کالج زبان انگلیسی در سوئد

کالج زبان انگلیسی در سوئد

در مطلب پیش رو ابتدا کلیاتی در رابطه با کشور سوئد بیان می شود و سپس به موضوع کالج زبان و شرایط اخذ آن در کشور سوئد پرداخته می شود. ویزایی که از طریق اخذ پذیرش جهت کالج زبان در سوئد اخذ می شود میتواند بعنوان یکی از آسانترین و راحت ترین راههای ورود به کشور سوئد باشد. کالج زبان در سوئد به دو زبان سوئدی و انگلیسی می باشد و زبان انگلیسی در این کشور بعد از زبان سوئدی، دومین زبان رسمی این کشور به حساب می آید.امکان اخذ پذیرش جهت کالج زبان در سوئد بسیار بالا می باشد و نسبت به کشورهای دیگر هزینه ی زیادی ندارد و این امر باعث فراوانی اشتیاق در متقاضان تحصیل در این کالج ها می شود.

کشور سوئد در شمال قاره اروپا قرار گرفته و علاوه بر ارتباطات دریایی و مرزهای آبی، با کشورهای نروژ، فنلاند و دانمارک هم ارز است. کشورهای شمال اروپا را کشورهای اسکاندیناوی هم می نامند و اگر بخواهیم در میان این کشورها، شاخص ترین آن ها را از نقطه نظر های رفاهی و صنعتی نام ببریم میتوان به کشور سوئد اشاره نمود.

هر گاه که نامی از کشور سوئد آورده شود، مواردی مانند رفاه و بیمه اجتماعی بالا در این کشور می تواند در اذهان تداعی شود. کشور سوئد از نقطه نظر بیمه تامین اجتماعی رتبه ی دوم در جهان را دارد و همین امر باعث جذابیت برای مهاجرینی می شود که بیمه ی اجتماعی برایشان اهمیت بالایی دارد. پایتخت کشور سوئد شهر استکهلم است و نظام سیاسی حاکم بر این کشور نظام سلطنتی مشروطه است. از نظر جمعیتی هم کشور سوئد جمعیتی در حدود ۹٫۵ میلیون نفر دارد.

از نظر صنعت و پیشرفت صنعتی، کشور سوئد از کشورهای موفق در این زمینه می باشد و نسبت به جمعیت این کشور و در قیاس با کشورهای بسیار پرجمعیت در جهان، بسیار موفق بوده است.

در رابطه با صنایع ماشین سازی نام های آشنایی مانند اسکانیا و ولوو متعلق به کشور سوئد می باشند. پیشرفت این دو شرکت به حدی است که نه تنها در کشور سوئد فعال است بلکه نمایندگی هایی در کشورهای مختلف جهان و قاره های مختلف دارد. در کشور ایران نیز این دو شرکت که نماینده شرکت اصلی خود می باشند وجود دارد و سهم قابل توجهی از حمل و نقل عمومی و ماشین های حمل مواد مورد نیاز مردم، متعلق به این دو شرکت بزرگ می باشد.

آب و هوای کشور سوئد در بخش های مختلف این کشور متفاوت است و هر چه از شمال این کشور به سمت جنوب این کشور برویم از سردی هوا کاسته شده و هوای معتدل تری می بینیم. تراکم جمعیتی نیز به این گونه است که با توجه به سردی هوا در شمال این کشور، تراکم جمعیت در جنوب این کشور به مراتب بیشتر است.

حال پس از بیان کلیاتی در رابطه با کشور سوئد، به موضوع کالج های زبان در کشور سوئد می پردازیم. کالج های زبان در سوئد به دو زبان سوئدی و انگلیسی ارائه و تدریس می شود. این کالج ها و دوره ها میتواند باعث ایجاد دو شرایط برای شخص متقاضی شود: اول اینکه اگر شخص متقاضی کار و ورود به بازرا کار کشور سوئد باشد می تواند پس از گذراندن دوره ی کالج زبان، ورود کند به بازرا کار و کاری پیدا کند. حتی میتواند در صورت داشتن درخواست کار در سایر کشورهای اسکاندیناوی مانند نروژ، آنجا مشغول به کار شود. و دوم اینکه شخص پس از گذراندن دوره ی کالج زبان، ورود به دانشگاه کند و پروسه ی تحصیلی خود را ادامه دهد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *