کار در اسپانیا

کار در اسپانیا ( کار در کشور اسپانیا ، کاریابی در اسپانیا ،چگونگی کار پیدا کردن در اسپانیا):

ویزای کار در کشور اسپانیا از چند طریق صورت می گیرد یکی از راه های اخذ ویزای کار این است که شخص در کشور اسپانیا یک دعوت نامه کاری از یک شخص واجد شرایط که دارای شرکت معتبر در اسپانیا است دریافت نماید که شخص نیز باید شرایط لازم را داشته باشد . یکی دیگر از شرایط لازم پذیرفته شدن برای ویزای کار این است که در آگهی پذیرفته شوید ،  که  طی  مراحلی که ابتدا ۳ ماه در داخل کشور سپس ۳ماه  در اتحادیه اروپا  آگاهی شود اگر شخص مورد نظر پیدا نشود از ایران یا کشور دیگر نیرو میگیرند ، وقتی شخص در این آگهی پذیرش شد می تواند برای اخذ ویزا اقدام نماید.پیدا کردن کار فرما در اروپا شرایط  خاصی دارد که در ادامه مطالب به طور کامل بررسی خواهیم کرد و کارفرما پس از آگهی  شغل خود باید برای استخدام شخص متقاضی،  حقوقی را در نظر  بگیرد که کل هزینه های شخص و خانواده ان را در بر داشته باشد .این حقوق باید پس از کسر هزینه مالیات محاسبه گردد که آیا برای مخارج شخص مهاجرت کننده کفایت میکند یا خیر ؟

بنابر این چنانچه عنایت فرمودید در کشور اسپانیا اخذ ویزای کار امری حقوقی است که باید مراحل قانونی و حقوقی آن سپری گردد و اساسا باید کارفرما این امکان را داشته باشد که برای کارمند تقاضای اسپانیا باید مجوز داشته باشد که برای کارگر متقاضی تقاضای ویزای کار کند. در اصطلاح شخص کارفرما در کشور اسپانیا باید بتواند اسپانسر شود.(    sponsor _)   در کل اقدام برای ویزای کار بدون داشتن اسپانسر امری سخت است . مراقب باشید افراد کلاهبردار ادعا میکنند که میتوانند در مدت کم ویزای کار برای شما اخذ کنند ، بنابراین همواره توجه داشته باشید تا به هر شخصی اعتماد نکنید.

شما اگر مایل هستید این روش را انتخاب کنید کل پروسه اخذ ویزای کار بین ۲ تا ۹ ماه به طول میانجامد که شخص متقاضی میتواند بعد از چند سال ( معمولا ۲ تا ۵ سال) تقاضای اقامت دایم کند و با قوانین کنونی این امر به راحتی مقدور میباشد.

اخذ ویزای کار روش دیگری هم دارد  ، اخذ ویزا از طریق مهارت یا تخصص می باشد که در برخی از کشور ها مانند استرالیا ،کانادا و دانمارک امکان پذیر می باشد  .

ویزای این راه معمولا به نام ویزای مهارت خوانده میشود.(skilled worker ) .این ویزا در کشور های  مختلف فرق دارد و در مورد کشور اسپانیا این امر در حل حاضر در شرایط سختی به سر می برد.

پروسه این ویزا در اکثر کشورها خیلی طولانی میباشد وکشور دانمارک بهترین کشوری است  که الان میتوان برای آن اقدام نمود که یک پروسه ۷ تا ۹ ماهه دارد. ویزای GR1  نام ویزای کار دانمارک است که مشهور به ویزای گرین کارت میباشد.

در خصوص کشور اسپانیا و کار در آن سوالات زیادی از ما میشود که ما سعی نموده ایم با توضیحاتی که به مشاورین داده ایم حتی الامکان این شبهات را رفع کنیم و شما میتوانید چگونگی  کار در اسپانیا از ما سوالات خود را بپرسید و ما با کمال میل پاسخ میدهیم

یکی از راه هایی که وجود دارد این است که ما بتوانیم در کشور اسپانیا کار فرما را پیدا کرده و به طور قانونی بتوانیم در آن کشور مشغول به کار شویم این است که به عنوان دانشجو وارد کشور اسپانیا شویم و چون در حین تحصیل اجازه کار نیمه وقت داریم می توانیم به محض این که شغلی آگهی شد آن را درخواست کنیم یا صبر کنیم که وقتی درسمان تمام شد از کارفرما در کشور اسپانیا درخواست کار کنیم ،این راه از جمله راههای  بسیار مناسب می باشد زیرا پس از ورود به کشور اسپانیا شخص چون به عنوان دانشجو وارد کشور شده است فرصت دارد تا شغل مورد نظر خود را پیدا کند و آن را  تا پس از اتمام تحصیلات خود ادامه دهد تا زمانی که بتواند از طریق این شغل اقامت کاری اخذ نموده و پس از پرداخت مالیات به مدت ۳تا۴ سال برای  اخذ اقامت دائم اقدام نماید .در نهایت راههای دیگری نیز برای ورود به کشور اسپانیا نیز وجود دارد که در این مقاله مختصر نیمگنجد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با وکلا و دفاتر مهاجرتی مورد اعتماد ما تماس حاصل نمایید.

17 پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید.۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸و۴۸

      پاسخ
  1. Avatar
    arash می گوید:

    salam bevakhshid man amom to spania resturan dare aya on mitune vasam visa kar begire k beram bad age betune man chon senam 26 sakht behem shingen midan chejuri mitunam beram??

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      شرایط برای پیشنهاد کاری برای شخصی که داخل ایران است سخت می باشد مگر اینکه آنجا تشریف داشته باشید.

      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      گلناز باقری می گوید:

      سلام و عرض ادب
      براي مهاجرت به كشور اسپانيا روش هاي متفاوتي وجود دارد،بهترين روش مهاجرت تحصيلي و كم هزينه ترين روش ميباشد و اين بسته به مدارك تحصيلي شما دارد و همچنين با روش هاي ديگري همچون سرمايه گذاري از جمله ثبت شركت و خريد ملك …. ميتوان براي رسيدن به اقامت اقدام كرد اما لزوما اين روش اقامتي اقامت با مجوز كار نميباشد…..براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي ٢٢٨٢٩٥٣٨و ٢٢٨٢٩٥٤٨ تماس حاصل كرده

      پاسخ
  2. Avatar
    داریوش می گوید:

    ba salam
    ozr mikham mikhastam neporsam che herfehai dar keshvare spania va serfan madrid niaz hast??
    aya shoghli hast k made nazar bashe k inja beshe dorasho gozarond??? mamnon misham rahnamai konid

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید با تشکر
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      گلناز باقری می گوید:

      سلام و عرض ادب
      شما براي گرفتن ويزاي مار اسپانيا بايستي جاب آفر داشته باشيد.اين پروسه اي زمان بر و تقريبا مشكل است.و براي راهنمايي بيشتر با شماره هاي ٢٢٨٢٩٥٣٨ و ٢٢٨٢٩٥٤٨ تماس گرفته تا شرايط شما را بدانيم و بيشتر راهنماييتان كنيم.
      با تشكر و تجديد احترام

      پاسخ
  3. Avatar
    soheila می گوید:

    با سلام،من مدرک پزشکی عمومی از کشور آذربایجان-باکو دارم.لطفا در مورد شرایط کار و ویزای کار در کشورهای آمریکا،اسپانیا،یونان،هند اطلاعاتی بدین.ممنون.

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      هرکدام از این کشور ها قوانین خود را دارد می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام
      می توانید برای کسب اطلاعات با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  4. Avatar
    Marsue می گوید:

    i think my boyfriend would have me committed if i did that! but very reruisasng that the cracks will close up. I want to decorate with silver and green glitter straight onto the cake so didnt really want the cracks there. Thanks Ruth.

    پاسخ
  5. Avatar
    عاطفه می گوید:

    سلام چهت راهنمایی بیشتر جهت اقامت اسپانیا
    من از طریق خونه دارم اقدام میکنم ولی تمایل کار و درس در اونجا هستم
    ممنون از پرسش و پاسخ هاتون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *