برترین دانشگاه های آمریکا

برترین دانشگاه های آمریکا

(مهاجرت تحصیلی به آمریکا ، تحصیل در دانشگاههای آمریکا ، وکیل مهاجرت به آمریکا ، اخذ مدرک تحصیلی در آمریکا ، بهترین دانشگاههای آمریکا ، پذیرش دانشجوی بین المللی در آمریکا را از ما بخواهید ، شما در موسسه ملکپور با بهترین وکیل ایران در ارتباط خواهید بود )

برترین دانشگاههای آمریکا :

همانطور که میدانید هر ساله اشخاص بسیاری جهت استفاده از فرصت ادامه تحصیل در آمریکا اقدام می نمایند و بدنبال اخذ پذیرش از دانشگاه های برتر این کشور میباشند . چرا که بدیهی است فارغ التحصیلان از دانشگاه های برتر آمریکا قادرند به راحتی جذب بازار کار شوند و به استناد مدرک معتبر اخذ شده از این دانشگاه ها در مراکز عالی و مشاغل پر درآمد مشغول به کار شوند .

به استناد جدیدترین رتبه بندی دانشگاهها ، در میان دانشگاههای آمریکا بالاترین رتبه ها مختص دانشگاه پرینستون در جایگاه اول ، دانشگاه هاروارد در جایگاه دوم ، دانشگاه ییل در جایگاه سوم ، دانشگاه کلمبیا در مقام چهارم و دانشگاه استنفورد در مقام پنجم و….میباشد .

از میان دانشگاههای معتبر آمریکا ، اطلاعات مربوط به دانشگاه های هالت و بوفالو که از جمله دانشگاه های معتبر امریکا می باشند ، به تفصیل خدمت شما توضیح داده میشود :

دانشگاه هالت :

این دانشگاه در سال ۱۹۶۴ توسط Arthur D.Little school of management به عنوان مؤسسه آموزش مدیریت که شرکتی برای آموزش مدیران کسب و کار و business میباشد تأسیس شد .

نخستین مرکز این دانشگاه در بوستون (آمریکا) و سپس سایر مراکز در سانفرانسیسکو(آمریکا) ، لندن (انگلیس) ، دبی ، شانگهای (چین) ، و دو مرکز گردشی در نیویورک و سائوپائولو تأسیس شده است .

دانشگاه هالت در بین ۱% از تاپ ترین و برترین business school های دنیا قرار دارد .در رتبه بندی تخصصی اقتصاد و MBA تمام وقت جایگاه ۳۱ ام را داراست .در رتبه بندی جهانی MBA مالی این دانشگاه در رتبه ی ۵۷ قراردارد .

در رتبه بندی تایمز رتبه ی ۱۰ را برای کسب و کار بین المللی ، تجربه ی بین المللی و فعالیت بین المللی دارا میباشد .

اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی آمریکا تخصص ما در مؤسسه ملک پور میباشد . شما میتوانید جهت اخذ اطلاعات دقیق تر در رابطه با نحوه پذیرش از دانشگاه هالت ، با متخصصین ما در موسسه ملک پور تماس حاصل بفرمایید .

مقطع کارشناسی :

شرایط پذیرش برای کارشناسی در دانشگاه هالت شامل ۱۲ سال تحصیلات ابتدایی و متوسطه  که با معدل ۳٫۰ در ۴٫۰ در مقیاس درجه بندی آمریکا یا مدارک کشورهای غیر از آمریکا ( در صورتی که با معادل سازی ، این مدارک با استانداردهای آمریکا تطابق داشته باشند ) . طول دوره ی برنامه ی تحصیلی مدیریت کسب و کار در هالت برنامه ای ۴ ساله است .

مقطع کارشناسی ارشد:

در این مقطع دانشگاه رشته هایی از جمله بازاریابی بین المللی ، مدیریت امور مالی ،  کسب و کار بین المللی و کار آفرینی اجتماعی را ارائه می نماید .

دوره های کارشناسی ارشد در هالت بصورت تمام وقت ، برنامه ای یکساله میباشد و به شما این فرصت را میدهد که برای تحصیل در سه منطقه از شش مرکز جهانی هالت اقدام نمایید و با مشاهده ی اقتصادهای به سرعت در حال رشد جهان ، شیوه های کسب و کار بین المللی را بررسی نموده و با شیوه های آن آشنا شوید .

MBA اجرایی :

MBA اجرایی در این دانشگاه برنامه ای بصورت پاره وقت طراحی شده است که مختص افراد حرفه ای میباشد ؛ افرادی که مایلند به منظور افزایش اعتبار و دانش خود تحصیلاتی در زمینه چشم انداز بین المللی داشته باشند.

MBA اجرایی با MBA تمام وقت متفاوت است و درجه بالایی از انعطاف پذیری را برای طیف گسترده ای از نیازهای دانشجویان داراست.

برنامه ی درسی که بیش از دو سال میباشد اجازه میدهد فرد به دنبال کسب مدرک خود به طور حرفه ای مشغول به کار شود و این  دوره ی پاره وقت اجازه میدهد مدیران تنها بمدت دو روز در ماه را به دور از شرکت و دفتر خود بگذرانند .

همچنین MBA یکساله یکی از جدیدترین دوره ها با برنامه ریزی خاص در این دانشگاه اجرا و ارائه میگردد.

دانشگاه بوفالو ( UB  ) :

در رابطه با موقعیت جغرافیایی بوفالو اینگونه میتوان بیان نمود که : در منطقه ی رودخانه و آبشار نیاگارا واقع شده که یک منطقه ی شهری بزرگ با ترکیبی متنوع از جوامع و شخصیتهای متمایز و چشم اندازی غنی از زندگی را داراست .

این دانشگاه دولتی برتر در تحقیقات فشرده و یک عضو از انجمن دانشگاههای آمریکا میباشد . به عنوان بزرگترین مؤسسه در درجه ی پژوهش ، فعالیتهای خلاقانه و تأثیرگذار روی افراد در جهان است .دانشگاه بوفالو در میان ۶۴ دانشگاه دولتی در سیستم نیویورک جامع ترین مؤسسه میباشد .

بیش از ۱۰۰ رشته در مقطع کارشناسی و نزدیک به ۳۰۰ برنامه ی تحصیلات تکمیلی و حرفه ای در این دانشگاه ارائه میشود .

هرساله جمع کثیری از فارغ التحصیلان این دانشگاه جذب بازار کار در امریکا می شوند و میتوانند از این طریق در جهت اخذ اقامت امریکا اقدام نمایند .

سه شعبه ی این دانشگاه در بوفالو و حومه ی امهرست .

مدیریت UB در ایجاد سیاست برای تنظیم اولویتهای دانشگاه و تحصیلات و امور مالی ، بسیار حرفه ای عمل مینمایند و برای برنامه های تحقیقات ، آموزش و یادگیری حمایتهای لازمه را انجام میدهند .

در راهنمای مجله ی سالانه ی ” بهترین کالجها ” اکنون رتبه ی UB در میان ۱۰ دانشگاه برتر در در سراسر کشور آمریکا برای دانشجویان و فارغ التحصیلان با حداقل بدهی می باشد .

UB رتبه ی سوم در میان دانشگاههای دولتی و رتبه ی نهم در میان دانشگاههای دولتی و خصوصی

 ایالات متحده میباشد .

در رتبه بندی مجله ، UB به عنوان یکی از بهترین دانشگاههای ملی در ایالات متحده متمایز شده است . این دانشگاه در علوم مهندسی و کاربردی در رتبه ی ۶۵ میان بهترین برنامه ها و دانشگاههای مهندسی کشور در مقطع کارشناسی و همچنین به عنوان یکی از بهترین برنامه های business و مدیریت در مقطع کارشناسی در رتبه ی ۸۶ از بین بیش از ۶۸۰ دانشگاه معتبر بالاتر از هر دانشگاه business دیگری در ایالت نیویورک قرار گرفت .

رشته های گوناگونی در این دانشگاه از جمله مهندسی معماری ، هنر و علوم ، دندانپزشکی ،

فنی و مهندسی ، پزشکی و علوم پزشکی ، مدیریت ، حقوق ، پرستاری ، داروسازی و علوم دارویی ،

بهداشت عمومی و بهداشت حرفه ای و خدمات اجتماعی ارائه میشوند .

رشته ی مهندسی معماری :

برنامه های این دانشکده ، آماده سازی جامع برای تمرین و پروانه طراحی شده تا تعهد به خدمات حرفه ای و عمومی را برجسته سازد .

گروه معماری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ، پیکربندی را معمولأ بدین شکل ارائه میدهد :

۴ سال تحصیل در مقطع کارشناسی همراه با اعطای مدرک تحصیلی و ۲ سال کار در مقطع کارشناسی ارشد که منجر به دریافت اولین درجه ی حرفه ای معماری می شود .

رشته های فنی و مهندسی :

رشته های ارائه شده در گرایشات ذیل میباشد :

مهندسی هوا و فضا ، بیوانفورماتیک و زیست شناسی محاسباتی ، مهندسی پزشکی ، مهندسی شیمی ، مهندسی عمران ، مهندسی کامپیوتر ، علوم کامپیوتر ، مهندسی برق ، مهندسی فیزیک ، مهندسی محیط زیست ، مهندسی صنایع ، مهندسی مکانیک و …

معیارهای  پذیرش :

پذیرش در این رشته ها کاملأ رقابتی است . عملکرد فرد در تحصیلات دوره ی دبیرستان ، نمرات آزمونهای استاندارد و یک برنامه ی مکمل که بیانیه ها و توصیه نامه ها ی شخصی شما را شامل میشود ، در تصمیم گیری برای پذیرش شما نقش اساسی دارد .

 

رشته ی دندانپزشکی :

دانشکده ی پزشکی و دندانپزشکی بوفالو امکانات اشتغال در بخش علوم سلامت دانشگاه را فراهم مینماید .

فرصتهای آموزشی در ۶ بخش در دانشکده ی دندانپزشکی برای دوره های کارشناسی ارشد و تحقیقات دانشجویی در کارشناسی ارشد در آزمایشگاهها ، اماکن پژوهشی و در آخر در کلینیکها وجود دارد که در این برنامه ها گواهینامه های مختلف معادل با مدرک تخصصی به افراد اعطا میشود .

در سال ۱۸۹۲ به عنوان دانشکده ی دندانپزشکی با ۴۶ دانشجو و ۱۰ دانشکده تأسیس شد و تا کنون

برنامه ها و محدوده ی دانشگاه و نام آن را گسترش داده اند به شکلی که تحصیل در این دانشکده به مدارج MS ، DDS و دکتری ، مدارک تحصیلی و همچنین گواهی مهارت در هفت حوزه ی عمل تخصص منجر میشود .

رشته های پزشکی :

در مقطع کارشناسی رشته های مختلفی از گروه پزشکی ارائه میشود شامل :

بیوشیمی ، علوم پزشکی ، بیوتکنولوژی ، فناوری پزشکی ، فناوری پزشکی هسته ای ، فارماکولوژی و سم شناسی .

تمام برنامه ها در این دوره ها رقابتی میباشد و دریافت پذیرش به در خواست کننده تضمینی نیست .

در مقطع کارشناسی ارشد نیز رشته های مختلفی از جمله رشته های علوم تشریح ، بیوشیمی ، بیوفیزیک ،

بیوتکنولوژی ، میکرب شناسی ، علوم اعصاب ، پاتولوژی ، داروشناسی و فیزیولوژی ارائه میشود .

برنامه ی تحصیلی پیوسته و درجه دو برای آموزش و تحقق بخشیدن به نقش بسیار تخصصی در پزشکی

وجود دارد. این برنامه ی درسی یکپارچه (MD/PHD) است که ترکیبی از تجربه تحقیقات فشرده همراه با

آموزش بالینی دقیق و آماده سازی فرد برای کار به عنوان یک پزشک متخصص میباشد .

دوره ی (MD/MPH) به شما اجازه ی کسب MD و مدرک کارشناسی ارشد بهداشت عمومی را در مدت

زمان ۵ تا ۶ سال می دهد که برای این دوره باید در طول سال دوم از مدرسه ی پزشکی برای پذیرش اقدام نمایید .

شرایط برای پذیرش دانشجویان بین المللی در مقطع دکترا :

–       مدرک کارشناسی برای این اقدام جزو الزامات میباشد .

–       معرفی نامه (ها) از مؤسسات عالی که در آن حضور داشته اید .

–       گزارش نمره GRE

–       توصیه نامه

–       یک نامه ی شخصی بیان اهداف شغلی و تجربه ی پژوهشی و تجربه ی تحقیقاتی بسیار مطلوب

–       تسلط به زبان انگلیسی همراه با مدرک IELTS یا TOFEL

1 پاسخ دادن

بازتاب‌ها و دنبالک‌ها

  1. […] برترین دانشگاه های آمریکا – ایران مهاجرت […]

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *