولتی زیادی جهت کمک به ساکنین این کشور وجود دارند که در امور مختلف فعالیت می کنند. بنابراین با توجه به شرایطی که ذکر شد هم از نظر جغرافیایی و هم از نظر سیاسی و اقتصادی کشور مهم و قوی در سطح اتحادیه اروپا می باشد. لوکزامبورگ کشور اول درزمینه بانکداری در دنیا است و روابط سیاسی این کشور با امریکا و بلژیک عالی است و سیستم دولتی کشور لوکزامبورگ کاملا مشابه سیستم دولتی امریکا میباشد. همچنین به جهت وسعت کمکشور لوکزامبورگ رفت و آمد در این کشور بسیار آسان است و سبب شده تا کشور لوکزامبورگ امن ترین کشور دنیا باشد .این کشور با بلژیک، فرانسه و المان همسایه است. این کشور تنها بازمانده نظام حکومتی دوک‌نشینی در جهان است.

این کشور یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و بر اساس آمارهای سال ۲۰۰۷ سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) بیشترین میزان تولید ناخالص داخلی به ازای هر نفر در جهان از آن این کشور است. لوکزامبورگ یکی از کوچکترین کشورهای قاره اروپا است. این کشور از نظر وسعت در بین ۱۹۴ کشور جهان رتبه ۱۷۵ را دارد. این کشور یکی از پایه‌گذاران اتحادیه اروپا، پیمان آتلانتیک شمالی و  سازمان ملل متحد بود. شهر لوکزامبورگ، پایتخت این کشور میزبان تعدادی از ساختمان‌های وابسته به اتحادیه اروپا است.

جمعیت این کشور ۴۸۶ هزار نفر با میانگین سنی ۳۹ سال است. امید به زندگی برای زنان ۸۳ و برای مردان ۷۶ سال است.

۸۷درصد از مردم این کشور مسیحی پیرو کلیسای کاتولیک رم هستند. زبان رسمی آنها لوکزامبورگی است.

هزینه های زندگی در لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ کشوری است که هزینه های زندگی در آن نسبتا بالاست در این کشور اگر فردی بخواهد بصورت مجرد یک زندگی متوسط داشته باشد حدود ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو در ماه هزینه ی مسکن و خورد و خوراک و رفت و آمد خواهد داشت.

 

 

3 پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      خیر؛ موسسات ما راضی به آوارگی هموطنان خود نمی باشد و تنها از طریق قانونی خدمت رسان شما هستیم.

      پاسخ
  1. Avatar
    مسعود می گوید:

    با سلام

    برای مهاجرت چه چیزهایی لازم است
    من خودم کارشناسی ارشد مهندسی IT دارم با ۱۴ سال سابقه مرتبط، مدرک مربیگری رزمی هم دارم ( نزدیک به ۲۵ سال سابقه) و البته مدرک هنری هم دارم.
    خانومم هم نزدیک به ۱۸ سال سابقه IT داره و اونم کارشناسی ارشد داره میخونه. یک دختر ۷ ماهه داریم. هر دو هم ۴۳ سال سن داریم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *