کار در مالتا

 کار در مالتا

زندگی و کار کردن  در کشورهای اروپایی و پیشرفته هدف اکثریت مردم جهان میباشد. اما مشکلی که در این زمینه وجود دارد راه بسیار سخت و تقریبا نشدنی است که در رسیدن به این مهم وجود دارد به عنوان مثال اگر کسی بخواهد در یک کشور اروپایی کار کند در ابتدا باید در آن کشور یک کار فرما داشته باشد که بتواند برای این شخص دعوتنامه بفرستد که البته این کار خود پروسه ای بسیار سخت وطولانی دارد مثلا وقتی یک فرد دریک کشور اروپایی کار فرمایی دارد که میتواند برای او دعوتنامه بفرستد باید این کارفرما آن کار را سه ماه در کشور مقصد آگهی کند و در این مدت کسی نتواند این کار را بپذیرد و پس از آن در صورت پیدا نکردن شخص مورد نظر آن کار را سه ماه در اتحادیه اروپا آگهی کند (در صورتی که آن کشور از کشور های اتحادیه اروپا باشد) و اگر بازهم کسی نتوانست آن کار را بپذیرد میتواند برای شخص ایرانی دعوتنامه بفرستد.

در حال حاضر کشور مالتا یکی از کشورهای عضو شنگن میباشد که شرایط کاری نسبتا خوبی دارد و همچنین کسی که ویزای  کشور مالتا را دارد در طول سال فقط لازم است یک روز در مالتا باشد و دیگر الزامی برای ماندن در این کشور وجود ندارد و میتواند به کشورهای دیگر شنگن رفته و اقامت کند و یا به کار مشغول شود .

میزان درآمد در مالتا

میزان درآمد در کشور مالتا زیاد نمی باشد و میانگین درآمد در این کشور حدود ۶۵۰ تا ۷۰۰ یورو بیشتر نمیباشد.

اما کشورهایی در اروپا وجود دارد که درآمد درآنها بالاست و ویزای مالتا میتواند راه مناسبی  برای ورود به این کشورها باشد.

هزینه های زندگی در مالتا

 هزینه های زندگی قطعا با توجه به شرایط و سبک زندگی فردی دانشجویان مختلف متفاوت است. اما طبق تجربه عینی ماهانه بین ۱۵۰ الی ۲۰۰ یورو برای پرداخت هزینه های مربوط به مواد غذایی کفایت می کند. همچنین بسته به اینکه فرد در خوابگاه یا سوئیت و یا آپارتمان های مستقل زندگی نمایند، هزینه ها از ۱۵۰ تا ۲۵۰ یورو به ازای هر ماه در خوابگاه، و بین ۲۵۰ الی ۵۰۰ یورو به ازای سوئیت ها و یا بیشتر از آن به ازای آپارتمان های یک یا دو خوابه هزینه در بر دارد. در ضمن رفت و آمد عمدتاً بوسیله وسایل نقلیۀ عمومی کارآمد انجام میگیرد. هزینه ایاب و ذهاب برای افراد غیر دانشجو از ۳۰ تا ۴۵ یورو در ماه میباشد.

در ضمن با توجه به اینکه کشور مالتا به کشور ایتالیا نزدیک میباشد (قبلا قسمتی از ایتالیا بوده است) کسی که وارد این کشور میشود میتواند برای تحصیل به راحتی در دانشگاههای ایتالیا پذیرش بگیرد و در این کشور تحصیل کند.

اقامت مالتا:

طرح اقامت دائم مالتا در سال ۱۹۸۸ از طرف دولت مالتا طراحی گردید. این طرح خصوصا برای افراد بازنشسته، نویسندگان، روشنفکران و مشاوران بین المللی و همینطور برای هر شخصی که مایل به داشتن یکی اقامت دیگر با توجه به سیستم مالیاتی پایین در کشوری اروپایی و شنگن میباشد، بسیار مناسب است.

طرح اقامت دائم مالتا بی شک جذاب ترین برنامه اقامتی در حال حاضر در دسترس اشخاصی که نیازمند به منتقل کردن موقعیت خود به منظور پرداخت مالیات پایین تر هستند، می باشد. علاوه بر این، اشخاص در کشور مالتا از مکانی با محیط امن تر و با استانداردهای بالای زندگی برای هر گروه سنی بهره مند می گردند. طرح اقامت دائم مالتا جزو یکی از بهترین طرحها از نظر گذراندن دوران بازنشستگی، پرداخت مالیات پایین و داشتن یک زندگی بین نظیر می باشد.

شرایط مورد نیاز برای اخذ اقامت دائم مالتا بسیار ساده و جذاب می باشد و شخص متقاضی از مزایای ذیل بهره مند خواهد شد
برای دریافت و تمدید این اقامت نیاز به زندگی در مالتا نمی باشد. هزینه مالیات سالانه شما فقط مبلغ ۴۱۵۰ یورو می باشد.

شما برای درآمد خود در دیگر نقاط دنیا نیاز به پرداخت مالیات در این کشور ندارید. برای اخذ این اقامت نیاز به خرید هیچگونه ملکی نمی باشد. برای اخذ این اقامت نیاز به سرمایه گذاری نمی باشد. به علاوه اگر شما مایل به ثبت شرکت بازرگانی خود نیز در مالتا می باشید، می توانید برای اخذ این اقامت اقدام نمایید ولی لازمه اخذ این اقامت ثبت شرکت نمی باشد.
از دیگر مزیت های اخذ اقامت دائم مالتا، سفر بدون نیاز به ویزا به تمام کشورهای اتحادیه اروپا میباشد.

2 پاسخ
  1. Avatar
    رسول فرهادی می گوید:

    سلام
    لطفا در صورت امکام اطلاعات بیشتری جهت اقامت دائم در کشور مالتا را به ایمیل بنده ارسال فرمائید. همچنین شماره تلفنی جهت تماس بفرمائید.تشکر

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، اخذ اقامت کشور مالتا بسیار پیچیده و سخت می باشد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، یکی از شعبات همکار موسسه حقوقی دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره تلفنی رایگان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *