کار در کانادا

مهاجرت کاری به کانادا:

مهاجرت کاری به کانادا – وکیل مهاجرت در خصوص کار در کانادا

در حال حاضر با توجه به شرایط کشور کانادا و استرالیا افراد زیادی متقاضی کار در این کشور ها می باشند که شرایط آن در ذیل بیان شده است :

 در این نوع ویزا افراد متفاضی را بر حسب تحصیلات ، تجربه کاری ، معلومات زبان انگلیسی یا فرانسه می سنجند و به عنوان مقیم دائم کانادا انتخاب می شوند. امتیاز بندی های مربوط به این مهارت ها در جدول ذیل بیان شده

است :

تحصیلات

۲۵ امتیاز

مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه

۲۴ امتیاز

تجربه کاری

۲۱ امتیاز

سن

۱۰ امتیاز

درخواست کار از کانادا

۱۰ امتیاز

قابلیت سازگاری

۱۰ امتیاز

 حداقل امتیاز برای اخذ این نوع ویزا ۶۷ می باشد .

البته شرایط اخذاین نوع ویزا در ایالت های مختلف کانادا متفاوت می باشند وایالت کبک برای ارائه این ویزای شرایط خاص خود را دارد

این شرایط عبارتند از :

  • درک رسمی که نشان می دهد دولت کبک شما را پذیرفته است.
  • برای سیتی زن شیپ و مهاجرت درخواست جداگانه لازم است.
  • معاینه پزشکی
  • عدم سوء سابقه
  • پول کافی

لازم به ذکر است که مهاجرت به کشور کانادا از طریق ویزای کار به جهت پروسه ی کاری طولانی و زمان بر و به علت تقاضای زیادی که در این زمینه وجود دارد ( که حداقل حدود ۳ سال به طول می انجامد ) قطعاً گزینه مناسبی برای مهاجرت نمی باشد  . بهتر است که برای مهاجرت کاری خود کشوری را انتخاب کنید که در کمترین زمان ممکن پروسه مهاجرتی شما صورت گیرد ، چراکه در رابطه با مهاجرت و به خصوص مهاجرت کاری به کشور های مختلف ، تغییر قوانین بسیار مشهود است . چنانچه مستحضرید در مهاجرت از طریق ویزای تخصص،  در اغلب موارد در لیستی مشاغلی های که از جانب سفارت ارائه می گردد ، یکسری از مشاغل حذف می شوند و این موضوع  در امر مهاجرت خلل ایجاد می نماید ؛ خاطر نشان می کنیم که در چند سال گذشته اشخاص بسیاری برای کانادا اقدام نموده اند و در بسیاری  از مواقع با تغییر قانون رو به رو شده اند.

به طور کلی پیشنهاد می شود با توجه به شرایط سخت و ویژه کشور کانادا قبل از هر اقدامی با وکلا و مشاورین زبده مشورت نمایید.

10 پاسخ
  1. Avatar
    Elmira می گوید:

    سلام من ٢٥ سال سن دارم و ليسانس كشاورزي هستم ميخواستم از طريق خوداشتغالي كشاورزي اقدام كنم و حدودا ٦ سال برورش ماهي دارم ميخواستم راهنمايم كنيد از اين راه ميتونم اقدام كنم ممنون

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      باید شرایطتون بررسی شود با توجه به اینکه اطلاعات کافی نفرمودید
      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      دوست گرامی اطلاعات داده شده کامل نمی باشد زیرا جهت اقامت کاری باید امتیاز بندی شوید و به حدنصاب لازمه رسیده شود.

      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  2. Avatar
    سمانه فاضل علیان می گوید:

    ایا من و خانواده ام که شامل همسر و ۲ فرزند ۱۲ و۹ ساله ام میباشند میتوتنیم از طریق مدارک فنی و حرفه ای خودم (سمانه) به کانادا مهاجرت کاملا قانونی داشته باشیم . من ۹ سال در رشته ارایش و پیرایش مشغول کارم اما بدون بیمه . در رشته اشپزی بین المللی هم مشغول به تحصیل و گرفتن مدرک میباشم . همچنین در حال گرفتن مدرک ایلتس هم هستم .

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      جهت ویزای کاری کشور کانادا نیاز به سابقه کاری مرتبط با رشته ی تحصیلی با بیمه می باشد ولی از طریق تحصیلی برای فرزندان یا با توجه به شرایط بتوان برای کشور های دیگر اقدام نمود.

      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  3. Avatar
    بهداد می گوید:

    باسلام و احترام
    من مدرک کارشناسی ICTدارم. و دوست و آشنای خانوادگی داریم ک ساکن کانادا هستند. سوائلی ک من از حضورتون داشتم این است٬ آیا برای گرفتن اقامت کانادا بهتر است از طریق ویزای دانشجویی برای کسب مدرک کارشناسی ارشد اقدام کنم بهتر است یا از طریق تخصص کاریم.
    باتشکر

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با عرض سلام دوست گرامی لطفا سن خود را اعلام دارید و اینکه مدرک زبان جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  4. Avatar
    سینا می گوید:

    سلام
    من چندتا سوال برام پیش اومده
    من الان ۲۷ سالمه و مدرک تحصیلیم کارشناسی نرم افزار از دانشگاه آزاده ولی تخصص من برنامه نویسی وب با php و nodejs هستش.(Front-End and Back-End) در ضمن تا زمان اقدامم برای مهاجرت مقداری هم در ضمینه شبکه های کامپیوتری مهارت پیدا خواهم کرد.
    میخوام تا سه سال اینده برای مهاجرت برنامه ریزی کنم یعنی تا اون موقع ۳۰ تا ۳۱ سالم شده.قصد دارم تا تو این زمان مدرک ایلتسم رو بگیرم.(تلاشم رو میکنم تا با برنامه ریزی دو ساله مدرکم رو بگیرم).
    همچنین تا اون موقع سابقه کاریم حدود سه سال شده .
    الان میخوام بدونم با توجه به شرایط من (که هنوز یکم کار دارم) چه زمانی باید برای مهاجرت به کانادا اقدام کنم و این پروسه کاریابی برای این تخصص ها چه قدر زمان بر هستش؟ حداقل سرمایه من برای اثبات توانایی مالیم باید چند دلار باشه؟ نمره ایلتسم باید حداقل چند باشه؟ ایا همه استانهای کانادا شرایطش سخته؟ ایا به جز کانادا کشورهای دیگری هم برای من مناسب هست البته با زبان انگلیسی؟
    یه سوال دیگه که برام پیش اومده اینه که از اونجایی که این پروسه زمان بر هست ایا کسانی که هنوز تو بعضی از زمینه های لازم مثلا مثل زبان یا سابقه کاری یه مقدار کار دارن تا به سطح بالاتری برسن در زمان تکمیل پرونده باید تخصصهای خودشون رو در چه سطحی ذکر کنن؟ یعنی این چیزهایی که الان دارن رو بگن یا اونی که قراره تو این مدت به دست بیارن؟
    الان با این شرایط من، ایا شانسی دارم یا بهتره کنار بکشم و خودم رو خسته نکنم؟
    ممنون میشم اگه از سوالاتم جا نندازین و یه توضیح خوبی بدین آخه من خیلی گیج شدم و البته مضطرب!.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *