کار در اتریش

کار در اتریش ( کار در کشور اتریش، کاریابی در اتریش،چگونگی کار پیدا کردن در اتریش):

ویزای کار درکشور اتریش از چند طریق صورت می گیرد یکی از راه های اخذ ویزای کار این است که شخص در کشور اتریش یک دعوت نامه کاری از یک شخص واجد  شرایط که دارای شرکت  معتبردر اتریش است دریافت نماید که شخص نیز  باید شرایط لازم را داشته باشد  .یکی دیگر از شرایط لازم پذیرفته شدن برای ویزای کار این است که  در آگهی پذیرفته شوید ،  که  طی  مراحلی که ابتدا ۳ ماه در داخل کشور سپس ۳ماه  در اتحادیه اروپا  آگاهی شود اگر شخص مورد نظر پیدا نشود از ایران یا کشور دیگر نیرو میگیرند ، وقتی شخص در این آگهی پذیرش شد می تواند برای اخذ ویزا اقدام نماید.پیدا کردن کار فرما در اروپا شرایط  خاصی دارد که در ادامه مطالب به طور کامل بررسی خواهیم کرد و کارفرما پس از آگهی  شغل خود باید برای استخدام شخص متقاضی،  حقوقی را در نظر  بگیرد که کل هزینه های شخص و خانواده ان را در بر داشته باشد .این حقوق باید پس از کسر هزینه مالیات محاسبه گردد که آیا برای مخارج شخص مهاجرت کننده کفایت میکند یا خیر ؟

بنابر این چنانچه عنایت فرمودید در کشور اتریش اخذ ویزای کار امری حقوقی است که باید مراحل قانونی و حقوقی آن سپری گردد و اساسا باید کارفرما این امکان را داشته باشد که برای کارمند تقاضای  اتریش باید مجوز داشته باشد که برای کارگر متقاضی تقاضای ویزای کار کند.در اصطلاح شخص کارفرما در کشور اتریش باید بتواند اسپانسر شود.(    sponsor _)   در کل اقدام برای ویزای کار بدون داشتن اسپانسر امری سخت است . مراقب باشید افراد کلاهبردار ادعا میکنند که میتوانند در مدت کم ویزای کار برای شما اخذ کنند ،اینها از میل زیاد اشخاص در باب کار در اتریش استفاده میکنند و این حرفها را میگویند،.بنابراین همواره توجه داشته باشید تا به هر شخصی اعتماد نکنید.

شما اگر مایل هستید این روش را انتخاب کنید کل پروسه اخذ ویزای کار بین ۲ تا ۹ ماه به طول میانجامد که شخص متقاضی میتواند بعد از چند سال ( معمولا ۲ تا ۵ سال) تقاضای اقامت دایم کند و با قوانین کنونی این امر به راحتی مقدور میباشد.

اخذ ویزای کار روش دیگری هم دارد  ، اخذ ویزا از طریق مهارت یا تخصص می باشد که در برخی از کشور ها مانند استرالیا ،کانادا و دانمارک امکان پذیر می باشد  .

ویزای این راه معمولا به نام ویزای مهارت خوانده میشود.(skilled worker ) .این ویزا در کشور های  مختلف فرق دارد و در مورد کشور دانمارک این امر در حل حاضر ممکن می باشد .

پروسه این ویزا در اکثر کشورها خیلی طولانی میباشد وکشور دانمارک بهترین کشوری است  که الان میتوان برای آن اقدام نمود که یک پروسه ۷ تا ۹ ماهه دارد. ویزای GR1  نام ویزای کار دانمارک است که مشهور به ویزای گرین  کارت میباشد،

در خصوص کشور اتریش و کار در آن سوالات زیادی از ما میشود که ما سعی نموده ایم با توضیحاتی که به مشاورین داده ایم حتی الامکان این شبهات را رفع کنیم و شما میتوانید چگونگی  کار در اتریش از ما سوالت خود را بپرسید و ما با کمال میل پاسخ میدهیم البته اگر بضاعت علمی یاری کند.تنها نکته ای که در در نهایت جهت اخذ و یافتن کار در اتریش به نظر میرسد این است که هرچند پروسه اخذ ویزای کار در اتریش اندکی سخت میباشد اما راههایی برای وصول و تسهیل کردن آن خواهیم داشت.

یکی از راه هایی که وجود دارداین است که  ما بتوانیم در کشور اتریش کار فرما را پیدا کرده و به طور قانونی بتوانیم در آن کشور مشغول به کار شویم این است که به عنوان دانشجو وارد  کشور اتریش  شویم و چون در حین تحصیل اجازه کار نیمه وقت داریم می توانیم به محض این که شغلی آگهی شد آن را  درخواست کنیم یا صبر کنیم که وقتی درسمان تمام شد از کارفرما در کشور اتریش درخواست کار کنیم ،این راه از جمله راههای  بسیار مناسب می باشد زیرا پس از ورود به کشور اتریش شخص چون به عنوان دانشجو وارد کشور شده است فرصت دارد تا شغل مورد نظر خود را پیدا کند و آن را  تا پس از اتمام تحصیلات خود ادامه دهد تا زمانی که بتواند از طریق این شغل اقامت کاری اخذ نموده و پس از پرداخت مالیات به مدت ۳تا۴ سال برای  اخذ اقامت دائم اقدام نماید .در نهایت راههای دیگری نیز برای ورود به کشور اتریش نیز وجود دارد که در این مقاله مختصر نیمگنجد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با وکلا و دفاتر مهاجرتی مورد اعتماد ما تماس حاصل نمایید.

12 پاسخ
  1. Avatar
    احسان می گوید:

    با سلام، آیا با مدرک دیپلم نظری (و قبولی در کنکور دانشگاه دولتی) ایران و سابقه فعالیت صنعتی و پژوهشی نسبتا خوب و همچنین مدرک B1 زبان آلمانی، امکان کاردر کشور یا آلمان اتریش هست؟

    پاسخ
    • Avatar
      پیمان یوسفی می گوید:

      باسلام و عرض ادب
      برادرم شما شرایط محیطی خوبی دارید ولی برای رسیدن به این مهم می بایست مدرک دانشگاهی ( حداقل لیسانس ) و سابقه کار مرتبط را ارائه نمایید .
      شما می توانید با دفاتر معتبر حقوقی مهاجرتی تماس حاصل نمایید و از راه های دیگر مهاجرتی اگاه شوید .
      با تجدید ادب و احترام

      پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب کشور اتریش از نظر ویزای کار امتیازی میباشد باید امتیازات شما دوست عزیز مورد بررسی قرار بگیرد جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  2. Avatar
    سمیه می گوید:

    سلام
    مرسی از اطلاعاتتون
    لطفا می تونید ادرس یه موسسه ی حقوقی در ایران رو به من بدید که برای ویزای کار اتریش برای ما اقدام کنه؟
    منتظر خبر شما هستم

    پاسخ
    • Avatar
      پیمان یوسفی می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      خواهرم در سایت لیست موسسات مورد اعتبار را معرفی نموده ایم . می توانید با تمام این دفاتر ارتباط بگیرید .
      با تجدید ادب و احترام

      پاسخ
  3. Avatar
    ami afraz می گوید:

    ما کسی را در اتریش نمی شناسیم با این وجود می توانید حتی کار کارگری هم باشد قبول کاری برایمان پیدا کنید من ۳۴ سال دارم ومجرد مدرک فنی و حرفه ای هم دارم شامل تا سیسات حرارت مرکزی و پکیج یا همان شوفاژ دیواری کمی هم زبان انگلیسی می دانم این مدرک قابل ترجمه و بین المللی است از خود سازمان سنجش

    پاسخ
  4. Avatar
    فرزانه مرادی می گوید:

    با سلام
    احتراما بنده یک دوره متاسفانه از این طریق گول خوردم و هزینه ای هم از بنده اخذ شد و دقیقا به همین روش اما قرارداد را بستن و پولی هم از بنده گرفتن و طبق قرارداد مسترد نشد اما مجددا می خام اقدام کنم تلفنی یا حضورا چطور می توانم با شما صحبت کنم؟

    پاسخ
    • Avatar
      ترانه معمار می گوید:

      با سلام
      دوست عزیز شما میتوانید با شماره های موسسات همکار در سایت موسسه ملک پور و یا ایران مهاجرت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره مشاوران ما بهره مند شوید.

      پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، در خصوص انعقاد قرارداد با موسسات ، حتما در خصوص قانونی بودن موسسات تحقیقات لازم را بعمل بیاورید . ویزای کاری اتریش ، بر اساس سیستم امتیاز بندی می باشد و شما بایستی حداقل ۷۰ امتیاز را کسب نمائید ، که این هفتاد امتیاز شامل ، سن ، نمره زبان آیلتس و …… می باشد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  5. Avatar
    حسین می گوید:

    سلام ببخشید من قصد رفتن اتریش برای کار دارم باید چکار بکنم راهنمایی ام میکنید باتوجه به اینکه لیسانس دارم سابقه کار هم دارم ممنون میشم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *