چرا و از چه طرقی برای مهاجرت اقدام کنیم؟

چرا و از چه طرقی برای مهاجرت اقدام کنیم؟

افراد بسیاری وجود دارند که آرزوی زندگی و کاردر یک کشور اروپایی را در سر می پرورانند و در نهایت میخواهند اقامت دائم در آن کشور را اخذ کنند.

اکثر افرادی که قصد مهاجرت دارند مایلند که راحت ترین,کم هزینه ترین,زود بازده ترین و ایمن ترین راه را انتخاب کنند.افراد مهاجرگزینه های متفاوتی پیش رو دارد از جمله: ازدواج,نامزدی,سرمایه گذاری,کاری,green card,تحصیلی.

هر کدام را به اختصار توضیح میدهیم:

ازدواج:

کسانی که میخواهند از طریق ازدواج اقدام کنند باید آن شخصی را که در نظر دارند شهروند آن کشور باشد و پاسپورت آن کشور را داشته باشد  و حتما مدرکی دال بر اینکه این دو نفر با هم همسر هستند داشته باشند(به عنوان مثال عقد نامه).

نامزدی:

افرادی که میخواهند از طریق نامزدی اقدام کنند پروسه کاریشان شبیه به ازدواج میباشد,این افراد باید آن شخصی را که در نظر دارند شهروند آن کشور باشد و نیز حتما مدرکی دال بر این که این دو نفر یک دوره زمانی را با هم بوده اند داشته باشند(به عنوان مثال یک قطعه عکس).

سرمایه گذاری:

گرفتن ویزای سرمایه گذاری شرایط ویژه ای دارد,این ویزا مناسب افرادی است که میخواهند یک سرمایه نسبتا بزرگی را وارد یک کشور بکنند و در آن کشور با این سرمایه به یک کار تجاری بپردازند و از این طریق نیز ویزایشان را اخذ کنند معمولا این افراد باید مبلغ مشخصی را برای یک مدت در یکی از حسابهای آن کشور ذخیره کرده و در این مدت مشخص هیچ گونه دخل وتصرفی در آن نداشته باشند.در کل باید این مبلغ به این گونه باشد که به اقتصاد کشور مقصد کمک کند و در نهایت باعث رشد اقتصاد آن کشور باشد.

کاری:

افرادی که میخواهند از طریق ویزای کاری اقدام کنند باید از کشوری که مد نظرشان میباشد باید دعوت نامه کاری از یک کارفرما داشته باشند که شرایط ویژه ای را دارا میباشد به این صورت که اگر شخص برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا اقدام کند باید آن شغل مورد نظر را سه ماه در کشور مورد نظر آگهی کنند وکسی که توانایی انجام این کار را داشته باشد وجود نداشته باشد و بعد از آن سه ماه در کل اتحادیه اروپا آگهی کنند و باز کسی که توانایی انجام این کار را داشته باشد وجود نداشته باشد وبعد از طی کردن این پروسه نسبتا طولانی و سخت تحت شرایط خاصی کارفرما میتواند برای شخص دعوت نامه کاری بفرستد تا شخص نیز از این طریق اقدام کند.

Green card:

بعضی از کشورها هستند که به دلایل خاص حکومتی از طریق دادن green card به افراد خارجی اقامت داده و از این طریق جذب مهاجر و در واقع نیروی انسانی مینمایند به عنوان مثال یکی از این دلایل میتواند کمبود جمعیت یا کمبود نیروی متخصص باشد. این کشورها برای جذب نیروهای مورد نیازشان شرایطی را در نظر میگیرند که افراد باید این شرایط را با شرایط خودشان تطبیق دهند و اگر آن شرایط را دارا بودند از این طریق  برای مهاجرت اقدام کنند. افرادی که از طریق green card اقدام میکنند و موفق به گرفتن ویزا میشوند دارای تمام مزایای شهروندی آن کشور خواهند بود.

تحصیلی:

یکی از راههای مهاجرت و اخذ اقامت اروپا و سایر کشورهای جهان مهاجرت از طریق پذیرش تحصیلی میباشد.اکثرکسانی که از طریق تحصیلی اقدام مینمایند مایلند در کنار تحصیل کار هم بکنند و قسمتی از هزینه های خود را پوشش دهند پس بهتر است کشوری را برای تحصیل انتخاب کنند که اجازه کار داشته باشند و همچنین اگر همراه دارند بهتر است کشوری را برای تحصیل انتخاب نمایند که به همراه اجازه کار میدهند (تنها کشوری که به همراه اجازه کار میدهد کشور انگلستان میباشد که به صورت تمام وقت اجازه کار میدهند).همچنین اگر افراد مایل باشند برای کشورهای دیگر اقدام کنند بهتر است برای کشوری اقدام نمایند که اولا رتبه دانشگاهی آن کشور رتبه بالایی در سطح جهان باشد  دوما حتی الامکان هزینه تحصیل در آن کشور رایگان باشد.

مزایا و معایب هر کدام از شیوه های مهاجرت:

مزایای ویزای ازدواج ونامزدی:

در این نوع ویزا فرد نیازمند هیچ شرط خاصی نیست و صرفا به جهت داشتن یک شخص که شهروند آن کشور باشد که قصد ازدواج با او را دارد میتوان اقامت یک کشور را اخذ نمود.

معایب ویزای ازدواج و نامزدی:

ازمعایب این نوع ویزا این است که معمولا افراد کیس مورد نظری که شهروند یک کشور اروپایی باشد را در نظر ندارند.

معایب ویزای سرمایه گذاری:

از معایب این نوع ویزا این است که افراد برای مهاجرت به یک کشور و اخذ اقامت آن کشور باید هزینه ی زیادی را متقبل شوند و در عین حال از اقتصاد و وضع  بازار آن کشور اطلاع خاصی ندارند و این امر باعث میشود که این امر دارای ریسک بالایی باشد پس پیشنهاد میشود که حتی الامکان از این طریق اقدام نشود.

مزایای ویزای کاری:

از مزایای ویزای کاری میتوان به این نکته اشاره نمود که چون این افراد صرفا جهت کار درکشورمورد نظر اقدام میکند تمام وقت اجازه کار دارد و همچنین هزینه های اضافی دیگری ندارد من جمله:هزینه تحصیل.

معایب ویزای کاری:

از معایب این نوع ویزا میتوان به این نکته اشاره نمود که چون اکثر کشورهای دنیا شرایط سختی را برای ویزای کاری در نظر گرفته اند معمولا افراد نمیتوانند از این طریق اقدام نمایند و یا خیلی سخت میباشد به عنوان مثال در کشورهای عضو اتحادیه اروپا شرایط به این شکل میباشد که شخص باید در ابتدا در آن کشور کارفرما داشته باشد و همچنین باید آن کار را سه ماه در کشور مورد نظر آگهی کند و در آن کشور کسی وجود نداشته باشد که بتواند آن کار را انجام دهد و بعد از آن کار را سه ماه در کل اتحادیه اروپا آگهی کند و باز هم کسی در کل اتحادیه اروپا نباشد که بتواند ان کار را انجام دهد بعد از این پروسه سخت و زمانبر میتواند برای شخص مورد نظر دعوتنامه کاری ارسال کنند.

مزایای اخذ ویزا از طریق green card:

کسانی که از طریق اخذ گرین کارت اقدام میکنند از همان ابتدا امتیازات یک شهروند را دارا میباشند به همین خاطر طرفدار زیادی برای این نوع ویزا وجود دارد.

معایب اخذ ویزا از طریق green card:

چون کشورهایی که از طریق گرین کارت مهاجر میپذیرند معمولا شرایط سختی را در نظر میگیرند اکثر افرادی که مایلند از این طریق اقدام کنند شرایطش را دارا نمیباشند و نمیتوانند از این طریق اقدام کنند.

مزایای ویزای تحصیلی:

از مزایای این نوع ویزا میتوان به این نکته اشاره نمود که تقریبا تمام افرادی که میخواهند مهاجرت کنند شرایطشان برای مهاجرت از این طریق محیا میباشد به عبارت دیگرکمتر کسی وجود دارد که برای مهاجرت از این طریق نتواند اقدام کند وهمچنین راحتترین و ایمن ترین وزودبازده ترین و کم هزینه ترین راهی که میتوان به هموطنان عزیز برای امر مهاجرت پیشنهاد داد این نوع ویزا میباشد در ضمن یکی از خصوصیات خوب این نوع ویزا این است که افرادی از این طریقه اقدام میکنند اغلب اجازه کار دارند و همچنین بعد از پایان تحصیلشان در صورت داشتن کار میتوانند ویزای تحصیلیشان را به ویزای کاری تبدیل کنند وبعد از این که چند سال به دولت مربوطه مالیات بپردازند میتواند  برای اقامت دائم اقدام کنند و همچنین ازمزایای دیگر این نوع ویزا این است که افرادی که از یک کشور اروپایی مدرک تحصیلی میگیرند شرایط کاری خوبی در آن کشور یا سایر کشورهای دیگر دنیا را دارند همچنین اگر برای ادامه تحصیل در دانشگاههای برتر دنیا اگر بخواهند پذیرش بگیرند شانس بالایی خواهند داشت.

باتوجه به تجربیات کاری وکلا وهمچنین مهاجرینی که در گذشته اقدام نموده اند بهترین راه برای مهاجرت,مهاجرت از طریق تحصیل میباشد.

افرادی که از طریق ویزای تحصیلی برای کشورهایی که مدرک تحصیلی معتبری دارند اقدام میکنند اگر زمانی مایل باشند که به کشور خود بازگردند حداقل شغلی که میتوانند داشته باشند این است که عضو هیئت علمی دانشگاههای برتر کشور باشند.

از میان کشورهایی که دانشگاههای معتبری در سطح جهان دارند میتوان این کشورها را نام برد:آمریکا,انگلستان,اتریش.

 کشور آمریکا معتبر ترین دانشگاهای دنیا را دارد و همچنین شرایط زندگی که در این کشور وجود دارد فوق العاده است اما مشکلی که برای این کشور وجود دارد این است این کشور ویزا را به ایرانی ها بسیار سخت میگیرند و ریسک ویزای بالایی دارد و احتمال ریجکت شدن شخص ایرانی بسیار بالاست.

کشور انگلستان شرایط تحصیل و زندگی بسیار عالی را دارد به این صورت که افرادی که از این کشور فارغ التحصیل میشوند در اکثر دانشگاههای برتر دنیا پذیرفته میشوند و همچنین اگر مایل باشند در انگلستان بمانند شرایط کاری که در این کشور دارند عالی میباشد و همچنین اگر مایل باشند به کشور آمریکا یا کانادا یا استرالیا مهاجرت کنند درصد شانس بالایی را دارند.وهمچنین در این کشور به همراه اجازه کار تمام وقت میدهند.

کشور اتریش دارای دانشگاههای معتبری در سطح جهان میباشد که رنک دانشگاهی ۱۸ تا ۲۰ دنیا را دارد و همچنین نکته مثبتی که این کشور دارد این است که تحصیل در این کشور رایگان میباشد و همچنین این کشور اجازه ۲۰ ساعت کار در هفته را به مهاجران میدهد و پس از پایان تحصیلات اگر فرد ویزای تحصیلی را به ویزای کاری برگرداند میتواند از این طریق برای اقامت دائم این کشور اقدام کنند.شرایط زندگی در این کشور بسیار شبیه به ایران میباشد,چهار فصل میباشد دارای تابستان گرم و زمستان سرد وهمچنین طبیعتی بسیار زیبا را داراست.

47 پاسخ
  1. Avatar
    محمد رضا می گوید:

    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان ارجمند
    خواهشمندم در مورد پناهندگی سیاسی راهنماییهای لازم را به عمل آورید
    با تشکر فراوان.

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ؛ پناهندگی روش صحیحی جهت مهاجرت نمی باشد. لذا به شما توصیه می شود در صورتی که قصد مهاجرت دارید ، از راه های قانونی آن اقدام نمائید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، تماس برقرار نموده و از مشاوره رایگان تلفنی مشاوران و کارشناسان ارشد برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  2. Avatar
    مصطفی می گوید:

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما .ایا کسی که از طریق ازدواج به سوئد مهاجرت کند می تواند بعد از مدتی خانواده خود /پدر .مادر . خواهر و برادر / خود را به سوئد بیاورد . و این مدت چه مقدار طول میکشد .با تشکر

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، متاسفانه خیر . ولیکن با ارسال دعوت نامه ، از جانب شما ، نزدیکان شما می توانند از طریق ویزای توریستی برای دیدار تشریف بیاورند. در صورت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، تماس برقرار نموده و از مشاوره رایگان تلفنی مشاوران و کارشناسان ارشد برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  3. Avatar
    امير حيدري می گوید:

    سلام
    ميشه با ويزاي تحصيلي امد و بعد اقدام به پناهندگي كرد ؟ وايا اگه با اين ويزا بيايم حتما بايد درس خوند؟ چون درس خوندن خودش هزينه داره . و من كه متاهل هستم نميتونم اين كارا بكنم . لطفا راهنمايي كنيد .؟

    پاسخ
    • Avatar
      گلناز باقری می گوید:

      سلام ورض ادب خدمت شما دوست گرامي
      اين روش روش خوبي براي رسيدن به اقامت نيست دوست عزيز و براي اطلاعات بيشتر و اشنايي با راه هاي قانوني مهاجرت با شماره تلفن هاي ٢٢٨٢٩٥٣٨ و ٢٢٨٢٩٥٤٨ تماس گرفته.

      پاسخ
  4. Avatar
    سالار می گوید:

    با سلام.عموی من ۳۵ سال هست که مقیم کاناداست و شغل و زندگی خیلی خوبی داره بعلاوه دوست های زیادی دارم که اونجان.چطور میتونم از طریق آنها اقدام به مهاجرت کنم؟ لطفا راهنماییم کنین.با تشکر

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب لطفا اطلاعات بیشتری در مورد خودتان بدهید و اینکه میتواند مثبت باشد این قضیه جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید.۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸و۴۸

      پاسخ
  5. Avatar
    زهرا می گوید:

    درود
    برای پذیرش در اتریش باید دارای چه شرایطی باشم؟
    من۲۳ساله دانشجوی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی هستم
    میخوام برای فوق لیسانس انگلیس یا اتریش باشم
    معدلم ب۱۵میرسه
    مقاله و سابقه کار ندارم مدرک زبان هم ندارم ولی میگیرم
    درکدوم کشور شانس قبولیم بیشتره؟
    سپاس

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      شرایط برای مهاجرت تحصیلی دو کشور نسبتا خوب می باشد ضمن اینکه برای تحصیل در مقطع ارشد در انگلستان نیاز به مدرک زان نیز می باشد.

      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز شرایط کشور ها با هم متفاوت می باشد و بسته به کشور مربوطه دارد.

      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  6. Avatar
    سلما می گوید:

    سلام…میشه هزینه ی ویزای تحصیلی برای کشور های آلمان وکانادا رو بگید…..ممنون میشم اگه ذکر کنید

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام
      هزینه ها با شرایط روز متغییر است
      می توانید برای کسب اطلاعات با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  7. Avatar
    fateme می گوید:

    سلام.ممنون از اطلاعاتی که در اختیارمون گذاشتید
    کشور دانمارک برای تحصیل و اقامت دایم چطوره?کمی راهنماییم کنید لطفا

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، کشور دانمارک جهت ادامه تحصیل ، کشور بسیار خوبی می باشد البته سوال شما به صورت کلی مطرح شده است . ضمنا شما در حین تحصیل بیست ساعت به صورت پارت تایم اجازه کار را دارا هستید . در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  8. Avatar
    ناصر صفاری می گوید:

    سلام من می خواهم اقامت دایم از کشور اروپایی ترجحا انگلیسی زبان دریافت کنم
    ضمن تشکر لطفا راهنمای نمایید

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، سوال شما بصورت کلی مطرح شده است و کشورهای انگلیسی زبان ، انگلستان و سوئیس می باشد که جهت اخذ اقامت دایم بایستی از طریق سرمایه گزاری اقدام نمایید . در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  9. Avatar
    فرهاد می گوید:

    سلام خسته نباشد
    متاسفانه من میخوام به کشور المان سفر کنم ولی نمیدونم چه طور
    اقامت المان بگیرم این شرایط های که نوشته شده فقط یک دونه میتونم
    بهش برسم اون کار است اگر میشه بیشتر منو راهنمایی کیند
    ممنون

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، جهت اخذ اقامت دائم کشور آلمان یکی از راه های مهاجرت ، اخذ ویزای کاری ، همراه با کار کردن در آن کشور و پرداخت مالیات به دولت آلمان است. اخذ ویزای کاری آلمان منوط به دارا بودن شرایطی می باشد . من جمله ؛ حداقل سن زیر ۴۰ سال / دانستن زبان آلمانی در حد A2 آلمان / ۵ سال سابقه کار مرتبط با رشته و……. . در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  10. Avatar
    Majid می گوید:

    سلام.من ۳۰ساله دارای مدرک کارشناسی برق قدرت از دانشگاه آزاد هستم.همسرم ۲۳ساله دارای مدرک کارشناسی بیوتکنولوژی میباشد.میخواستم بدونم از چه طریقی میتونم در اتریش ادامه تحصیل بدم و آیا شرایطش رو دارم و اینکه چقدر زمان میبره.ممنون

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، لطفا شرایط خود را در خصوص سطح زبان ، … کامل توضیح دهید . در صورت کسب اطلاعات بیشتر ، با برقراری تماس با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، اقدام نموده و از مشاوره تلفنی رایگان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  11. Avatar
    سعيد می گوید:

    سلام خسته نباشيد
    براي اقامت به كشور اروپايي كه از همه نظر موقعيت كاري و اب و هوايي خوب باشه
    متاهل هستم با يك فرزند تخصص طلا سازي دارم وضع ماليه خوبي هم دارم
    ولي از در خواست اقامت و شرايط شون چيزي نميدونم
    ممنون ميشم راهنمايي كنيد

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      سوال بسیار کلی پرسیده شده و اطلاعات از قبیل تحصیلات ،سابقه کاری و … ناقص می باشد ولی در خصوص طرق مهاجرت با توجه به شرایط شما مهاجرت از طریق تحصیلی،کاری و سرمایه گذاری پیشنهاد می گردد که برای اتخاذ روش مناسب باید شرایط جنابعالی بیشتر بررسی گردد.

      جهت اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر نیاوران تماس حاصل فرمایید.
      ۰۲۱-۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  12. Avatar
    علی حسینی 09121780155 می گوید:

    سلام من یک فرزند دارم که پسر است هدفم اینکه باتوجه به اینکه برج ۱۰ سال ۹۵سنش ۱۸ میشود میخواهم در یکی از کشورهای اروپایی ادامه تحصیل بدهد معدل ۱۱سال تحصیلی او بالای ۱۹ است ورشته تجربی هست مهر امسال پیش دانشگاهی میرود
    میخواهم خانمم هم همراهش باشد
    درضمن قبلا خانمم به همراه پسرم سه سال ۵سال پیش رفته وویزای شنگن در پاسپورتش دارد

    پاسخ
  13. Avatar
    سجاد می گوید:

    سلام و ممنون بابت اطلاعات و مطالبي كه در اختيار گذاشتين
    ميخواستم بدونم من يه جوان ٢٦ ساله با چه مبلغ ميتونم براي كار و نهايتا گرفتن أقامت اقدام كنم؟؟

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ؛ شما سوالتان را بصورت کلی مطرح نموده اید . لطفا از طریق تماس با مشاورین و وکلای موسسه اقدام نمایید و با مشاوره رایگان تلفنی و بیان شرایط فعلی خود اطلاعات لازم را بدست آورید .
      تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸ ( موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار موسسه حقوقی دکتر ملکپور )

      پاسخ
  14. Avatar
    فائزه فتاح می گوید:

    سلام، من فوق لیسانس کشاورزی از دانشگاه سراسری بیرجند دارم، لیسانس گیاهان دارویی از فردوسی میخوام تو یک کشور خوب ادامه تحصیل بدم شما چه پیشنهادی برای من دارید؟

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب شما لطف کنید سن و دانایی زبان خود را اعلام نمایید ما در خدمتگذاری حاضر هستیم جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  15. Avatar
    REZA می گوید:

    سلام. من تقریبا در حال فارغ التحصلی مدرک دکتری دامپروری شدم و در حال چاپ مقالاتم هستم. برای کار در خارج کشور چه پیشنهاداتی دارید نیوزلند هلند کانادا آمریکا و استرالیا شرایطشان چه فرقی می کند اینها مهد دامپروری هستند

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب شما باید رزومه کاری و یکسری از اطلاعاتتون را در اختیار ما قرار دهید جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  16. Avatar
    SOROUSH می گوید:

    باعرض سلام خدمت دوستان من بامدرک کارشناسی مدیریت تبلیغات تجاری دانشگاه علمی کاربردی با معدل ۱۴ میتونم در دانشگاههای حوزه اسکاندیناوی تحصیل کنم یا گرفتن دورههای کالج زبان مثلا در سوعد بهتره هدفم از تحصیل اقامت در اروپا هست ویکی از بستگان در سوعد اقامت دارن اگر به عنوان تحصیل برم سوعد زمانی که کار پیدا کردم ایا میتوان ویزای تحصیلی رو به ویزای کاری تبدیل کرد باتشکر از شما

    پاسخ
  17. Avatar
    عبداله یگانه پرست می گوید:

    سلام من عبداله یگانه پرست فوق دیپلم حسابداری ۴۶ ساله ۱۴ سال سابقه کار در رشته خودم ضمنا من جوشکار و کشاورز نیز میباشم دارایی من ۲۰ هزار دلاره من قصد مهاجرت به یک کشور خوب اروپایی برای کار و زندگی دارم من کلاس زبان انگلیسی هم میروم آیا شما میتوانید کمکم کنید

    پاسخ
  18. Avatar
    AMIR می گوید:

    باسلام
    کشورهایی که اقامت میدهند و وضیت کار خوبی دارند به کدام رشته های تحصیلی اقامت بهتری میدهند

    پاسخ
  19. Avatar
    مهدی غلیزاده می گوید:

    سلام. میخوام بدونم با مدرک دندانپزشکی میشه در چه کشوری اقامت گرفت؟ و اینکه اصلا این مدرک دندانپزشکی میتونه کمکی برای گرفتن اقامت باشه که نیاز به سرمایه گذاری زیاد نداشته باشم؟ با تشکر علیزاده

    پاسخ
  20. Avatar
    ﺣﺴﺎﺑﻲ می گوید:

    ﺳﻼﻡ و ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﻴﺪ
    ﺑﻨﺪﻩ ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺳﻲ اﺭﺷﺪ ﭘﺮﺳﺘﺎﺭﻱ ﻫﺴﺘﻢ. و ﺧﻮاﻫﺎﻥ ﻣﻬﺎﺟﺮﺕ ﺑﻪ ﻛﺎﻧﺎﺩا اﮔﺮ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ ﻛﻤﻲ ﺭاﻫﻨﻤﺎﻳﻲ ﻛﻨﻴﺪ
    ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻣﻴﺸﻢ

    پاسخ
  21. Avatar
    رحیمی می گوید:

    من کوهنورد هستم و قصد دارم در کشور نپال اقامت کنم
    ولی هیچ سایت و منبعی در ارتباط با اخذ ویزای دائم یا اقامت و ویزای کاری در نپال پیدا نمی کنم
    موسسه شما چگونه می تواند به من کمک کند؟

    پاسخ
  22. Avatar
    abolfazl می گوید:

    با سلام.من میخوام به کانادا سفر کنم و در اونجا کار پیدا کنم و کار کنم،بعد از مدتی تقریبا شش ماه بتونم با یه شخصی از کانادا ازدواج کنم که بتونم اقامت دائم بگیرم.آیا میتونم اینطوری به کانادا بیام؟

    پاسخ
  23. Avatar
    یاسر می گوید:

    سلام خسته نباشید من ۲۰ سالمه و مشکل چشم دارم می خواهم برای درمان به خارج از کشور بروم حتی اگر لازم باشد اقامت داییم یا موقت بگیرم.چگونه پاسپورت بگیرم اقدام کنم فقط به یکی از کشور های اروپای بروم اگر لازم باشد به ایران هم برنگردم مشکلیی نیست من مجرد هستم.ممنون میشم راهنمای کنید با سپاس؟

    پاسخ
  24. Avatar
    بهزاد می گوید:

    سلام و درود
    من كارشناسي ارشد نرم افزار آزاد معدل ۱۸
    toefl 105 و ielts 7 و مجموع ۳۱۰ GRE
    داراي مدارك مايكروسافت از دبي اخذ شده
    ۲ مقاله در IEEE و ۳ مقاله در حال تدوين براي ژورنال ISI
    با ۷ سال سابقه كار در حوضه نرم افزار و برنامه نويسي
    براي مهاجرت تحصيلي در مقطع دكترا شرايط براي بورسيه را دارا مي باشم ؟( آمريكا ، انگليس ، هنگ كنگ و ‍ژاپن)
    آيا ممكن است بعد از اتمام تحصيل ويزا را تبديل كرد به اقامت دائم يا موقت ؟
    با تشكر

    پاسخ
  25. Avatar
    سودا بلیلا می گوید:

    سلام. ما خانوادگی تصمیم به مهاجرا داریم.یعنی من همسرم و دخترم همراه پدر و مادر و دوخواهرم. پدرم در تبریز کازخانه ماسه شویی و بتن اماده داره و نقریبا سرمایه یک میلیارد تومان. هر سه خواهر میخواییم ادامه تحصیل بدیم یکی کارشناسی معماری یکی ارشد معماری و من دکتری روانشناسی عمومی. همچنین همسرم کارمند بانک و دارای مدرک بین المللی MCSA از مکروسافت رو داره. ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
  26. Avatar
    امیر می گوید:

    درود بر شما خلقی هستم ۲۷ ساله و همسرم ۲۰ ساله مبلق ۶۰ میلیون پول داریم ایا به این مقدار میشه به اروپا سفر کرد؟ ااز تحصیلی نمیتوانیم بریم جز تحصیلی راه دیگری نیست؟

    پاسخ
  27. Avatar
    رضا می گوید:

    با سلام من رضا هستم ۴۲ ساله متاهل دارای ۲فرزند ۸ساله کارمند ۳ سال مونده که بازنشسته میشم . قصد دارم بعدار بازنشستگی در یکی از کشورهای اروپای غربی یا مرکزی که شرایط مناسب اقامت دارن اقدام کنم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *